Openingsrit FJRijders.be op zaterdag 25 maart 2006
Moderator: Abeloos
Openingsrit fjrijders.net op zaterdag 25 maart 2006
Beste vrienden,
Onze openingsrit van het fjrijders.net seizoen werd aanvankelijk aangekondigd op 2 april 2006. Bij nader inzien heeft het bestuur beslist om deze op die datum toch niet te laten doorgaan om twee redenen:
1. Gedurende het weekend van 01 & 02 april gaan de offici?le opendeurdagen door bij alle Yamaha dealers.
2. Op 2 april 2006 wordt de ' Ronde van Vlaanderen' verreden en zullen er een pak motorrijders deze 'live' of voor de televisie willen volgen.
Daarom voorzien wij onze openingsrit op zaterdag 25 maart 2006.
Start in het clubhuis voor een rit van ongeveer 250 km in Frankrijk. (Cap griz Nez)
Ontbijt (niet verplicht) kan in het clubhuis van 8.30 uur tot 10.00 uur. Prijs 6? p/p inschrijving verplicht via inschrijvingsformulier.
Catering na de rit is volkomen naar eigen keuze.
Er wordt geen catering voorzien gedurende de rit, iedereen beslist waar en wanneer hij stopt om te eten.
Inschrijving 5? ( per motor) te betalen aan de start. (Roadbook (bolletje pijl) wordt voorzien)
Iedereen kan vrij, individueel of in groep starten vanaf 9.00 uur tot 10.00 uur.
Inschrijven kan via het inschrijvingsformulier onder de rubriek ' inschrijven'.
Vriendelijke groeten,
Seabiker ( Francis)
Onze openingsrit van het fjrijders.net seizoen werd aanvankelijk aangekondigd op 2 april 2006. Bij nader inzien heeft het bestuur beslist om deze op die datum toch niet te laten doorgaan om twee redenen:
1. Gedurende het weekend van 01 & 02 april gaan de offici?le opendeurdagen door bij alle Yamaha dealers.
2. Op 2 april 2006 wordt de ' Ronde van Vlaanderen' verreden en zullen er een pak motorrijders deze 'live' of voor de televisie willen volgen.
Daarom voorzien wij onze openingsrit op zaterdag 25 maart 2006.
Start in het clubhuis voor een rit van ongeveer 250 km in Frankrijk. (Cap griz Nez)
Ontbijt (niet verplicht) kan in het clubhuis van 8.30 uur tot 10.00 uur. Prijs 6? p/p inschrijving verplicht via inschrijvingsformulier.
Catering na de rit is volkomen naar eigen keuze.
Er wordt geen catering voorzien gedurende de rit, iedereen beslist waar en wanneer hij stopt om te eten.
Inschrijving 5? ( per motor) te betalen aan de start. (Roadbook (bolletje pijl) wordt voorzien)
Iedereen kan vrij, individueel of in groep starten vanaf 9.00 uur tot 10.00 uur.
Inschrijven kan via het inschrijvingsformulier onder de rubriek ' inschrijven'.
Vriendelijke groeten,
Seabiker ( Francis)
Hallo Dirk,
in de nieuwsbrief van onze voorzitter Max las ik enige tijd geleden, eind 2005 dus, dat de openingsrit, door u samengesteld, doorging op zondag 2 april. Betrouwende op die datum leg ik mijn kalender vast voor 2006.
En wat blijkt nu? De rit wordt verplaatst naar het weekend daarvoor, en dan nog op een zaterdag.
Hierdoor kan ik spijtig genoeg niet deelnemen aan de door u georganiseerde openingsrit naar Cap gris Nez (ben daar nog nooit geweest).
Ik zal deze rit, die hopelijk ook op gps te verkrijgen zal zijn, dan maar op een andere keer rijden.
Serge
in de nieuwsbrief van onze voorzitter Max las ik enige tijd geleden, eind 2005 dus, dat de openingsrit, door u samengesteld, doorging op zondag 2 april. Betrouwende op die datum leg ik mijn kalender vast voor 2006.
En wat blijkt nu? De rit wordt verplaatst naar het weekend daarvoor, en dan nog op een zaterdag.
Hierdoor kan ik spijtig genoeg niet deelnemen aan de door u georganiseerde openingsrit naar Cap gris Nez (ben daar nog nooit geweest).
Ik zal deze rit, die hopelijk ook op gps te verkrijgen zal zijn, dan maar op een andere keer rijden.
Serge
één van de vier, dartagnan
dartagnan schreef:Hallo Dirk,
Serge
Hallo Serge,
Om de aangehaalde redenen in de eerste posting van deze topic hebben wij beslist om de openingsrit te verplaatsen. Ter verduidelijking, de openingsrit zou op 2 april worden verreden en zou door Dirkske georganiseerd worden. De rit naar Cap Griz Nez is een rit die door mezelf wordt georganiseerd ter vervanging van de rit van 2 april. Indien Dirkske beslist om de rit van 2 april toch te laten doorgaan, voor mij geen probleem dan wordt deze rit de openingsrit van fjrijders.net, ikzelf zal dan mijn rit als ' losse rit' voor de liefhebbers organiseren en dit voor diegenen die eens op zaterdag willen rijden.
Ps.Alle ritten van fjrijders.net zijn altijd op GPS ter beschikking en dat zal ook deze maal het geval zijn.
Groeten,
Francis
Laatst gewijzigd door seabiker op 29 jan 2006, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
@Francis,
De doodsteek voor mijn overvolle agenda is dat er afspraken & data's verlegd worden, uit wat voor redenen ook.
Wanneer de openingsrit van de FJRijders naar zaterdag 25 maart verschoven wordt kan ik er SPIJTIG genoeg niet bij zijn wegens andere verplichtingen.
Indien de rit van 2 april toch moest doorgaan, gelieve mij dit dan zo gauw mogelijk te laten weten a.u.b. zodat ik alsnog deze data kan vrijhouden.
Aan de deelnemers van 25 maart; maakt er een toffe, onvergetelijke FJRdag van.
Tot horens,
Luc
De doodsteek voor mijn overvolle agenda is dat er afspraken & data's verlegd worden, uit wat voor redenen ook.

Wanneer de openingsrit van de FJRijders naar zaterdag 25 maart verschoven wordt kan ik er SPIJTIG genoeg niet bij zijn wegens andere verplichtingen.

Aan de deelnemers van 25 maart; maakt er een toffe, onvergetelijke FJRdag van.
Tot horens,

Luc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hallo Sergedartagnan schreef:Hallo Dirk,

Zoals je schrijft heb je in mijn nieuwsbrief gelezen dat onze openingsrit in normaal omstandigheden door zou gaan op 2 april 2006 !
Wat betreft de betrouwbare datum kan ik je enkel zeggen dat wij ook niet op voorhand kunnen weten welke data's goed of slecht uitkomen als wij de kalender opstellen en daarom had ik volgend sitaat aan het eind van mijn nieuwsbrief toen al toegevoegd "Dit is een voorlopige invulling van onze agenda voor 2006 want er zal hoogst waarschijnlijk nog het ??n en ander bijkomen in de loop van het seizoen"

In overleg onder de bestuursleden hadden wij dan ook besloten dat de openingsrit het best zou verschoven worden om gekende redenen naar een vroegere datum en de organisator hiervan Seabiker zou worden omdat ons Dirkske zijn datum niet kon verzetten wegens zijn werk !
Dat de rit dan zal doorgaan op een zaterdag is omdat het voor de organisator zo het best uitkwam of komt

Zelf vinden wij het ook spijtig dat wij onder onze leden misnoegde mensen gaan hebben omdat de vooropgestelde datum veranderd wordHierdoor kan ik spijtig genoeg niet deelnemen aan de door u georganiseerde openingsrit naar Cap gris Nez (ben daar nog nooit geweest).

Daarom hopen wij dat er door elk van onze leden hiervoor begrip kan opgebracht worden

En......zoals Seabiker jullie al beloofd heeft zal de rit verkrijgbaar zijn in een .gdb bestand zodat deze nadien ook nog op gps kan gereden worden door de niet deelnemers op 25 maart

Max

P.S: Wat ik jullie ook nog wil laten weten is dat de uiteindelijke beslissing bij Dirkske zal liggen dat de "Openingsrit" toch nog zal gereden worden op 2 april en zoja zal de rit van 25 maart die georganiseerd word door Seabiker gewoon opgenomen worden in onze agenda als een tussendoorse zaterdagrit voor FJRijders

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

De Openingsrit zal zoals hier aangekondigd op zaterdag 25 maart gereden worden.FJR-Freak Max schreef: P.S: Wat ik jullie ook nog wil laten weten is dat de uiteindelijke beslissing bij Dirkske zal liggen dat de "Openingsrit" toch nog zal gereden worden op 2 april en zoja zal de rit van 25 maart die georganiseerd word door Seabiker gewoon opgenomen worden in onze agenda als een tussendoorse zaterdagrit voor FJRijders
De Openingsrit kan niet op zondag gereden worden, Ronde van Vlaanderen en Yamaha-opendeurweekend !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- den R1 zot
- Clublid
Inschrijvingen Openingsrit 25 maart 2006
1. Spitfire - 1 bike - 1 persoon
2. Motorist - 1 bike - 1 persoon - 1 ontbijt
3. El Staf - 1 bike - 1 persoon
4. Danneke - 1 bike - 2 personen
5. Slurf - 1 bike - 2 personen
6. Mr Bubble - 1 bike - 2 personen
7. Den R1 zot - 1 bike - 2 personen
8. Gobelijn - 1 bike - 1 persoon
Totaal : 8 bikes - 12 personen
1. Spitfire - 1 bike - 1 persoon
2. Motorist - 1 bike - 1 persoon - 1 ontbijt
3. El Staf - 1 bike - 1 persoon
4. Danneke - 1 bike - 2 personen
5. Slurf - 1 bike - 2 personen
6. Mr Bubble - 1 bike - 2 personen
7. Den R1 zot - 1 bike - 2 personen
8. Gobelijn - 1 bike - 1 persoon
Totaal : 8 bikes - 12 personen
Laatst gewijzigd door seabiker op 31 jan 2006, 10:51, 3 keer totaal gewijzigd.
- den R1 zot
- Clublid
Ik neem aan dat de rit van 2 april, en die door Dirkske georganiseerd zou worden, NIET naar Cap Gris Nez gaat.
De rit van 25 maart naar CGN, met 2x 120km over en weer naar Oost-Duinkerke + rit van 250km kan moeilijk als een "tussendoortje " beschouwd worden, vind ik.
Maar all?, FJR-rijden is plezant, dus...
Maar hoe zit dat nu met 2 april? Gaat Dirkske hiervan de openingsrit maken? En waar gaat ze dan naartoe?
Blijkbaar gaat CGN niet zoveel volk trekken wegens op een zaterdag...
Regelmatige rijders gaan volgens mij geen probleem maken om op beide data aan te treden...hierbij treed ik onze Gobelijn bij en rijden wij de beide (als het niet sneeuwt, hagelt of ijzelt
) Bovendien, ik zou Dartagnan zijn vuile moppen te erg missen
DIRKSKEEEEEEEEEEEEE! Waarheen gaat de rit op 2 april???
PS Aangezien ik mijn Nicole met geen stokken van de duozit kan meppen zal ze er telkens bij zijn. In het tabelleke moeten bij mij dus 2 personen staan.
Groetjes,
Danneke, the one and only.
De rit van 25 maart naar CGN, met 2x 120km over en weer naar Oost-Duinkerke + rit van 250km kan moeilijk als een "tussendoortje " beschouwd worden, vind ik.

Maar hoe zit dat nu met 2 april? Gaat Dirkske hiervan de openingsrit maken? En waar gaat ze dan naartoe?
Blijkbaar gaat CGN niet zoveel volk trekken wegens op een zaterdag...
Regelmatige rijders gaan volgens mij geen probleem maken om op beide data aan te treden...hierbij treed ik onze Gobelijn bij en rijden wij de beide (als het niet sneeuwt, hagelt of ijzelt

DIRKSKEEEEEEEEEEEEE! Waarheen gaat de rit op 2 april???
PS Aangezien ik mijn Nicole met geen stokken van de duozit kan meppen zal ze er telkens bij zijn. In het tabelleke moeten bij mij dus 2 personen staan.
Groetjes,
Danneke, the one and only.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...