Goedkope Garmins
Moderator: Abeloos
Ik kijk misschien verkeerd, maar ik word doorverwezen naar een andere website ( http://www.candr.be/store/Webcommerce_dynamicIndex.asp ) voor de prijzen.
De 2610 met 512mb wordt aangeboden voor 670 exclusief BTW , wat de verkoopsprijs in de winkel brengt op +/- 800 euro.
En dat is de normale verkoopsprijs in deze configuratie, dacht ik.
De 2610 met 512mb wordt aangeboden voor 670 exclusief BTW , wat de verkoopsprijs in de winkel brengt op +/- 800 euro.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

idd maar er kan toch niet gezegd worden dat deze prijzen niet goed zijn.dirkske schreef:Ik kijk misschien verkeerd, maar ik word doorverwezen naar een andere website ( http://www.candr.be/store/Webcommerce_dynamicIndex.asp ) voor de prijzen.
Notter was momenteel de goedkoopste 800? voor de 2610 met 256mb kaart. ( deze bevat toch een 512 mb kaart)
en misschien bestellen via de Luxenburgse site?
Prijzen zijn goed, daar niet van.
Maar persoonlijk denk ik dat een consument het beste af is, om nog zeker een maand te wachten, eender waar hij koopt.
De oude stock met CN7 moet nog de deur uit, tenzij het expliciet vermeld is dat het gaat om v8.
Misschien nog wat geduld, en daarmee steek je zo'n 75 euro in the pocket
, wie weet doet Garmin er nog een prijsvermindering van het toestel bij.
Maar persoonlijk denk ik dat een consument het beste af is, om nog zeker een maand te wachten, eender waar hij koopt.
De oude stock met CN7 moet nog de deur uit, tenzij het expliciet vermeld is dat het gaat om v8.
Misschien nog wat geduld, en daarmee steek je zo'n 75 euro in the pocket

N 51°6.165 E 4°20.060

idd Dirkske, er zal zeker nog iets gebeuren op de navigatiemarkt. De SOLDEN zijn nabijdirkske schreef:Prijzen zijn goed, daar niet van.
Misschien nog wat geduld, en daarmee steek je zo'n 75 euro in the pocket, wie weet doet Garmin er nog een prijsvermindering van het toestel bij.

Groeten,
Seabiker
TomTom Rider doet er ineens 200 euro af, van 799 naar 599 ....
k'denk dat Garmin niet te lang meer gaat wachten om de laatste 2610 toestellen tegen dump te verkopen,
of nog een prijsdaling op de 2720 te doen.
Ik heb vorige week een 2720 naast een 2610 en een SPIII gezet, en simultaan laten werken ...
da's dus een verschil van dag en nacht, vooral de 2720 verloor op geen enkel moment de verbinding,
terwijl de andere 2 halverwege de tunnels al "satelliet-ontvangst weggevallen" hadden.
De 2720 heeft ook 10.000 tracklogpunten, tov een 2610 en SPIII die er maar 2000 hebben.
Dat scheelt een slok op de borrel, als je iets wil tracken.
Text to speech is ook mooi , zelfs de Nederlandse stem klink aangenaan, niet zo blikkerig als de SPIII-truus.
Woorden als "straat" en "steenweg" worden bliksemsnel uitgesproken, in combinatie met "booooooommmmssseeeee-straat" geeft dit wel een kolderiek nummertje, let ook op de 3d weergave, die is er zeker gekomen omwille van het feit dat zowat alle TT's dat hebben.
De markt is volop in beweging ... het is gokken op de nieuwe aankoop.
k'denk dat Garmin niet te lang meer gaat wachten om de laatste 2610 toestellen tegen dump te verkopen,
of nog een prijsdaling op de 2720 te doen.
Ik heb vorige week een 2720 naast een 2610 en een SPIII gezet, en simultaan laten werken ...
da's dus een verschil van dag en nacht, vooral de 2720 verloor op geen enkel moment de verbinding,
terwijl de andere 2 halverwege de tunnels al "satelliet-ontvangst weggevallen" hadden.
De 2720 heeft ook 10.000 tracklogpunten, tov een 2610 en SPIII die er maar 2000 hebben.
Dat scheelt een slok op de borrel, als je iets wil tracken.
Text to speech is ook mooi , zelfs de Nederlandse stem klink aangenaan, niet zo blikkerig als de SPIII-truus.
Woorden als "straat" en "steenweg" worden bliksemsnel uitgesproken, in combinatie met "booooooommmmssseeeee-straat" geeft dit wel een kolderiek nummertje, let ook op de 3d weergave, die is er zeker gekomen omwille van het feit dat zowat alle TT's dat hebben.
De markt is volop in beweging ... het is gokken op de nieuwe aankoop.
N 51°6.165 E 4°20.060

De tweede 2610 die ik im omruil heb gekregen, heeft het ook zitten. Een grote witte vlek, midden op het scherm.
Is het scherm van de 2720 beter ? Dan vliegt de 2610 direct naar de prullemand en koop in een nieuwe. Afslag of gene afslag, het is niet meer leuk met die rommelschermen.
Is het scherm van de 2720 beter ? Dan vliegt de 2610 direct naar de prullemand en koop in een nieuwe. Afslag of gene afslag, het is niet meer leuk met die rommelschermen.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik denk wel dat het scherm beter is ...
De 2610 heeft een LCD-scherm en de 2720 een TFT-scherm,
waardoor je een betere zichtbaarheid krijgt, zelfs onder een hoek.
De 3d weergave is, persoonlijke bevinding, plezanter en gemakkelijker te bekijken en begrijpen,
je hebt een beter "overzicht".
Groetjes,
Michel
De 2610 heeft een LCD-scherm en de 2720 een TFT-scherm,
waardoor je een betere zichtbaarheid krijgt, zelfs onder een hoek.
De 3d weergave is, persoonlijke bevinding, plezanter en gemakkelijker te bekijken en begrijpen,
je hebt een beter "overzicht".
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Hey Gobelijn , ik heb een week mijn 2720 (na 13 weken wachten
) en heb ook al 2 X een witte vlek
op het scherm gehad. Ik weet niet waarvan het komt maar als hij dat nog 1X heeft gaat hij terug en moet er iets aan gebeuren.Het is nog in garantie en ze moeten maar degelijke toestellen leveren voor die prijs . Als er iemand is die weet hoe die witte vlek erkomt
laat dan maar iets weten als je wil .Als hij blijft opstaan trekt ze na een tijdje volledig weg maar ik vertrouw het toch niet helemaal .
Gftjs Luc

Gftjs Luc
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik heb mijn 2720 van het begin van het jaar, wordt dagelijks gebruik op zowel de moto als in de auto.witse schreef:Hey Gobelijn , ik heb een week mijn 2720 (na 13 weken wachten) en heb ook al 2 X een witte vlek
op het scherm gehad. Ik weet niet waarvan het komt maar als hij dat nog 1X heeft gaat hij terug en moet er iets aan gebeuren.Het is nog in garantie en ze moeten maar degelijke toestellen leveren voor die prijs . Als er iemand is die weet hoe die witte vlek erkomt
laat dan maar iets weten als je wil .Als hij blijft opstaan trekt ze na een tijdje volledig weg maar ik vertrouw het toch niet helemaal .
Gftjs Luc
Dat fenomeen zou condens kunnen zijn.
Ik heb zelf nog maar 2 keer een klein "wit" vlekje gehad en dat was na een minuut of 2 volledig weg.
Het was toen met regenweer en het was redelijk fris.
Het is daarna niet meer voor gekomen.
Gebruik je hem alleen op de motor ?
Ik zou durven aanbevelen, zet hem thuis binnen eens een avondje op, zodat het toestel warm wordt en zo
hopelijk alle condens eruit "zweet", aan de achterkant zit wel degelijk een gaatje met een membraam om
de condens eruit te laten.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
je kan ook een klein zuignapje op het scherm plaatsen en de twee schermen heel voorzichtig iets uit elkaar trekken.zo word het nogal is gedaan en dit geeft wel goede resultaten.in garantie binnendoen heeft weinig zin, want het nieuwe exemplaar zal het waarschijnlijk ook hebben.
ferre
ferre
Honda CBF 1000A Garmin 276C + CBF 600SA voor t'vrouwke
Oke jongens bedankt , ik ga hem deze nacht al eens laten opstaan .Ik heb het 2 x voorgehad toen het nog wat warmer was en de motor even in de zon stond , maar ga het toch eens proberen om laten uit te zweten. Morgen zullen we dan het resultaat misschien zien he .Tot morgen voor de mensen die meerijden
En hopelijk met hezelfde goed weer als vandaag

Grtjs Luc

Grtjs Luc