Hallo Luc en Sandra,
dankzij mijn vrouw en priv?chauffeur Rita

ben ik toch aanwezig kunnen zijn op de eerste rustplaats en op het eindpunt.
Toen wij, met het koekblik, aankwamen op het eindpunt konden wij op de blije gezichten van alle rijders (en duo) zien dat iedereen tevreden was over de door jullie georganiseerde toerrit. Dat de meesten de rit "piccobello" vond was niet verwonderlijk, ze startte dan ook in de PICCO BELLO

.
Links en rechts gesprekken opgevangen dat men het fantastisch vond om terug een toerrit mee te maken die, van het begin tot het einde, tot in de puntjes verzorgd was. En dat in een streek waar vele rijders nog nooit geweest waren en waarvan men niet wist dat er zulke mooie baantjes waren.Zelfs voor de zon en het prachtige weer heeft er iemand gezorgd, maar ik ben niet te weten gekomen wie dat was.
Ikzelf en het vrouwtje waren blij om oude (figuurlijk gezegd) vertrouwde gezichten terug te zien,
zelfs dien halven belg Edwin

.
Rita vond het een toffe en aangename bende en ze overweegt om misschien toch eens een toerrit mee te rijden. Of ze het in de toekomst echt gaat doen als duo weet ik niet. We zullen wel zien of ze 's zondags haar tuintje wilt opgeven om eens mee te rijden.
Greetz,
Serge & Rita