Bert,
Ik zelf heb geen Corbin maar ben er wel een gaan testen bij de invoerder ALD te Dendermonde (is zaak van voornamelijk Harleys - American lifestyle) Je belt gewoon voor een afspraak. ze monteren een zadel op je bike, je geeft identiteitsstuk af en je kan gaan bollen.
Telefoon vindt je in de gouden gids wel denk ik
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Kan je ten zeerste Yves Moillo aanraden. Voor 294 Euro bestel je er een gepersonaliseerd FJR-zadel met ingewerkt gel. Alles kan bekeken, geselecteerd en besteld worden via Internet. Probeer maar even: http://www.sellerie-moillo.fr
Daar ze werken op de basis van je eigen zadel moet je die dus wel aan hen toesturen, wat dan wel nog enige euros voor de verzending (2x60) met zich meebrengt.
Alternatief is: als je ergens in Frankrijk werkt of contacten hebt en de bestelling/verzending kan regelen via een samenwerkende motogarage in Frankrijk. Dan betaal je slechts zo'n 2x25 voor verzendingskosten. Heb ik zelf zo gedaan via URVOAS garage in Rouen.
FJeRic
FJeRic schreef:Kan je ten zeerste Yves Moillo aanraden. Voor 294 Euro bestel je er een gepersonaliseerd FJR-zadel met ingewerkt gel. Alles kan bekeken, geselecteerd en besteld worden via Internet. Probeer maar even: http://www.sellerie-moillo.fr
Daar ze werken op de basis van je eigen zadel moet je die dus wel aan hen toesturen, wat dan wel nog enige euros voor de verzending (2x60) met zich meebrengt.
Alternatief is: als je ergens in Frankrijk werkt of contacten hebt en de bestelling/verzending kan regelen via een samenwerkende motogarage in Frankrijk. Dan betaal je slechts zo'n 2x25 voor verzendingskosten. Heb ik zelf zo gedaan via URVOAS garage in Rouen.
FJeRic
Wat is de wachttijd?
Hebt ge soms een piccie van uw zadel?
Ga naar de online catalogus en je zal zien dat het close-model dat je zoekt daar slechts 500 euro kost (wel wat anders dan 760 euro h?)
Het corbin zadel voor mijn Varadero kostte in Duitsland 100 euro goedkoper dan bij ALS, met de verzendingskosten inbegrepen !
Wegens niet voorradig heb ik eventjes moeten wachten, maar verder alles netjes aan huis geleverd..
Varadero
Sorry maat maar ik denk dat je de bal een beetje mis slaat. Ik maar hier niet de pub van ALD maar toen ik ben gaan testen kostte het zadel 500? voor het model 2004. Ik heb het gedurende een uur mogen testen en spijtig genoeg gaf het voor mij geen voldoening. Ik denk dat de prijs van 760? voor het nieuwe model zal zijn en op de site waar jij naar refereert is het ook het vorig model dat wordt getoond hoor. Prijs vragen en vergeljken is de boodschap
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Varadero schreef:In dat geval zwijg ik in alle talen
Volgens mij hebt ge gelijk, want ik keek reeds een paar maanden geleden en de prijs was inderdaag zo hoog, als de prijs zoveel verschilt op de site als degene die Julle gekregen heeft bij een bezoek zullen ze wel al veel potenti?le klanten misgelopen zijn.
Bedankt voor de link naar de Duitse firma want zelfs in Nederland vragen ze 710 euro voor het vorige model.
Ik heb me ook in DL een Corbin besteld , 't is nu wel al 2 maanden dat ik er opwacht want het moest besteld worden in de VS.
Close voor nen Pan , zonder verwarming (modellen zonder verwarming worden niet in stock genomen in DL naar het schijnt).
De prijs in vergelijking met B en NL is GROOT.
Op een nederlands forum ois er destijts een laaiende discussie ontstaan over de prijs van de Corbin, de NL invoerder was daar niet tevreden mee dat de prijsverschillen zo werden uitvergroot ....
FJeRic schreef:Kan je ten zeerste Yves Moillo aanraden. Voor 294 Euro bestel je er een gepersonaliseerd FJR-zadel met ingewerkt gel. Alles kan bekeken, geselecteerd en besteld worden via Internet. Probeer maar even: http://www.sellerie-moillo.fr
FJeRic
Wat is de wachttijd?
Hebt ge soms een piccie van uw zadel?
Grts,
pessere
Wachttijd (noem het bewerkingstijd) is 10 dagen. Afhankelijk of je van thuis uit verzend/ontvangt komt daar nog de duur van de verzendingen bij.
Foto van de mijne heb ik niet, maar de getoonde versie op de FJR op de hierboven genoemde site van de Sellerie Yves Moillo is identiek aan de mijne ("diamant avec pav?s" uitvoering dus). Verdere details zijn:
Noir velours voor de vlakken A
Noir 66 voor de banden B
Noir Carbone voor de Pav?s
Gris m?talic voor naden, stikkingen en FJR logo, daar ook mijn FJR in die kleur is.
Heb ondertussen al heel wat spontane positieve reacties ontvangen, en belangrijker nog, ik heb ondertussen het comfort-verschil met het originele zadel met veel voldoening kunnen ervaren.