Wegens tijdgebrek heb ik mij nog niet kunnen bezighouden met ze te verstellen en dan een testrit te maken.
Zijn er hier onder jullie mensen die dit wel reeds gedaan hebben

Wat waren jullie bevindingen ?
De mijne lees je van zodra ik getest heb.
Moderator: Abeloos
Ik heb dat bij het hete weer van de afgelopen dagen eens uitvoerig getest.Raketman schreef:Nu kan ik mij vergissen hoor, maar ik dacht niet dat het verstellen van de kuip iets te maken heeft met windbescherming en/of buitentemperatuur (dat laatste althans niet rechtstreeks).
De bedoeling van het verwijden van de kuip is het op een andere manier afleiden van de warmte van de motorblok bij warm tot heel warm weer, om te vermijden dat je benen gebraden worden (hetgeen door sommige eigenaars kennelijk als een probleem ervaren werd bij de pre 2006 modellen).
Hopelijk enkel maar een stukje om die hitte die de motor afgeeft te testenDen Boete schreef: Onorthodox gekleed met een driekwartbroek (piratenmodel) heb ik met de middenkuip in beide posities een testrit gemaakt.
Keur het ook niet zomaar goed, maar ik begrijp ze wel. Ze krijgen doodeenvoudig geen budgetten om zich passende zomer-motorkledij te kopen, hetgeen dan wil zeggen dat ze op dagen zoals deze flauwvallen op de motor indien ze 8hr/dag hun standaarduitrusting aandoen. Ze zitten geen 8 uur in verkoelende rijwind h?.Julle schreef:Ja gasten veiligheid boven alles natuurlijk maar gisteren zag ik de zwaantjes de blokrijders begeleiden in blauw hemdje met korte mouwen. Die geven dan het goede voorbeeld he. Als de flikken het al niet nodig achten waarom jan met de pet dan wel.
Julle