Verkiezingen voor de raad van beheer.

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Wie mag er volgens jullie plaats nemen in de raad van beheer?

FJbaRt
42
22%
In Extremo
41
21%
Gobelijn
12
6%
danneke
27
14%
Johnny
38
20%
Flitser
31
16%

Totaal aantal stemmen: 191

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Verkiezingen voor de raad van beheer.

Bericht door FJR-Freak Max »

Het Bestuur wenst alle kandidaten veel succes en hoopt in de toekomst op een goede samenwerking met de verkozene waardoor de club in de nabije toekomst weer geapprecieerd zal worden door onze leden en andere motorrijders.

Regelement ivm stemmen voor kandidaten

- Stemmen kan vanaf vandaag 8 augustus tot en met 20 augustus.
- Je mag slechts met 1 account stemmen.
- Je bent verplicht van 3 mensen te verkiezen indien je dit niet doet is je stem ongeldig.
- Alle stemmen zullen openbaar zijn om alle mogellijkheden van bedrog uit te sluiten.
- Enkel leden die geregistreed zijn voor 17 Juli 2006 kunnen een geldige stem kunnen uitbrengen.
- Alle ongeldige stemmen worden onverbiddelijk verwijderd.
- Ook de kandidaten kunnen zelf een stem uitbrengen.

kandidaten

- FJbaRt lid sinds 6 mrt 2004

- In Extremo lid sinds 10 aug 2005

- Gobelijn lid sinds 26 sep 2004

- danneke lid sinds 22 jun 2004

- Johnny lid sinds 5 mrt 2004

- Flitser lid sinds 8 dec 2004

Motievaties Kandidaten
FJbaRt schreef: Ik heb hier lang over nagedacht. Nadat ik alles nog eens grondig nagelezen had, heb ik alles eens op een rijtje gezet. Ik ben tot besluit gekomen dat de FJRijders zeker nog een kans verdienen. Ik ben dan ook van plan om mijn steentje bij te dragen. Ik wil niet langer van aan de zijlijn blijven toezien en commentaar geven.
Ondanks het feit dat ik totaal geen ervaring heb in het besturen of beheren van een club, wil ik me toch kandidaat stellen voor een plaats binnen de beheersraad van de FJRijders.
Ik ben geen grote babbelaar, maar ik durf wel voor mijn mening uit te komen. Ik speel ook altijd open kaart. Het belang van de club zal steeds voorop staan. Ik was al aanwezig op de opstartvergadering van de FJRijders in zijn huidige vorm. Ik was daar misschien de vreemde eend en heb me dan ook op de vlakte gehouden. Ik kende er niemand en niemand kende mij. Daar is ondertussen verandering in gekomen. Ik ben deze club gunstig gezind en wil me hoe dan ook verder blijven inzetten voor het voortbestaan ervan.
Dus, als ik niet verkozen wordt : NO HARD FEELINGS
In Extremo schreef: Ik heb al een tiental jaren ervaring met een feitelijke motor-vrienden-club, reeds 7 jaar als voorzitter, met een geldkas.
Wij hebben nooit problemen gehad met geld, omdat we waarschijnlijk goede afspraken gemaakt hebben en het transparant gehouden hebben.
Ik denk dat ik vrij kritisch ben en geheel niet mijn eigen belang nastreef.

Met deze ervaring en kennis zou ik graag meehelpen met de doorstart van FJRijders.
Gobelijn schreef:Ik heb speciaal gewacht tot de laatste dag om mij kandidaat te stellen, om dat er geen drie kandidaten zijn stel ik hierbij ook mijn kandidatuur.
Ik heb weinig tijd, maar als de club dreigt teloor te gaan wegens gebrek aan mensen achter de schermen, kan ik dat niet zomaar laten gebeuren.
Er zijn mensen in de club die dit beter zouden kunnen dan ik, en ik hoop nog steeds dat er een vierde kandidaat zal opdagen.
Nu valt er eigenlijk niet veel te kiezen h? : drie plaatsen, drie kandidaten. Ook niet echt democratie.

Ik ben absoluut voorstander van een VZW, de kleine kost (en een beetje meer administratief werk) wegen niet op tegen de wettelijke voordelen, en vooral de kwestie van de hoofdelijke verantwoordelijkheid is belangrijk.
Het is voor mij trouwens een breekpunt : als er in de nabije toekomst geen VZW komt, trek ik mijn kandidatuur terug in.

Verder wil ik dat deze club een plezante hoop blijft zoals het altijd al was in het verleden. Met een interessante site en forum waar iedereen zijn antwoorden vindt op de vragen die hij heeft, en waar iedereen zijn zegje kan doen. Positief of negatief maakt niet uit zolang het maar opbouwend is bedoeld.

danneke schreef:Ik wil die vierde kandidaat wel zijn...heb lang geaarzeld omdat ik evenals onze Gobelijn niet zo veel extra tijd heb. Ik ben wel w?l bereid om achter de schermen een BESCHEIDEN steentje bij te dragen omdat deze club en dit forum kunnen blijven bestaan.
Ik heb ervaring met feitelijke verenigingen en ben penningmeester van een vzw...
Desnoods ben ik reserve mocht ??n van de bestuursleden om welke reden ook afvallen.
Ik ambieer geen enkele functie binnen de nieuwe Raad van Beheer. Wanneer men mij nodig heeft zal ik er, in de mate van mijn mogelijkheden, zijn.

Clubleden die een bestuursfunctie willen waarnemen moeten in de eerste plaats een groep vrienden zijn...geen tafelspringers, negatief ingestelden of ambrasmakers. Motorrijden is plezant, met een FJR nog plezanter :lol:
Laat ons de handen in elkaar slaan om wat goed is te behouden, en wat minder goed is proberen te verbeteren...
Johnny schreef:Hela de mannen
Ik stel mij ook kandidaat heb er tot de laatste minuut over nagedacht.
Ben ook al een paar jaar in het bestuur van een wieler en moterclub dus weet zo een beetje hoe alles in elkaar zit.
Ben ook al een 2 tal jaartjes thuis dus tijd om me met de club bezig te houden.
En zoals sommige al weten en meegemaakt hebben als ik aan iets begiin is het voor de volle 100 %
Flitser schreef: Ik heb er heel lang over nagedacht, misschien wel te lang, maar wil me bij deze op de valreep ook nog kanidaat stellen.
Heb er zo lang over nagedacht, de pro's en de contra's tegenover elkaar afgewogen en tot het besluit gekomen dat er met dit clubje nog heel veel positiefs te doen is.
Ik heb geen ervaring in een vereniging maarja er moet voor alles een eerste keer zijn.
Ik hoop dat we met de nieuwe raad van beheer terug een start nemen naar een toffe club en dat we het verleden achter ons kunnen laten.
Verder zou ik nog willen zeggen tegen ieder die het goed meent, en ik ga er vanuit dat dat iedereen is, KEEP THE FJRIJDERS ALIVE :!:
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Waar zijn die affiches met die lelijke smoelen? :D :D :D

Ja sorry he zeg... ik kon het echt niet laten. :lol:
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

@ R1 Zot,

Het geld was op om pamfletten en affiches te laten maken :oops:

Dit kon ik ook niet laten :?

Max 8)

Stil....... waarom zou het hier stil moeten worden, laat jullie maar horen want het is hier geen begraafplaats maar wel een verkiezings topic he :hello1:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Ik spaar mijn budget tot na de verkiezingen :D :occasion5:
Ik zal het dan ook niet kunnen laten :D (wat de uitslag ook moge zijn natuurlijk)

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

FJbaRt schreef:Ik spaar mijn budget tot na de verkiezingen :D :occasion5:
Ik zal het dan ook niet kunnen laten :D (wat de uitslag ook moge zijn natuurlijk)

Groetjes,

Bart
we geven een verkiezingsbal :D :lol:

groetjes johnny
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Johnny schreef:we geven een verkiezingsbal :D :lol:

groetjes johnny
Dat is geen slecht gedacht Johnny :orkest: :hello1: :lol: :lol: :thumbup:

Afbeelding
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Johnny met dat bal niet te lang wachten wij doen dat graag en der mag zelfs nog een beetje :occasion6: eten bij zijn ook :lol:
eerst wat eten en dan met de beentjes in het rond zwieren is altijd plezant he :sign2: en de dag erop een schoon ritteke om de zware kop weg te blazen met den :fjr:

Grtjs Luc
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Bij deze wil ik graag iedereen die voor mij gestemd heeft hartelijk danken voor het in mij gestelde vertrouwen.
Ik moet van mijn Nicole ook iedereen bedanken die NIET voor mij gestemd heeft! Zo ben ik wa meer thuis :D :D (denkt zij :)
Ik weet wel dat de afsluiting van de stemmen pas op 20 augustus is maar aangezien ik geen wereldschokkende veranderingen meer verwacht, hou ik het nu wel voor bekeken. Mijn bedoelingen waren in ieder geval goed en het doet me plezier dat de FJR-rijders blijven...
Ik heb het volste vertrouwen in het nieuwe bestuur en ben er van overtuigd dat alles, na een tubulente periode, weer in orde komt.
Diegenen die op 20 augustus om 5 voor 12 nog hun stem willen uitbrengen "om de zaken spannend te houden"...komaan h? zeg!

Morgen kruip ik op mijne motor en ga datgene doen wat ik heel plezant vind: motorrijden! Overmorgen begin ik opnieuw vollen bak te werken en wordt de vrije tijd eventjes serieus beperkt, vandaar dat ik "mijn verkiezingsstrijd" vooraf wil afbreken. Strijd is er in feite nooit geweest, ik heb moeten ondervinden, en daar hebben enkele FJR-rijders me wel voor gewaarschuwd, dat een groot aantal mensen van de club mij niet kennen. Ik ben nu eenmaal geen tafelspringer...ik heb w?l een eigen mening en ik die durf ik ongezouten zeggen! Dat ik nog 22 stemmen gehaald heb is dan in feite nog een succes...

Voil? s? tot op een van de volgende gelegenheden!
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

danneke jongen de kop niet laten hangen ik ben maar 6 stemmen voor u
ik heb zelf's nog eentje die niet telt
op een week kan er nog veel gebeuren

groetjes johnny
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

@Danneke,

Niet opgeven ! Er moeten er nog veel stemmen. Op die manier stel je de mensen teleur die al op je gestemd hebben.

Groetjes,

Bart
MANNEN WETEN WAAROM.
Gorky-GSA
500 cc
500 cc
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

Ikzelf ga hier nog geen stem uitbrengen, :oops: daar ik pas een week aktief ben op het forum.
Toch wil ik de verkozenen veel sterkte toewensen ,om hun toegewijde taak gericht te kunnen uitvoeren. 8)

veel geluk mannen en hou het leven in de brouwerij. :wink: :wink: :wink:
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
Spy Fox
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Spy Fox »

Gorky schreef:Ikzelf ga hier nog geen stem uitbrengen, :oops: daar ik pas een week aktief ben op het forum.
Toch wil ik de verkozenen veel sterkte toewensen ,om hun toegewijde taak gericht te kunnen uitvoeren. 8)

veel geluk mannen en hou het leven in de brouwerij. :wink: :wink: :wink:
Ik treed in de voetsporen van onze vriend Gorky, en vind niet dat ik een stem mag uitbrengen, ik ben immers net als hem nog relatief nieuw op het forum.
Doch zoals gezegd.... iedereen veel succes en dit in het belang van het algemeen welzijn. :wink:
Don*t dream your life but live your dreams!
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Hoi,

Wij hebben op dit forum 553 geregistreerde gebruikers en er hebben er "al" 53 gestemd :!: :!:

Ik zou zeggen nog 500 te gaan :D :D Die 500 zullen toch niet allemaal op reis zijn zeker :wink: :wink:

Groetjes Mariano
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

:director: All?z mannekes, jullie hebben nog 4 uur den tijd om te stemmen. :idea: Dat gaat hier nog wreed druk worden zalle :D :D :D

Mvg, :wink:
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Kujaku
125 cc
125 cc

Bericht door Kujaku »

misschien kunnen we het record van 44 gebruikers overtreffen vandaag
Liever een slippertje dan een schuiver.
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Hallo mannen

sorry maar het was moeilijk om te stemmen dus heb ik maar de namen op een briefje gezet en zo er drie uitgekozen :roll: want voor mij mogen ze het alle 6 geweest zijn maar spijtig je mag er maar 3 uitkiezen daarom sorry voor de mensen dat er niet bij waren en hoop dat we tot aan 100 stemmen geraken als het netwerk het niet begeeft :D :D anders is het niks
want dat zou dan jammer zijn voor de genen die zo lang hebben gewacht je weet maar nooit langs de kanten van gent valt de stroom toch dikwijls uit :D :D :D :D
rudy
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Blanco stem (akkoord met de mederheid)

Tom :dontknow:
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Hoi allen,

Ik heb 1stem uitgebracht op Danneke, 'k weet dat dit geen geldige stem is aangezien je er 3 moest aanklikken.
Danneke is 1 van de 6 kandidaten waarmee we ( vr'ke en ik ) een ritje gemaakt hebben, we hebben toen ook wat gepraat en het is nen toffe gast, vandaar toch op deze manier mijn steunbetuiging.

De andere jongens ken ik nauwelijks of niet, het heeft dan ook geen zin om een stem zomaar neer te zetten, voor mij mag iedereen zetelen in het bestuur en ik ben ervan overtuigd dat allen die zich kandidaat stelden, het beste voor hebben met de FJrijders.

Op dit ogenblik zal de uitslag bekent zijn, dus mannen proficiaat voor de behaalde resultaten.

Groetjes, Dream
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Beste Vrienden,

De stemming is afgelopen en onze 3 nieuwe raadsleden die mee in de "Raad van beheer" van de FJRijders gaan zetelen zijn bekend :headbang:

De Verkozen raadsleden zijn geworden:

- FJbaRt
- In Extremo
- Johnny (Trukker)

Allereerst wil ik zeggen dat er hier geen winnaars noch verliezers zijn, ??n voor ??n waren de 6 kandidaten bereid om onze FJRijders club te helpen besturen en dat was voor ons de enige juiste motivatie die telde, daarom wil ik alle kandidaten nog eens persoonlijk als ook in naam van de andere raadsleden bedanken voor hun kandidaat te stellen om het vaandel van de FJRijders mee hoog te willen houden :notworthy:

Onze 3 verkozenen wil ik nu ook proficiat wensen met het behalen van hun stemmen als ook van harte welkom heten in de "Raad van beheer" van de FJRijders :thumbleft:
Voor de toekomst hopen we dat we met het nu voltallige bestuur de FJRijders club weer op de juiste en goede weg kunnen houden zodat al onze leden fier zullen zijn om de naam "FJRijder" te mogen dragen :wav:

Max 8)

P.S: de 2 ongeldige stemmen van Roco & Dream zijn uit de lijst verwijderd :!:

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor het vertrouwen. :thumbright:
Ik zal, samen met de rest van het bestuur, mijn best doen om de Fjrijders terug op het goede spoor te zetten en ze daar te houden. Aan inzet zal het niet ontbreken.
Ik kijk al uit naar de eerste vergadering van het voltallige bestuur.

Groetjes,

Bart
MANNEN WETEN WAAROM.
Gesloten