edje schreef:Op het forum van onze noorder-FJR-buren stond ook een topic hierover met, ik vermoed, de bewuste chassisnummers
Grtjs
Edje
Ja, er komt een terugroepactie.
Neem het maar serieus op.
Het gaat over de TPS die kan haperen (op een aantal modellen). En dat kan ernstige gevolgen hebben.
Neem contact op met je dealer!!
Klopt, deze morgen een brief van Yamaha in de bus waarin Yamaha meldt dat er een mogelijk defect aan de elektrische voeler van de gasklep kan optreden en men vraagt om dringend contact op te nemen met de dealer
Mijne FJR is van bouwjaar 2004, ingeschreven 2005, dus er zullen er nog wel volgen.
Zojuist telefonisch bevestigd gekregen van Yam-NL (afdeling Service en Garantie) dat men het aan het uitzoeken is voor NL. Er zal over worden gecommuniceerd via Yam-NL.
NL-dealer(s) zijn nog niet door Yam-NL ingelicht.
CU Ruud
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Kem ook prijs. Zou te maken hebben met stilvallen en slechte "rallenti". Ik heb er nog niks van ondervonden, maar zeker is zeker.
Oh ja, de mijne is van 2003.
Ik ben ook bij de gelukkigen. De mijne is van april 2003. Heb contact opgenomen met de dealer. Ze zullen de TPS-sensor bestellen en me opbellen als ik mag binnengaan. Er is toch wel een beetje werk aan. Weeral een dag de FJR missen .
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
heb hem vandaag ook in de bus gekregen
briefke met chasisnummer en bwjaar 2002
zal ook maar eens bellen naar men dealer zeker
als het te maken heeft met de rallentie die van mij is moeilijk bij te regelen vind ik
die vijs om aan te draaien ga moeilijk tis precies of ge ga deze overdraaien
Onze fjr is niet de enige,volgens mijn dealer zijn er bij de r1 en de fazer ook terugroepacties geweest voor hetzelfde
Ben eveneens ook de bij gelukkige model 2003.