Hallo iedereen,
gisteren, op de laatste kerstmarktdag, ook eens langsgeweest bij Felix en Jos.
Het was 's ochtends de bedoeling om met de motor tot ginds te rijden; maar de weergoden

hadden roet (gietende regen) in het eten gegooid waardoor koekblik het vervoermiddel werd.
Samen met schoonbroer kwam ik rond 10.30u aan, in de hoop van enkele leden aan te treffen.
Zijn daar gebleven tot 12.30u en hebben niemand bekend van de club gezien.

Wel de fantastisch lage prijzen gezien van de Yamaha modellen 2006.
'K heb op m'n tanden moeten bijten om niet toe te happen.
Heb ook een tijdje stilgestaan bij enkele Honda modellekes, zoals de CBF1000 en de VFR800.
Maar, ik was niet naar Beringen gereden om enkel naar onze sponser te gaan. Ik ging ook een bezoekje brengen aan GSM, verdeler van Kawa.
Om daar de nieuwe GTR1400 te keuren. En inderdaad, hij stond daar, op een rond verhoog. Maar van keuren kwam er weinig in huis, enkel kijken konden we. Onbereikbaar stond deze toerbuffel op zijn verhoog, met als uitspringer zijn loeier van een uitlaat. Het zal tot 2008 duren vooraleer deze motor het Belgisch asfalt zal voelen.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat Kawa eind 2007 een geduchte concurrent zal worden voor verschillende motormerken.
En daar, bij nen Kawadealer, kwam ik toch nen FJRijder tegen zeker, h? Julle

.
Na wat keuvelen en eens op de BMW 1200S

gezeten te hebben zijn we in de gietende regen terug naar het waasland gereden.
En thuis nog wat aan het nadromen geweest van al die schoon motokes die ik die dag gezien heb.
Greetz,
Serge