FJR-Freak Max schreef: Nog een klein detail misschien voor sommigen onder ons, de kuiplijnen die nu enkel op de Blauwe FJR verkrijgbaar waren zullen vanaf model 2007 ook op de 3 kleuren pronken
Mijne dag om zeep ...
Ik had mijn zinnen al gezet op ne rode, ne full color rode ZONDER striping (die zit ik er zelf wel op) ... dedju toch.
In de States hebben alle auto's en motoren rondom rond verlichting+reflectors, daarom zitten ze in de koffers ingewerkt.
Het verschil tussen tussen een naakte FJR en een reflecterende valt s'nachts enorm op.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
?13000.00 officiele prijs voor een FJR 2007?
Is dat niet een beetje te optimistisch Max? Ik was al aan't rekenen...nog percentje aftrekken, de mijne overlaten en...
Ben gaan kijken op de site van Felix en Jos n.a.v. zijn opendeurdagen en daar ligt de officiele prijs toch een stuk hoger...tenzij jij een goe adreske weet???
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
?13000.00 officiele prijs voor een FJR 2007?
Is dat niet een beetje te optimistisch Max? Ik was al aan't rekenen...nog percentje aftrekken, de mijne overlaten en...
Ben gaan kijken op de site van Felix en Jos n.a.v. zijn opendeurdagen en daar ligt de officiele prijs toch een stuk hoger...tenzij jij een goe adreske weet???
Groetjes,
Danneke.
@ Danneke,
Had jij je bril wel aan als je gelezen hebt wat ik hier geschreven had
Ik siteer: "Om een voorbeeld te geven, hier betaal je voor het ogenblik aan de FJR 2006 Silverstormde offici?le prijs van 13990 ?en dat zal bij jullie wel een h??l stuk hoger liggen h?"
Een groot verschil met wat jij dacht dat ik hier komen vertellen ben h?
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
gisteren mijne eerste fjr besteld de bordaux
alleen jammer dat ik moet wachten tot april het zal lang duren eer het zover is kijk er al zeer naar uit
en dan lekker kilometers vreten
jorn schreef:gisteren mijne eerste fjr besteld de bordaux
alleen jammer dat ik moet wachten tot april het zal lang duren eer het zover is kijk er al zeer naar uit
en dan lekker kilometers vreten
groetjes
heb hem in die kleur op autosalon gezien, mooi mooi mooi
Kan me voorstellen dat april nog veraf is, maar dan man man man: genieten!!!
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
FJRmart schreef:Ook van mij gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Waar komt de wijsheid vandaan dat ie pas in April komt.
Ik heb er een in november besteld en nog steeds geen vooruitzichten wanneer die geleverd gaat worden
groet Martain
mijne daeler zei dat hem in april zou aankomen dat zou de uiterste datum zijn maar het kon ook zijn dat hem vroeger aankomt in maart ofzo
ik hoop in ieder geval ze snel mogelijk