Een Antwerpenaar, een Amerikaan en een Nederlander werken op een wolkenkrabber en gaan aan de rand zitten lunchen. De Amerikaan zegt: "Bah alweer hamburger als dat morgen weer zo is spring ik naar beneden."
De Antwerpenaar zegt: "Bah alweer jam als dat morgen weer zo is spring ik met je mee."
De Nederlander zegt: "Bah alweer kaas" en hij belooft hetzelfde.
De volgende dag doet de Amerikaan zijn broodtrommel open en ja hoor hamburgers en springt. De Antwerpenaar doet zijn broodtrommel open en ja hoor jam en springt ook. Met de Nederlander gaat het ook zo. Na een week komen de drie weduwen samen.....
Zegt de Amerikaanse: "Als hij eens wat anders had gewild, had hij dat moeten zeggen."
De Nederlandse: "Na 20 jaar getrouwd te zijn geweest, wist ik niet dat hij niet van kaas hield."
Zegt de vrouw van de Antwerpenaar: "Ik snap er helemaal niets van, hij maakte elke ochtend zelf zijn brood klaar."
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
ben geen gelovig man , maar ze hebben mij altijd verteld dat de bijbel in de limburg een zo dik is : waarom ?????? eerste deel is tekst en het tweede deel zijn notebalken
copantwerp schreef:ben geen gelovig man , maar ze hebben mij altijd verteld dat de bijbel in de limburg een zo dik is : waarom ?????? eerste deel is tekst en het tweede deel zijn notebalken
aaah zo gaat da bij de flikken in antwarepe. Wacht mor tot op de eerste rit. Dan voelde hoe hard nen dikkere bijbel aankomt
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
copantwerp schreef:over die eerste rit moet ge ni pannikeren, want ik heb misschien nog meer 1 voet , mar de arm der wet is lang zene
En schrijven kunnen ze al helemaal nie in den Aaaaantwaaaarp, dan nog liever zingen.
Maar ge weet hoe ge snel rijk kunt worden h?: ge koopt nen antwerpenaar voor hetgene dat hij waard is en ge verkoopt hem voor hetgene dat hij denkt dat hij waard is
Aangezien er nogal wat Limburgers in ons bestuur zitten , misschien de volgende Nieuwjaarsspeach ZINGEN
Dan eten de van Aaantwaarpe ondertussen de sandwichkes wel op
M&M