Ongeval FJR-trukker
Moderator: Abeloos
Trukker
@ Trukker,
Ik heb geen FJR maar toch veel beterschap gewenst.
Hopellijk moet je niet te lang zonder FJR zitten.
Aan de mensen die zondag naar trukker gaan,
No Beer cause your a driver.
Grtz FJRadmin
Grtz FJRadmin
Voor info: info @ Softidesign.com
- fjrbakkerken
- 125 cc
Re: Trukker
Ben ook geen Fjr-bezitter maar wens je een snelle genezing toefjradmin schreef:@ Trukker,
Grtz FJRadmin
Greetz,
Beemerrr
dirkske schreef:Trukker is thuis en biedt ons op zondag a.s. zijn gastvrijheid aan.
Hoe spreken we af ? Ritje naar de Limburg ... wie gaat ermee ?
Ik zag FJRdirk en koekenbakker al staan, jullie komen misschien over Brussel, richting Lummen, ik wil best over de Brusselse Ring ergens mee inpikken hoor.
Hoi dirkske,
we kunnen eventueel afspreken op de eerste parking als je vanaf Brussel net op de E40 richting Luik/Leuven gaat.
En kunnen dan misschien nog een stukje van de route van het 2? FJR treffen rijden , dit loopt net langs Sint-truiden heen

(route zit in je mailbox

Enkel het uur van samenkomst moeten we dan nog bepalen

en wat denken de anderen hiervan

Ziet er goed uit voor mij, enkel weersverwachtingen afwachten en hopen dat de viswedstrijd niet te erg uit de hand loopt zaterdag as.
Dirk, ik zie dat jij van eeklo komt. Mss kunnen wij dan iets eerder afspreken, bvb aalst of affligem? Stel maar een uur voor.
PS: Zijn er Formule 1 Fans onder ons? GP van Belgi? wordt dan ook gereden. (hint, hint. af en toe update zou tof zijn
)
Firechief
Dirk, ik zie dat jij van eeklo komt. Mss kunnen wij dan iets eerder afspreken, bvb aalst of affligem? Stel maar een uur voor.
PS: Zijn er Formule 1 Fans onder ons? GP van Belgi? wordt dan ook gereden. (hint, hint. af en toe update zou tof zijn

Firechief
ik had een gewone parking ingedachte maar we kunnen de AC-parking te Heverlee nemen dan kunnen de eersten nog iets te drinken nemendirkske schreef:Is dat Herverlee Zuid ? De AC-parking waar ook de Ardennenrit van start is gegaan? En dan zo een klein stukje de SintJansbergsesteenweg op, en op de route inpikken. Ziet er goed uit !

Wat het uur betreft wat denken jullie van 13u00 te Heverlee

@ Firechief
daar ik in de voormiddag nog in Riemst moet zijn kom ik ook direct naar de AC-parking
Laat maar horen wat jullie er van vinden

Laatst gewijzigd door FJRboy-dirk op 26 aug 2004, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Okdirkske schreef:AC Leuven om 13.00u is goed voor ons.
We zullen er zijn.
(eventuele laterkomers kunnen nog zj?-es-emmen natuurlijk, de route die we nog gaan rijden, ligt niet ver uit de buurt).
dirkske en lieve
ik zal er alvast ook zijn om 13u00

@ koekenbakker
rij jij nu ook mee

en er kunnen er nog enkele bij hoor

Nog kandidaten die a.s. zondag de FJR de sporen willen geven ?
13.00u. Leuven AC wegrestaurant op de E40 in de richting van Luik.
Van daaruit doen we een stuk route die de FJR's vroeger al eens gereden hebben, met de neus richting Sint-Truiden, alwaar we bij onze collega FJR-trukker op de koffie gaan. Achteraf zoek ik zelf nog naar Maaseik te rijden, voor het www.51maaseik.be treffen. Verdwaalde FJR's zullen daar voorzien worden van promo-stickers FJRijders.
13.00u. Leuven AC wegrestaurant op de E40 in de richting van Luik.
Van daaruit doen we een stuk route die de FJR's vroeger al eens gereden hebben, met de neus richting Sint-Truiden, alwaar we bij onze collega FJR-trukker op de koffie gaan. Achteraf zoek ik zelf nog naar Maaseik te rijden, voor het www.51maaseik.be treffen. Verdwaalde FJR's zullen daar voorzien worden van promo-stickers FJRijders.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Zondagmiddag stralend weer. Ideaal om de FJR de sporen te geven, de neus in de goede windrichting : LIMBURG.
Vanmiddag rijden we naar Sint-Truiden, om onze kameraad Trukker een hart onder de riem te steken.
Afspraak 13:00u. in LEUVEN HEVERLEE, op de E40, het AC-wegrestaurant, in de richting van Luik. (lokatie waar ook de Ardennenrit van start ging)
info 0475 65 84 39 (dirkske)
Vanmiddag rijden we naar Sint-Truiden, om onze kameraad Trukker een hart onder de riem te steken.
Afspraak 13:00u. in LEUVEN HEVERLEE, op de E40, het AC-wegrestaurant, in de richting van Luik. (lokatie waar ook de Ardennenrit van start ging)
info 0475 65 84 39 (dirkske)
N 51°6.165 E 4°20.060

Zoals Dirk al zei, bedankt voor het warme onthaal en de lekkere taart. Hou vooral de moed erin en neem je tijd om te herstellen, want dit zal belangrijjk zijn voor de rest.
@FJRBoy Dirk
zoals ik gezegd had bij ons vertrek ben ik binnendoor gereden via Leuven over Zaventem en dan pas de ring rond Brussel op. Ik wou nog iets komen zeggen, maar je was me een beetje te snel
We hebben nog eventjes een pitstop gemaakt bij de startbaan in Zaventem en zijn dan doorgereden. Was me zelfs al een beetje te druk op de Brisselse ring.
Firechief
@FJRBoy Dirk
zoals ik gezegd had bij ons vertrek ben ik binnendoor gereden via Leuven over Zaventem en dan pas de ring rond Brussel op. Ik wou nog iets komen zeggen, maar je was me een beetje te snel

Firechief
En wij zijn ook goed thuisgekomen. In Maaseik was weinig te beleven, ik denk dat het gros van de motards al naar huis was. Zelfs geen enkele FJR gezien, tenzij ??ntje met NL-kenteken.
Merci Trukker, voor uw gastvrijheid, voor de koffie en voor de taart.
We gaan zeker nog eens terugkomen, want jouw revalidatie zal niet van vandaag op morgen al voorbij zijn.
Ik ben tevreden, dat je beschermende kledij het ergste heeft doen voorkomen. Ik mag er niet aandenken, als je zonder je vest, je broek, je handschoenen, de baan zou opgegaan zijn. Ook jouw reflex, om de moto neer te gooien, in een ultiem uitwijkmaneuvre, zodat je niet frontaal op de wagen zou zijn gegaan, is veel waard. De kledij is vernield, de FJR waarschijnlijk onherstelbaar, maar ik heb je vanmiddag weer horen lachen, en verhalen vertellen, zoals recent nog op de Ardennenrit in juli.
En dat is het belangrijkste, de rest komt wel met de tijd terug in orde.
Zoals beloofd, zodra je terug een set wielen hebt, kom ik je halen voor een ritje.
Merci Trukker, voor uw gastvrijheid, voor de koffie en voor de taart.
We gaan zeker nog eens terugkomen, want jouw revalidatie zal niet van vandaag op morgen al voorbij zijn.
Ik ben tevreden, dat je beschermende kledij het ergste heeft doen voorkomen. Ik mag er niet aandenken, als je zonder je vest, je broek, je handschoenen, de baan zou opgegaan zijn. Ook jouw reflex, om de moto neer te gooien, in een ultiem uitwijkmaneuvre, zodat je niet frontaal op de wagen zou zijn gegaan, is veel waard. De kledij is vernield, de FJR waarschijnlijk onherstelbaar, maar ik heb je vanmiddag weer horen lachen, en verhalen vertellen, zoals recent nog op de Ardennenrit in juli.
En dat is het belangrijkste, de rest komt wel met de tijd terug in orde.
Zoals beloofd, zodra je terug een set wielen hebt, kom ik je halen voor een ritje.
N 51°6.165 E 4°20.060