Tom, ik heb hier nog ergens een duidelijke cursus op papier,
ik zal u die bij gelegenheid eens bezorgen, zullen hem samen doornemen,
en tesamen met hetgeen ge van de FJRijders al gezien hebt, zult ge rap meedraaien.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Hallo Magneto,
Ik kom uit Lokeren en volgens mijn weten ligt dit in het waasland.
Op welk uur gaan we afspreken, 7u45 is dat goed voor u ?
Ik denk dat het dan nog +/- 30 minuten rijden is.
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
fjrMarcel schreef:Hallo Magneto,
Ik kom uit Lokeren en volgens mijn weten ligt dit in het waasland.
Op welk uur gaan we afspreken, 7u45 is dat goed voor u ?
Ik denk dat het dan nog +/- 30 minuten rijden is.
We zullen er zijn, en is dan nog idd +/- 30 min. rijden.
tot zondag aan het tankstation net voorbij de afrit haasdonk
greetz,
Magneto
Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.
Mannen , was vandaag met de Moto bij de verdeler, er is iets mis met de voorvork. Wat kon de verdeler niet achterhalen maar tot nader order van Yamaha staat hij stil
Dinsdag kan men met Yamaha bellen wat en hoe te handelen, wilde vandaag simpel voor de 1000 beurt gaan en nu staat ie stil
Zal er helaas niet bij zijn dit keer, had er al weken naar uit gezien
Wens alle anderen veel plezier en ik wacht de reacties af, de uitspraak van Yamaha houd ik jullie tegoed
Veilig terug thuis (wel een sneeuw- en hagelstorm moeten doorstaan in het terug keren). Weer heel wat bijgeleerd vandaag zoals met ??n hand slalommen (kan ik ondertussen met mijn andere hand naar de vrouwtjes wuiven) Nee serieus......cursus zat goed in elkaar en dank aan allen en vooral aan de drie mensen van MRV en aan Dirkske en Lieve voor de fotokes
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Inderdaad leuke dag gehad en veel geleerd. Zo mogen er nog komen.
De pauzekes mochten van mij wat korter maar over het algemeen zeer leerrijke en fijne cursus.
Groeten,
Hans
@Dirkske en Lieve: Keimooie foto's en zo veeeeeeeeeeeel. MERCI
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
Merci aan de mensen van MRV voor de deskundige begeleiding van deze dag . Weer iets bijgeleerd dat er anders misschien niet zou van komen . Het was een gezellige groep maar dat had ik niet anders verwacht . Ik ben dus nog droog thuis gekomen maar ik moest dan ook maar 10 minuten rijden . Hopelijk komt hier een vervolg op .
Dirkske en Lieve bedankt voor de mooie foto's die jullie ons bezorgd hebben .De foto's van den Arthur zullen we wel via Max te zien krijgen .
Zoals de andere deelnemers hier al bevestigde, het was weer een dag waar we in de toekomst v??l gebruik van kunnen maken omdat de cursus "Wegkapitein" van hoogstaande en leerrijke waarde was maar dat zijn we ondertussen al gewoon van MRV dat al hun cursussen tot in de puntjes en details verzorgd en georganiseerd worden
Bij deze wil ik dan ook Arthur, Philippe en Johnny Roekedekoe met de truck van de duif bedanken voor deze fantastische uiteenzetting om een waardig "Wegkapitein" te kunnen worden door het toedoen van hun cursus
Enkele sfeer foto's die ik van Arthur heb ontvangen ga ik hieronder plaatsen voor onze leden een beeld te geven van hoe onze dag eruit heeft gezien
De deelnemers zelf zullen van mij de foto's die ik heb gekregen ook in hun mailboxke mogen verwachten, dus zie dat het boxke leeg is zodat ik ze er allemaal in kan krijgen he gasten
Ook onze fotograaf Dirkske wil ik van harte bedanken want hij heeft ervoor gezorgt dat we op het laatst van de dag nog een geweldige verrassing ( cd met vele mooie foto's die hij genomen heeft) van hem hebben gekregen, hierdoor hebben we dan weer mooie herinneringen aan onze cursus
Nu rest mij nog enkel alle deelnemers te bedanken voor hun goed gezelschap en de geweldige sfeer waarin we de dag hebben door kunnen brengen, jullie zijn een fantastische bende
Groetjes en tot ??n dezer
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Jo demannen,
Ja ik ben ook veilig thuisgekomen ondanks de hevige sneeuw - en hagelbuien. Weer een fantastische dag gehad met een toffe bende.
Heel veel bijgeleerd men is er nooit te oud voor, en als men het niet meer weet is er nog altijd de truc met de duif.Arthur, Phillipe en Johnny bedankt voor leerrijke en plezante dag.
Een speciale vermelding voor fotograaf Dirkske, in de morgen foto's nemen en geleverd in de namiddag da's pas servicen het is ook een mooi aandenken.
Slurf en Kobeloi hopelijk zijn jullie ook goed aangekomen ?
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!