Heeft er al iemand ervaring met die nieuwe steun voor de GPS 2610 ???
Ik heb de mijne binnengekregen en al eens bekeken en heb een paar opmerkingen :
- is dat allemaal waterdicht want die USB- en externe antenneaansluiting zitten niet beschermd.
- wat met de bekabeling als de steun is wegehaald? want die steun zou ik monteren op de RAM bol van mijn oude STREETPILOT3.
Groeten,
Dominique
montage GPS GARMIN 2610
Moderator: Abeloos
Hallo Dominique,
Ikzelf heb nog geen 2610 gezien, en naar mijn bescheiden mening ben jij de enige die momenteel in het bezit van een 2610 bent, alle andere FJRijders hebben SPIII of GPS V.
Garmin verkoopt de 2610 ook in het assortiment van de marine/navigatie dus ze zullen hem wel degelijk op spatwater getest hebben. Mocht er iets misgaan dan kan je nog altijd de garantie aanspreken.
Groetjes,
Seabiker
Ikzelf heb nog geen 2610 gezien, en naar mijn bescheiden mening ben jij de enige die momenteel in het bezit van een 2610 bent, alle andere FJRijders hebben SPIII of GPS V.
Garmin verkoopt de 2610 ook in het assortiment van de marine/navigatie dus ze zullen hem wel degelijk op spatwater getest hebben. Mocht er iets misgaan dan kan je nog altijd de garantie aanspreken.
Groetjes,
Seabiker
Ik heb een paar maand geleden de info-middag die gepresenteerd werd door "Notter". Hier werd die vraag ook gesteld, in verband met de waterdichtheid. Dat is allemaal prima in orde, ondanks dat het er toch niet zo waterdicht uitziet. Over de montage en de bevestiging was er toen nog g??n actueel nieuws, daar dat materiaal toen nog niet verkrijgbaar was.
Een blik op www.gps.nl kan je misschien verder helpen.
Een blik op www.gps.nl kan je misschien verder helpen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !