onderuit
Moderator: Abeloos
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
onderuit
Gisteren een prachtige dag voor een ritje zullen velen gedacht hebben waaronder ikzelf en een aantal collegas van op het werk. Doch het lot besliste er anders over. Halverwege de namiddag werd ik van de weg gekeild door een dame die het niet nodig vond richtingsaanwijzer en spiegel te gebruiken voor ze links afsloeg. Het ogenblik dat ze me raakte was ik reeds ter hoogte van haar portier, dan weet ik het even niet meer en lag ik op de oprit van een huis op mijn zij met mijn hoofd net naast een verlichtingspaal waar ze zelf dan ook nog op gereden is. Schreeuwende pijn in de rechterschouder en pijn in de rechterknie was het resultaat. Geluk bij een ongeluk kwam er toevallig een dokter langs die me direct kalmeerde, onderzocht en de mensen die er woonde riep voor een paar kussens, een deken en een glas water. Zijn vrouw met de wagen snel naar huis voor zijn dokterstas en een paar minuten later kreeg ik al een injectie tegen de pijn. Een half uurtje later was ik in het hospitaal van St-truiden waar de eerste diagnose neer kwam op een gebroken sleutelbeen en de bovenste rib. Na de radiografie bleek het allemaal nog mee te vallen, zware kneuzingen en ik mocht naar huis. Vandaag vernomen dat de bestuurster van de wagen niet verzekerd is.
Ik zou nog meer details kunnen geven maar kan alleen mijn linkerarm gebruiken, mijn vrouw is mij uit aan het lachen en ik heb er ongeveer een half uur voor nodig gehad om dit te typen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Greetz Ed
Ik zou nog meer details kunnen geven maar kan alleen mijn linkerarm gebruiken, mijn vrouw is mij uit aan het lachen en ik heb er ongeveer een half uur voor nodig gehad om dit te typen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be

spoedig herstel man

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Das balen en sterkte met je herstel en afhandeling van de schade.
Ik hoop voor je dat je e.e.a toch vergoed krijgt ondanks dat diene madam niet verzekerd is.
Maar.......
Immers NOOIT de patient iets laten drinken of eten, tot dat met zekerheid vast gesteld is of er sprake is van inwendige verwondingen dan wel shock.
En dit kan pas met zekerheid uitgesloten worden in het ziekenhuis.
Ik hoop voor je dat je e.e.a toch vergoed krijgt ondanks dat diene madam niet verzekerd is.
Maar.......
, is wel een bijzondere actie voor een arts.een glas water.
Immers NOOIT de patient iets laten drinken of eten, tot dat met zekerheid vast gesteld is of er sprake is van inwendige verwondingen dan wel shock.
En dit kan pas met zekerheid uitgesloten worden in het ziekenhuis.

- den R1 zot
- Clublid
Ook van ons een volledig en spoedig herstel toegewenst
Groetjes Luc
nb: Wanneer gaan ze nu eens eindelijk werk maken van die al zo lang beloofde database waar een nummerplaat aan een verzekering gekoppelt wordt?
Zo zouden ze al een zeer groot deel van de onverzekerde voertuigen van de weg kunnen halen.
Het lichamelijk leed van een slachtoffer lijkt mij al meer dan genoeg zonder dat hij of zij nog een hele administratieve molen moet doorworstelen om de schade vergoed te krijgen.
Groetjes Luc
nb: Wanneer gaan ze nu eens eindelijk werk maken van die al zo lang beloofde database waar een nummerplaat aan een verzekering gekoppelt wordt?
Zo zouden ze al een zeer groot deel van de onverzekerde voertuigen van de weg kunnen halen.
Het lichamelijk leed van een slachtoffer lijkt mij al meer dan genoeg zonder dat hij of zij nog een hele administratieve molen moet doorworstelen om de schade vergoed te krijgen.
Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet.
Hallo Iedereen,
Met die database zijn ze trouwens (alvast bij de motoren) al een hele tijd bezig, ikzelf heb voor mijn twee motoren al een brief gekregen met de vraag om mijn verzekeringgegevens naar hen op te sturen omdat blijkbaar volgens hun gegevens er geen koppeling was tussen mijn inschrijvingsbewijs (nummerplaat) en ??n of andere verzekeringsmaatschappij. De eerste brief kwam een jaar geleden, de tweede dit jaar. Als ze dit nu ook gaan toepassen bij de auto's is het probleem hopelijk opgelost...
groetjes,
Michel
Met die database zijn ze trouwens (alvast bij de motoren) al een hele tijd bezig, ikzelf heb voor mijn twee motoren al een brief gekregen met de vraag om mijn verzekeringgegevens naar hen op te sturen omdat blijkbaar volgens hun gegevens er geen koppeling was tussen mijn inschrijvingsbewijs (nummerplaat) en ??n of andere verzekeringsmaatschappij. De eerste brief kwam een jaar geleden, de tweede dit jaar. Als ze dit nu ook gaan toepassen bij de auto's is het probleem hopelijk opgelost...
groetjes,
Michel