Snelheidscontrole in de tegenovergestelde richting !

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
Herkules
250 cc
250 cc
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 mei 2005, 21:15
Locatie: B-2900 SCHOTEN
Contacteer:

Bericht door Herkules »

@den R1 zot

Ja, leuk is dat h? :D :D
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
dirkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 982
Lid geworden op: 04 mar 2004, 15:33
Locatie: 2845 Niel
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Ik duik deze oude topic nog eens even op, want onze vrienden van de fotografie worden met de dag vindingrijker en vooral 'brutaler'. De Federale Politie West-Vlaanderen heeft er een serieus handje van weg om vrijwel dagelijks met hun statief ergens op pad te zijn. Gisteren in Roeselare, verdoken onder een brug, auto ongeveer 50 meter achter de brug uit 't zicht, agent verdiept in zijn krantje. Heeft er gestaan van 09u tot 14u. Idem in Jabbeke, op de E40 als je richting kust rijdt, het laatste verkeersbord voor de afrit naar het tankstation toe aan de rechterkant dient als cover voor de 3-potige bandiet, verscholen in het gras, de begeleidende pakezel staat dan 20 meter verder in een veldweg waar je enkel als wandelaar doorgang hebt. Zeer sneaky controle, pakkans bijna 100% want een getraind oog is al te laat met afremmen. In vergelijking met andere provincie's staat West-Vlaanderen ongekroond op het hoogste topje als het op "iets bijverdienen" op aan komt. Foto's van deze bermtoeristen / spullenhulp / sluikstort naast de weg mag je altijd doormailen naar mijn adres, ik zet ze op flitsservice.be tot nut van't algemeen.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=135
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gebruikersavatar
pnobels
Clublid
Clublid
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jan 2007, 22:47
Locatie: Berchem/Antwerpen

Bericht door pnobels »

Rond Hasselt kunnen ze er ook iets van hoor... Gisteren een schoon enveloppe gekregen... E313 richting Luik, km 68 : 140 km teruggeschroefd naar 132, kostprijs 60 euro... En ik heb ze verdorie nooit zien staan... Ik moet er morgen opnieuw langs... Ik zal eens goed kijken waar ze zich daar kunnen verbergen...
Gebruikersavatar
Johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 483
Lid geworden op: 05 mar 2004, 19:18
Locatie: Sint truiden

Bericht door Johnny »

pnobels schreef:Rond Hasselt kunnen ze er ook iets van hoor... Gisteren een schoon enveloppe gekregen... E313 richting Luik, km 68 : 140 km teruggeschroefd naar 132, kostprijs 60 euro... En ik heb ze verdorie nooit zien staan... Ik moet er morgen opnieuw langs... Ik zal eens goed kijken waar ze zich daar kunnen verbergen...
Tussen de eerste afrit van Hasselt en de afrit Hasselt-Sint-Truiden is een brug over de autostrade
onder die brug loopt parrallel met de autostrade een betonnen veld weg daar is het een paar keer per week te doen

gr. johnny
alexxjr

Bericht door alexxjr »

laatst heeft in de krant een artikel met foto gestaan van een man die een groot bord had gemaakt 'Opgepast flitscontrole' en zich een eindje voor de pakkemannen had geposteerd, :evil:
Een politieman verklaarde dat ze niet blij waren met zijn actie, :cry: , maar dat ze hem niets ten laste konden leggen, wat hij deed was niet in strijd met de wet... :twisted:
8)
Gesloten