Het oude jaar 2007 loop weer stilaan op zijn eind.
Wat voorbij is hebben we weer gehad en kunnen we nog enkel is aan terug denken.
Een voordracht zoals onze koning ga ik niet houden, wel wil ik hier iets neerschrijven dat recht uit m'n hart komt

Bij de overgang naar 2008 wil ik even de tijd nemen om mijn Nieuwjaarsbrief te schrijven.
Het afgelopen jaar 2007 is druk geweest en heeft ons een paar goede, alsook minder goede herinneringen
meegegeven die ons in het geheugen zullen blijven na sidderen

Het overlijden van onze z??r goede vriend Yvo (Motorist) kwam als een donderslag bij klaarlichte hemel, niemand kon dit geloven of verwerken van de vriendenkring maar toch moesten we de realiteit onder ogen zien

De ongelukken die gebeurden met onze vrienden kwamen ook al als wijwater voor de duvel en hadden we best kunnen missen maar het gebeurde kan m'n niet weg denken in ons leventje hier op deze aardbol

Dan zijn er ook nog onze leden die ziek zijn geworden en noodgedwongen moeten stoppen zijn met hun favoriete hobby, hiervoor wens ik dat zij de kracht, de moed en het geluk mogen hebben om weer de gezondheid van voordien terug te krijgen

Ook waren er positieve gebeurtenissen zoals bv, huwelijken, geboortes, Toerritten waar steeds plezier werd gemaakt, onze BBQ die h??l goed in de smaak viel, de Belgi? - Nederland rit enz....
Wat ons in het nieuwe jaar te wachten staat kunnen we niet voorspellen maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat we met z'n allen er veilig doorheen zullen mogen reizen

Ten slotte Goede vrienden, rest er mij enkel nog ieder van jullie alsook jullie hele familie een prettig eindejaar en een vreugdevol 2008 toe te wensen.
Mogen een paar van jullie dromen ook dit jaar weer werkelijkheid worden.
Voor iedereen een

Jullie Voorzitter,
Max