Goedkope Autocom bij Chainspeed.
http://www.chainspeed.co.uk/products.htm
Een kennis heeft reeds meermaals een bestelling geplaatst bij die firma ,dit zonder problemen.
Ik heb juist de Avi pro kit 300 duo besteld. ? 174 verzendkosten inbegrepen.Ongeveer ? 230.
Headset voor de duo inbegrepen.
Promo Autocom
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
effe rondgekeken en volgende gevonden:
"Om navigatie en telefoon aan te sluiten heb je een easy rider (kit1) of active rider (kit 3) van Autocom nodig, deze intercomsystemen hebben aansluitmogelijkheid voor muziek (of navigatie) en telefoon"
"De navigatie kan op de muziek ingang aangesloten worden ,Autocom heeft kabels Part 172 en Part 173 om navigatie op deze ingangen aan te sluiten, wanneer je deze kabels gebruikt kunnen zowel de autocom als de navigatie op 12 volt aangesloten worden zonder problemen.
Wel wordt blijkbaar de voorkeur aan kabel 173 gegeven.
Greetz,
Francis
"Om navigatie en telefoon aan te sluiten heb je een easy rider (kit1) of active rider (kit 3) van Autocom nodig, deze intercomsystemen hebben aansluitmogelijkheid voor muziek (of navigatie) en telefoon"
"De navigatie kan op de muziek ingang aangesloten worden ,Autocom heeft kabels Part 172 en Part 173 om navigatie op deze ingangen aan te sluiten, wanneer je deze kabels gebruikt kunnen zowel de autocom als de navigatie op 12 volt aangesloten worden zonder problemen.
Greetz,
Francis

Bedankt voor de uitleg .rcracer schreef:effe rondgekeken en volgende gevonden:
Greetz,
Francis
Heeft iemand nog zo'n kabel liggen?
Heb vandaag ook bij Chainspeed besteld. Als ik goed reken zou het donderdag moeten aankomen. Voor die prijs kan je het hier in belgi? nergens vinden. Heb meteen de bluetooth module bijbesteld voor de gsm en mss toekomstige gps, dus geen gedoe meer met de adapters en zo. Ik laat jullie weten hoe de werking ervan is.
Firechief
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Vandaag ook alles netjes geleverd gekregen via aangetekende zending van de postbode. Prima service zou ik zeggen. Deze namiddag alles plaatsen en uittesten (vooral die bleutooth dan).
Firechief
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman