Topkoffer overspuiten
Moderator: Abeloos
Topkoffer overspuiten
Vraagske: is het te doen om bijvoorbeeld een topkoffer met zwat deksel te laten overspuiten in de kleur van de moto?
Enig idee waar dit kan en eventueel kostprijs?
Ik zou aan een givi maxia kunnen geraken, maar die is in de zwarte uitvoering, vandaar de vraag en ook oms eens kosten/baten te bekijken.
Enig idee waar dit kan en eventueel kostprijs?
Ik zou aan een givi maxia kunnen geraken, maar die is in de zwarte uitvoering, vandaar de vraag en ook oms eens kosten/baten te bekijken.

- den R1 zot
- Clublid
Kofferdeksel van onze Givi gespoten in kleur moto (Silverstorm 2004)
Via een dealer kosten: dacht dat het zoiets van 150? was vorig jaar.
Ook enkele garagehouders afgedaan toen maar weinig intresse wegens te weinig spuitwerk.
Grootste kost is de verf die op kleur moet gemaakt worden.
Groetjes Luc
Via een dealer kosten: dacht dat het zoiets van 150? was vorig jaar.
Ook enkele garagehouders afgedaan toen maar weinig intresse wegens te weinig spuitwerk.
Grootste kost is de verf die op kleur moet gemaakt worden.
Groetjes Luc
Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet.
- Dutchsuper
- 50 cc
rcracer,
Ik heb al jaren een zwarte Givi en ik laat die bewust niet spuiten, reden: ik zit de laatste tien jaar aan pakweg mijn 5de motor, waarvan 4 x een andere kleur. Nu heb ik juist een ander rekje te kopen en ik kan de koffer zo verzetten.
Julle
Ik heb al jaren een zwarte Givi en ik laat die bewust niet spuiten, reden: ik zit de laatste tien jaar aan pakweg mijn 5de motor, waarvan 4 x een andere kleur. Nu heb ik juist een ander rekje te kopen en ik kan de koffer zo verzetten.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
Mijn vrouwtje vind 3 moto's in 2 zomers ook al genoeg, zal dus nog wel effe deze fjr blijven (alvast zonder spijt)Julle schreef:rcracer,
Julle

Ik heb dezelfde denkwijze zoals julle
In het begin wou ik zelf mijn kappa kofferdeksel overspuiten, blij dat ik het toch niet gedaan heb, rij nu ook al met een andere kleur, tenslotte past zwart op alles, uiteraard is het wel mooier
Om toch nog een oplossing te geven die hier nog niet vermeld is op de gestelde vraag
Ik heb er weet van dat die givi maxia kunnen geleverd worden in verschillende kleuren van kofferdeksels, er zijn toch diverse kleuren waaronder zeker grijs, mss niet helemaal hetzelfde maar het is een optie en ik dacht dat de prijs nogal meeviel voor een ander schelpje, als je het echt graag wil zeker het vragen waard en eens te kijken bij RAD naar de kleuren
Hopende hiermee ook geholpen te hebben
Groetjes,
Dream
In het begin wou ik zelf mijn kappa kofferdeksel overspuiten, blij dat ik het toch niet gedaan heb, rij nu ook al met een andere kleur, tenslotte past zwart op alles, uiteraard is het wel mooier
Om toch nog een oplossing te geven die hier nog niet vermeld is op de gestelde vraag
Ik heb er weet van dat die givi maxia kunnen geleverd worden in verschillende kleuren van kofferdeksels, er zijn toch diverse kleuren waaronder zeker grijs, mss niet helemaal hetzelfde maar het is een optie en ik dacht dat de prijs nogal meeviel voor een ander schelpje, als je het echt graag wil zeker het vragen waard en eens te kijken bij RAD naar de kleuren
Hopende hiermee ook geholpen te hebben
Groetjes,
Dream