praatsysteem

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Berichten: 214
Lid geworden op: 17 feb 2007, 23:31
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

spurs schreef:merci allemoale

en wa kost die starcom digitaal , gemonteerd en al ?

grtz :D
Voor de montage moogt ge altijd op mij beroep doen :!:

Abel :wave:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
Firechief
1300 cc
1300 cc
Berichten: 565
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Ninove

Bericht door Firechief »

Voor dienen prijs kan je er ook een Autocom in plaatsen. Autocom wordt al jaren gebruikt in de racerij en heeft daar zijn goede reputatie opgebouwd. in tegenstelling tot Starcom zijn alle onderdelen los en apart te kopen en zit niet alles in ??n doos. Mocht er dus ooit een defect optreden aan de zender of de bluetooth-verbinding, ben je niet meteen je hele intercomsysteem kwijt tijdens de herstelling. Neem eens een kijkje op onderstaande topic en ga eens op die mannen hun site kijken naar de prijzen. Omgereken naar Euro's, plus transportkosten, ben je nog goedkoper af dan hier in Belgie. Doe eens rondvraag op het forum of er mensen nog interesse hebben voor een intercom of onderdelen ervan, dan kan je de verzendkosten ook nog eens delen. Bestellingenkomen 4 werkdagen na bestelling aan via de post per aangetekende zending.
http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtopic.php?t=3275
Een PMR-zender van Motorola of Kenwood zijn kwalitatief zeker beter dan de ingebouwde versie van Starcom. Het is dus maar wat je voorkeur is, kwaliteit of prijs. Ik zweer bij Autocom.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
janeman
125 cc
125 cc
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 jan 2007, 17:21
Locatie: Herk de stad

Bericht door janeman »

Ik had een starcom laten plaatsen heeft echter nooit goed gewerkt
na verschillende keren eraan gewerkt te hebben door de invoerder en de garage zelf heb ik mijn geld terug gekregen
omdat ze het niet in orde kregen, er was altijd wel iets wat niet ging. waarom? dat blijft een groot raadsel
ik heb wel nog vele extra's, kabels, headsets filters enz.die ik niet terugbetaald kreeg,
om het verhaal kort te maken ik heb geen vertrouwen in starcom meer
Gebruikersavatar
CBRider
Clublid
Clublid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 aug 2007, 19:25
Locatie: Antwerpen

Bericht door CBRider »

Ik gebruik zelf de Autocom Active-Rider( kostprijs 260 Euro) Voldoet zeker, Intercom, GPS, MP3, telefoon en als je er een PMR los bijkoopt ook nog Bike to Bike.

En ze werken ook in't west vloams

grtz
Francois 8)
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Firechief schreef: in tegenstelling tot Starcom zijn alle onderdelen los en apart te kopen en zit niet alles in ??n doos. Mocht er dus ooit een defect optreden aan de zender of de bluetooth-verbinding, ben je niet meteen je hele intercomsysteem kwijt tijdens de herstelling. Een PMR-zender van Motorola of Kenwood zijn kwalitatief zeker beter dan de ingebouwde versie van Starcom. Het is dus maar wat je voorkeur is, kwaliteit of prijs.
@Firechief,
Kleine rechtzetting:
Starcom en Autocom zijn gelijkaardige systemen.
Ik bedoel hiermee dat alle onderdelen bij beide systemen los en apart te verkrijgen zijn.
Jij bedoelt hier waarschijnlijk het MIB-systeem, dat een ge?ntegreerd systeem betreft.
Bij mij geldt eveneens de voorkeur, prijs / kwaliteit en bijkomend waar ik een goede service kan bekomen.
Moto : Vergelijken - zich goed laten informeren - testen - geldbeugel controleren - en schaf je je aan wat het meest aan het hart :love4: .........
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

spurs schreef:en wa kost die starcom digitaal , gemonteerd en al ?:D
Kijk even op onderstaande link .....
http://starcom1.be/index.php?option=com ... &Itemid=27
RSE is een hoofdverdeler van Starcom
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
Firechief
1300 cc
1300 cc
Berichten: 565
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Ninove

Bericht door Firechief »

Koboloi,

je hebt gelijk, ik had het over de MIB. Kleine vergissing van mij. Niettemin koop ik voor die prijs liever een Autocom.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Gesloten