dirkske schreef:Het ombouwen van een traditionele motor (BMW RT of FJR1300A) kost ongeveer 6000 euro. (spuitwerk, striping, toeters en bellen, zendapparatuur, duozit ombouwen, verlichting).
'k zal da maar direct laten doen dan maar hij moet bi-color blijven!
Groetjes,
Seabiker
Laatst gewijzigd door seabiker op 02 nov 2004, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Geef maar toe dat je hier bent komen spieken voor je striping. Al moet ik zeggen dat die grijze striping wel wat discreter is in klaarlichte dag. Zou zeker niet misstaan op de jouwe ook ipv dat wit.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Geef maar toe dat je hier bent komen spieken voor je striping. Al moet ik zeggen dat die grijze striping wel wat discreter is in klaarlichte dag. Zou zeker niet misstaan op de jouwe ook ipv dat wit.
Firechief
Ik vind dat Dirkske zo'n witte raaf zou mogen hebben
niet????????
Ik doe mijn best, maar ik beloof nog niets. Ik zal mijn contacten eens moeten opfrissen. Sedert de her- of was het nu misvormingen binnen onze organisatie zijn ze wat verwaterd.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
In Oostende heeft de politie een test met de FJR achter de rug. Ook de Duc heeft hier gelopen. Budgetgewijs (lees betere condities) werd er blijkbaar terug geopteerd voor de Beier.
Heb vorige zaterdag in Mechelen een triootje gezien van testmachines denk ik. Tussen de de Beier en de Pan, viel het gestroomlijnde karakter van de FJR direct op.
En ja ik moet het toegeven, zelfs bij de mannen van het koud water komt de FJR nog altijd het mooiste uit de verf.
Maar ja, wat wordt er anders verwacht van zo'n mooi beestje!!
Op de site van Motoren ? Toerisme vandaag:" Federale politie kiest voor FJR" !
Moeten we nu blij zijn (goeie keuze) of juist niet (met zo'n machine zullen ze hun werk alleen maar beter doen)
Onderstaande info van ??n van de Belgische PC800-rijders: Federale Politie kiest voor Yamaha FJR 1300ABS.
De politiediensten in Belgie zijn blijkbaar in de ban van motoren en een beetje uitgekeken op BMW. Na een Britse FlikkenBlade en Belgische Ducati Multi(strada)nova, blijkt nu ook de Federale Politie nieuwe speeltuigen te hebben gekozen. Ze gingen echter niet over ??n nacht ijs, want de blauwbloezen gingen met een aantal potenti?le kandidaten aan de slag op een racecircuit. Na uitgebreide tests viel de uiteindelijke keuze op de sportieve toerfiets FJR 1300 ABS van Yamaha. Voornamelijk de ruime inzetbaarheid en het sportieve karakter (143 pk...) maken de FJR naar verluidt bijzonder geschikt als interventievoertuig. De zwaantjes zijn in deze tijden van astronomische motorvermogens blijkbaar van plan om zich niet ongewapend in het strijdperk te gooien. Wegpiraten die er wel eens vanonder durven te muizen zijn bij deze gewaarschuwd.
Andere 'Plisie'-brommer:
11 juni 2003, presentatie van 5 kandidaat KMAR motoren, op het OCKmar te Apeldoorn. (3 x BMW, FJR en ST1300)
Welke gaat (of gaan) het voor de komende jaren worden? Mooi zeg die groene kleur tussen dat wit
Ook dit gebeurd in blond Nederland:
Voor de "meekijkers" BRON: http://www.dorplink.cistron.nl/nieuws/Newscorner.htm
Bestemd voor de NL-rijders
Bron: Belgi?
Voortaan kijkt u maar beter goed uit wanneer jullie ons een bezoekje komt brengen en op onze Belgische autosnelwegen een nieuwe grijze Honda Pan European voorbijzoeft en met 'zoeven' bedoel ik hiermee "overdreven snelheid".
De betreffende Pan Europ is immers niet zomaar een alledaags - rechtstreeks uit de showroom - geplukt model. Deze politiemotor, voorzien van een digitale camera en bijhorende opname-apparatuur, legt u ongenadig vast op tape wanneer u zich niet naar de geldende verkeersregels schikt. Waar en wanneer hij wordt ingezet, is nog niet bekend. Het is maar dat u het weet? (13/11/2004) Kan iemand dit bevestigen ?
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Klopt als een bus.
De getoonde Pan is hier actief in het Antwerpse, staat geparkeerd in de moto-parking onder 'den Oudaan', de berijder is een politie-inspecteur in burger.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !