erik
Moderator: Abeloos
Dat zal pas achteraf (na 25 september) door iedere deelnemer persoonlijk beoordeeld kunnen worden.En dat deze meeting elke eurocent zal waard zijn is een feit.
Iets speciaals doen ... wat bedoel je precies ?junior schreef:waarom doet men dan niets speciaal voor eigen leden?
Bij mijn weten is er altijd verteld dat het over een volledig weekend ging, laat ons daar klaar en duidelijk in zijn. Ik vind het een beetje 'cru' omschreven ' en nu komt de aap uit de mouw'junior schreef: maar men deed iedereen watertanden van het treffen en nu komt de aap uit de mouw, spijtig.....
fjrMarcel schreef:Jo demannen,
Jongens, jongens laten we het gezellig houden en niet persoonlijk worden, we gaan er toch geen afrekening van maken mag ik hopen.
Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij dit wil of kan meemaken. Zijn mening mag en moet men altijd kwijt kunnen maar hou het hoffelijk, tenslotte zijn we ergens kameraden. De club bestaat nu ongeveer een jaar en ik heb nog geen slechte ervaring gehad vanuit het bestuur, nu zullen ze er ook wel het beste hebben proberen uit te halen. We hebben al zoveel voordelen gehad zonder ook maar ??n euro lidgeld te betalen. Ten slotte ben ik bij deze club gekomen omdat men er geen verplichtingen had en men zijn vrijheid mocht behouden.
Totdaar mijn bescheiden mening.
dirkske schreef: Iets speciaals doen ... wat bedoel je precies ?
Als je bedoelt iets speciaals doen in de vorm van een financi?le vermindering, dan begrijp ik dat standpunt wel.
neen ik bedoel laat eigen leden bvb wel bvb slechts deelnemen aan ??n of 2 ritten zonder de rest..
Niet elke club organiseert een gratis Sinterklaasfeest, een gratis Nieuwjaarsreceptie voor zijn leden ....
dit is juist maar ik verkies de formule leden te laten betalen voor de activiteit waaraan ze deelnemen, van mij hoeft de nieuwjaarsreceptie niet gratis, ik wil er gerust voor betalen, maar ik had erg graag deelgenomen aan het treffen en wou ook betalen.
Maar als je niet blijft om te eten vind ik de prijs wel te hoog
.
Is dat dan niet zo ? iedereen kan hier gratis lid worden : nul 0 zero euro, is dat geen reden voor de werkman om lid te worden ?Eddy V schreef:ik volg nu reeds enkele weken dit forum en was zeer ge?nteresseerd in dit FJRmeetsFJR treffen omdat dit wel eens iets zou kunnen worden....
Iets voor de gewone werkman die z'n duur verdiende centjes eens goed kon besteden.
Voor je zulke onzin uitkraamt, kom eens kijken naar een bijeenkomst, een ritje, een toertje, een knutseldag in de garage... Ik ben geen bestuurslid en ik heb absoluut niet het gevoel dat er naar mij niet wordt geluisterd.Eddy V schreef:Maar ik moet hier toch ook vaststellen dat er weinig rekening gehouden wordt met de mening van de leden.
Eddy V schreef:Ik vrees dan ook dat dit treffen voor een select clubje bedoeld is.
Ik dacht dat de FJRijders-site-club bedoeld was voor iedere FJR-eigenaar maar daar wordt dus geen rekening mee gehouden.
Eddy V schreef:Dus pas op: want het zijn toch de "leden" of Forum bezoekers die deze "club" groot maken.Ja natuurlijk, en zo zijn er 200 die dit naar waarde kunnen smaken, en slechts enkele die blijkbaar niet akkoord gaan. (ps leden en geregistreerde forum bezoekers is niet hetzelfde maar wel allebei gratis.)
PS Volgend jaar is de meeting ergens anders, ingericht door een ander land. Ik ben eens nieuwsgierig of je dan ook over de prijs gaat zagen. En als je niet eens het lef hebt om je te registreren zodat we weten wie je echt bent, hou dan op. Ik reageer vanaf nu niet meer op onzin van onbekenden.