hey de mannen
wie van de limburgse fjrijders gaat naar fjr-m-fjr
we kunnen mischien iets afspreken om gelijk te gaan
ik wilde mijn mobilhome meenemen
maar liefst wil ik met mijn tentje gaan ik ga al zoveel
jaren met de moter op reis altijd op hotel
dus laat maar iets weten hoe meer zielen hoe meer vreugde
groetjes johnny
Zelf zou ik ook met de tent willen gaan. We kunnen misschien een nieuw topic openen onder 'fjr m fjr' voor diegene die met een tent willen gaan zodat we samen kunnen afspreken welke camping etc. Lijkt me dan toch interessant om bij elkaar te staan op de camping.
Dammer.
P.S. @fjr-bestuur: helm af voor jullie reeds geleverde werk, ik zou er niet durven aan beginnen
P.S.2 @webmasters: opgepast met tracken op ip-adressen, ik gebruik af en toe waarschijnlijk hetzelfde ip-adres als ??n van die 'gasten' omdat ik in een bedrijf werk van dezelfde groep als ??n van die 'gasten'.(statische ip's)
Dammer schreef:
P.S.2 @webmasters: opgepast met tracken op ip-adressen, ik gebruik af en toe waarschijnlijk hetzelfde ip-adres als ??n van die 'gasten' omdat ik in een bedrijf werk van dezelfde groep als ??n van die 'gasten'.(statische ip's)
Maar als het goed is, is betreffende "collega-gast" ook in (statisch) bedrijfs-IP toch te tracken bijvoorbeeld via PC-nummer, MAC of inlogaccount. Althans zo werkt het bij het bedrijf waar ik werk.
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Wat gebeurd hier allemaal. Ben even een poosje uit de lucht geweest, dus ook geen site's bezocht enzo, maar ik schrik me rot van alle reacties, m.u.v. de positieve dus.
Ik ben er ook bij geweest in Frankrijk en ik hoop dat de mensen die nu met deze organisatie bezig zijn het net zo voor elkaar hebben/krijgen als toen, maar leuker is natuurlijk nog beter.
Ik zal vanavond eens verder de site gaan bekijken om een hotel te kunnen boeken.
Uit goed ingelichte bron weet ik dat, als je inschrijft in Hotel ' Beau site ' dat je daar waarschijnlijk nog andere FJRijders gaat treffen...
Aangezien er niet zo veel reactie is gekomen op mijn voorstel (behalve degene die al gereserveerd hadden en fjrMarcel), heb ik dit weekend maar gereserveerd in hotel Beau Site. Gelukkig maar, want nu is alles volzet. Het zal voor de rape zijn wil je nog ergens een plaatsje vinden !
Oei oei, en 't is nog maar februari !
Tegen eind september zitten alle hotels van Adinkerke tot Het Zoute vol FJR rijders. We kunnen misschien alvast de Kusttram afhuren voor die periode
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Straks komt de lijst met deelnemers op de FJR1300 meets FJR1300 site.
Wij zitten na 1 week! reeds aan 47 volledig geregistreerde deelnemers uit 6 verschillende landen en uit goede bron heb ik vernomen dat er een hele resem Franse, Duitse en Nederlandse deelnemers momenteel gezamelijk logies aan het reserveren zijn en dat deze inschrijvingen op komst zijn dus zal de deelnemerslijst in de komende dagen nog aanzwellen.
En we zijn nog maar pas bezig met de inschrijvingen he mannekes en vrouwkes , dat gaat snel
Het zal voor de vlugge worden om aan het spectakel van het jaar te kunnen deelnemen, dus een goede raad Wacht niet af tot het te laat is want dan kan je er alleen maar horen van praten nadien en dat zou spijtig zijn he
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Is het soms niet mogelijk om voor diegene die voor ??n of andere reden niet kunnen deelnemen aan 'het volledige weekendgebeuren', toch bijvoorbeeld aan de slot-etappe op zondag te kunnen meetoeren?...
ik denk hier ook aan een tegemoetkoming t.o.v. de geregisteerde leden, o.a mezelf die al die mooie FJR's op zaterdag zal zien aankomen & uitwuiven op Basis koksijde (ben daar van dienst die dag)