@12juni rijders,
we vinden het spijtig dat we er niet bij kunnen zijn, maar dat wil niet zeggen dat jullie geen goed weer mogen hebben. We zullen een paar FJR bougiekes branden zodat jullie ritje een sukses wordt.
groetjes Slurf(ke) en z'n Inneke
Heb route van Dartagnan ontvangen (waarvoor dank Serge), maar is door het verschillend kaartmateriaal zelfs na herberekening op de pc niet te gebruiken. Dit doet me vermoeden dat ik een stukje Nederland niet in de geheugenkaart van de GPS heb geladen...en heu...aangezien ik te lui ben om de hele Benelux opnieuw in mijn machinneke te steken...zal ik morgen wel volgen
Kruibeke zit er in ieder geval in!
Groetjes en waarschijnlijk tot morgen,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
de route is onderweg .
Hopelijk hebt gij het "stukske Nederland" in uw gps staan, want anders zit ge met hetzelfde probleem als @danneke.
De kaarten van Nederland zijn, voor deze route, Dordrecht, Breda en Tilburg. Als die op uw gps staan is het geen enkel probleem om de volledige route te volgen.
Greetz,
Ik zie dat er niemand is waarop ik moet wachten in Peutie dus zal zoals eerder in ??n van mijn berichtjes al gezegd mijn rit langs Hofstade gaan waar ik dan in Zemst de autosnelweg neem
Als je wil ga ik er even in Kontich af zodat we vandaar samen verder kunnen rijden richting Startplaats te Wuustwezel of moet ik op de autosnelweg blijven waar jij bij ons dan aansluit
Laat me even iets weten zodat we mekaar niet mislopen, ik passeer of kom aan in kontich om ongeveer 8.40u
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Max,
Als jullie toch alleen zijn stop dan misschien even in Kontich, dan moet ik niet continu naar de voorbijrijders zitten gluren. Ik zal er zijn om 8.40 uur. Mocht er toch wat tussenkomen dan sms ik morgen wel iets.
Tot morgen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Mocht je dit nog lezen voor je vertrekt morgenvroeg, ik ben net erug van de peniche en ik heb de binnentassen voor de zijkoffers mee van:
FJR-Freak Max
FJR-Trukker
Big Jomb
Jean
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
De rit is gereden, en een behouden thuiskomst.
Vanmorgen zag het er een beetje bewolkt uit, hier en daar een druppel ... maar een boze blik naar "Hij van hierboven" en we hebben de rit droog kunnen uitrijden.
Zonder Ardennen, zonder Eifel, een schitterend parcours, en niet ver van huis.
Proficiat aan de 3 Musketiers, tevens onze voorrijders voor vandaag die de 3 groepen perfect hebben genavigeerd.
Merci mannen, blij da'k erbij kan zijn, tot een volgende rit !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
de rit zit erop weer nieuwe gezichten gezien (ook oude ) de organisatie zat goed in elkaar ruime parking zowel voor de motors als de rijders .
Blij dat we erbij waren en tot de volgende rit. (wanneer, wanneer.... )
Er mocht voor ons persoonlijk wel iets meer in zitten.
Dartagnan, Sorrento en Vivaro, bedankt voor de puike organisatie van de rit!
Heb nog nooit z? weinig brandstof verbuikt met mijn FJR! Heb waarschijnlijk ook nog nooit zo rustig gereden...
En heu...hoe komt het dat de rit van Dirkske korter was?
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...