Gisteren tijdens de bikersparade, enkele bekenden nauurlijk, we zijn ten slotte samen vertrokken aan 't lokaal h?,
maar ook veel onbekende FJR's zonder sticker....
Het wordt tijd dat de nieuwe stickers af zijn, dan kunnen we terug reclame maken op zulke evenementen. Er zijn zeker nog een hele hoop mensen met een FJR die van ons nog nooit gehoord hebben, een daar moeten statistisch gezien toch nog een paar geinteresseerden tussen zitten.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
den R1 zot schreef:Is dat in de buurt van de noorderlaan in de haven?
Want dan was ik het, niet dus.
Ja zo ongeveer...
Van de Noorderlaan langs de Ekersesteenweg naar de Leugenberg, richting Hoevenen, rechts naar Kapellen en dan linksschuin rechtdoor de spoorweg over rond het pleintje links.
Operatie aan de hand , heb 6 weken niet kunnen rijden maar ben nu van dinsdag terug bezig met kleine toerkes te doen . Zal wel rap beteren nu ( hoop ik toch)
Vandaag model 2006 grijs ? op de leuvense steenweg kortenberg en donderdag blauwe 2005 ook in Kortenberg leuvensesteenweg en aan de macro machelen nen blauwe met een klein jongentje achterop al tweemaal gezien. kennissen ? groeten Jacky
Gorky schreef:veel volk gezien vandaag maar geen FJR-kes ,wel een paar gekken tja ze zijn weeral los
Gisteren ook twee gekken gezien op de afrit van zoersel, die zotten staken de auto's nog in de bocht van de oprit voorbij
even later stonden ze te tanken......toen zag ik dat het twee nieuwe cbr's van honda waren
Vandaag ene grijze RT in zandhoven en een blauwe SV in Lier........geen fjr's gezien