yambo schreef:Kan je daar eens een foto van posten ? Zowel van de rubbers als van de draad aan de ECU ?Merci
Yambo
yambo schreef:Nog genen tijd gehad, jongens ?
Yambo
Als ik ze had, zou ik ze posten, maar ik heb de tijd nog niet gevonden, om de FJR te demonteren, zodat het inlaatspruitstuk zichtbaar en los komt. Reken op 1 ganse dag sleutelwerk, liefst bij droog weer, en een aangenaam temperatuurtje, mijn garage leent zich niet zo voor deze werken. Dan is het een fluitje van een cent, om de linkerkant ook even mee open te werken, zodat de ECU zichtbaar wordt.(er bestaan foto's van op het Net, zoek maar eens op BarbarianJumper).
De 'recentere' FJR's moeten inderdaad niet geknipt worden, maar mijne blauwe geschelpte stamt nog een oudere reeks.
Ik heb enkel een foto van de eigen CPU, daarop kun je zien dat hij geknipt is; voor het volledige verslag moet ik de boeken er ook bijnemen.
Deze foto stamt nog uit de tijd dat de verlichting defect was, en de ECU moest nagemeten worden.
