Opgelet belangrijk bericht

Cafepraat, fun ,nieuwe mopjes gewoon puur amusement

Moderator: Abeloos

edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

@M&M
Sorry da'k mij even moei maar ik denk dat je best gelijk op zangles gaat :D :D :D

Grtjs
:P :P :P
pesseyur
250 cc
250 cc

Bericht door pesseyur »

M&M schreef:@ Big Jomb : gij kunt me zeker helpen met mijn naturalisatie
- moet er nog ne visa aangevraagd worden voor de Limburg :?:
- welke intentingen zijn er vereist :?:
- hoe zit dat met den aids test :?:
- als ik in ne sta caravan ga wonen , aan hoeveel LImburgers mag ik dan onderverhuren :?:
- zijt ge nog steeds verplicht uw WC papier te drogen te hangen :?:
M
Aiaiai, da's me scherp schieten zenne :twisted:
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

edje schreef:@M&M
Sorry da'k mij even moei maar ik denk dat je best gelijk op zangles gaat :D :D :D

Grtjs
En we hebben al enkele van deze zangers
:idea: Misschien kunnen ze op de nieuwjaarsreceptie optreden als boysband. :D :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Als er met de Nieuwjaarsreceptie veel Limburgers komen , denk ik dat ik best zo'n speciaal schelp ga dragen :D :D
Zonder zwaans : laat de moppen over de Aaaantw????rpen???res maar afkomen zenne :wink:
M
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

M&M schreef:@ Big Jomb : gij kunt me zeker helpen met mijn naturalisatie

- moet er nog ne visa aangevraagd worden voor de Limburg :?: Moet gij al weten h? Martin, met al uw weekend uitstapkes naar limburg: visum of visa is enkel om terug binnen te mogen in den Aantwaarp.

- welke intentingen zijn er vereist :?: Anti-ik-weet-altijd-alles-beter-want-wij-zijn-van-den-Aantwaarp-spuit :D :D :D

- hoe zit dat met den aids test :?: Hebben enkel de niet-limburgers last van :twisted: :twisted: :twisted:

- als ik in ne sta caravan ga wonen , aan hoeveel LImburgers mag ik dan onderverhuren :?: Triest h?, enkel een caravan kunnen permiteren, wij wonen hier al lang in een huis zunne, onderverhuren enkel aan Aantwaarpse soortgenoten, zij zijn nu eenmaal een ras dat moet beschermd worden tegen uitsterving, alleen weten ze het zelf nog nie :scratch: :scratch: :scratch:

- zijt ge nog steeds verplicht uw WC papier te drogen te hangen :?: Gij moogt da gerust doen, wij gebruiken al lang handdoeken om ons af te drogen, daarom dat gijllie altijd al ulle koffers op den FJR meeneemt op weekend, al die rollen, en dan maar zeggen dat Marijke te veel winkelt, ja ja 8) 8) 8)

Blijkbaar lopen ze in den Aantwaarp meer achter dan ze zelf beseffen :!:
En wat die zanglessen betreft, beter een zingende limburger die ge verstaat, dan nen Aantwaarpen??r die altijd de hoogste noot wil zingen :director:

fjrMarcel schreef:
edje schreef:@M&M

Grtjs
En we hebben al enkele van deze zangers
:idea: Misschien kunnen ze op de nieuwjaarsreceptie optreden als boysband. :D :D :D :wink:

Tja Marcel, wij hebben nu eenmaal gene hete patat in ons bakkes steken , maar ze verstaan ons tenminste overal, eindelijk beseffen ze het zelfs ook "over het water" :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Misschien iets voor de flamebox :?: :?: :?:
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

@ big jomb : ni slecht gerepliceerd maar kan nog veulen beter :laughing6:
Ik amuseer me nu al rot :D :D :D
Effe voortdoen in de flame box :?: :?:
M
Gesloten