incognito schreef:Wat me vooral opvalt is dat niemand met verwijten en domme opmerkingen is beginnen maken over de autobestuurder, dat siert tegenwoordig.
@ Incognito,
Wat baat het dat je iemand verwijten naar het hoofd slingert waaraan hij schuld heeft maar zelf ook niet had gewilt, zoiets doe je niet met opzet !
Niemand is perfect en voor je het weet is het gebeurt, misschien bij mij, bij u, bij hem, bij haar en zo kunnen we nog een hele tijd verder gaan.
Het spijtige is dat er slachtoffers zijn, ja ja slachtoffer
s want zowel Serge als de persoon die het ongeluk veroorzaakte is een slachtoffer
Onze Serge zal moeten herstellen aan zijn verwondingen die hij heeft opgelopen maar ook de tegenpartij zal moeten herstellen van de verwijten en de schuldgevoelens die hem bij zullen blijven en dat is volgens mij ook niet min, je hebt niemand die je daarbij kan helpen met een hart onder de riem te steken, hier sta je dan ook wel alleen voor omdat proces verwerkt te krijgen
Hoe stom het ongeluk ook lijkt te zijn, er is niets aan te veranderen en ben er gerust in, er bestaan geen andere ongelukken want ze gebeuren allemaal op de stomste manieren
Laat het dus weer een les zijn voor ons allen dat gevaar altijd en voor iedereen op de loer ligt, hoe voorzichtig je ook moge zijn
Max