Hallo allemaal, het is omdat ik het hier heb gelezen dat ik weet dat het "Galaxy" blue is - en het bakje ernaast is ook blauw ... telt dat dan in totaal voor 1 of 2 ?
Wie begint er te bieden op de exclusieve Blauwe FJR 2001 van onze voorzitter Max? Het is een ware zeldzaamheid geworden, goed onderhouden en met tal van opties.
Max weet zelfs nog niet dat zijn Blauwe een unieke bike is. Ik denk niet dat hij momenteel zal veranderen maar aangezien hij de enige 'Blauwe 2001 ' heeft in de club.........Misschien zijn er mensen die unieke FJR's verzamelen.
En die 'Galaxy' van aan de kust zal verhuizen naar......................... de rest volgt wat later
seabiker schreef:
Max weet zelfs nog niet dat zijn Blauwe een unieke bike is. Ik denk niet dat hij momenteel zal veranderen maar aangezien hij de enige 'Blauwe 2001 ' heeft in de club.........Groetjes,
Seabiker
Hoi,
er is nog iemand met een blauwe van 2001/2002 binnen de FJRijders-club: Haga
Wie begint er te bieden op de exclusieve Blauwe FJR 2001 van onze voorzitter Max? Het is een ware zeldzaamheid geworden, goed onderhouden en met tal van opties.
Bieden maar.............
Groetjes,
Seabiker
Hahaaa, ze krijgen precies goesting in mijn FJRke maar dat gaat geld kosten hoor
Zulke een zeldzame schoonheid kun je niet zomaar op de kop tikken he
Dus de weg ligt open voor de verzamelaars in zeldzaamheden, laat het bieden maar beginnen en niet allemaal tegelijk want ik moet het hier kunnen volgen hoor
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik wist niet dat Max ook zou veranderen, is hij niet meer tevreden of stapt hij over naar de ST 1300 ????
' k zou eigenlijk beter moeten weten h?,
In elk geval, je maakt me nieuwsgierig.
Gilbert
@ Gilbert
Je nieuwsgierigheid mag je laten vallen hoor , seabiker heeft jullie om de tuin geleid met mijne Zeldzame FJR te koop te zetten
Het enige dat ik niet begrijp is dat je durft te denken dat ik met een ....... zou gaan rondrijden , ik durf het zelfs niet te schrijven wat voor iets jij daar hebt geschreven, laat staan om ermee gaan te rijden
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen