bedankt al voor de hele rimram
ik hoop nu dat het vlug vooruit zal gaan
heb je al enig idee over het spuiten van zo een hugger per stuk
want we zullen niet allen dezelfde kleur willen zeker
mss zijn de zilverkleurige wel in de meerderheid
en zal er een gebruiksaanwijzing bijzitten voor hem zelf te kunnen plaatsen
of mss in groepsverband in de garage
enfin laat maar iets horen
Ha de Johan
Ben juist terug uit China met ne vreselijke jet-lag , reden waarom ik hier op een onzalig uur achter mijne computer zit te slapen
Ik lees dat je alles al perfect geregeld hebt
Bedankt maat
PS : den hoegaarden staat koud
Ik heb bericht gekregen dat de Huggers donderdag uit Frankrijk vertrekken, het heeft wat langer geduurd met de voetbal denk ik, al maar goed dat Zidane ne kopstoot heeft gegegeven aan Materazzi, anders duurde het waarschijnlijk nog langer en ze French zijn al zo snel
Ik laat jullie weten wanneer ze in het werelddorp Nieuwerkerken te Limburg gearriveerd zijn.
Jammer voor jou dat de Hugger dan nog niet geleverd is, het zal voor een andere keer zijn, ik ben thuis rond 18u, moest je dan nog in de geburen zijn, spring gerust binnen, Kerkstraat 175B1
Bericht gehad van de transporteur, de huggers worden maandag tussen 16-20u bij mij thuis geleverd. Wat betreft de verdeling, zullen we dan wel zien. :D :D :D
Groeten,
Johan[/quote]
hoi big jomb
tof weer wat van je te horen over de huggers
moest je soms al meer weten over het spuiten van deze laat het mar weten
groetjes
walter
Zoals destijds al even aangehaald kende onze vriend Firechief Bart een adresje om de Huggers te laten spuiten, sommigen willen hem zwart , anderengrijs, anderen in kleur van de motor. We wachten even op zijn antwoord, maar ik weet dat hij nu wel met andere dingen aan zijn hoofd zit, iets met een nieuw bestuur ofzo
das knap dat ze er al zijn
het voorstel van Martin vind ik wel tof om ze samen naar de spuiter te brengen
maar als ze echt in de weg liggen zal ik deze komen ophalen
zou je de hugger makkelijk zelf kunnen plaatsen of kunnen we mss afspreken om het samen te doen ergens
je had ook toen gezegd dat het model hugger zou verschillen naargelang het bouwjaar fjr
ik had ook graag gehad dat ik de mijne fjr zilverkleurig zou willen laten spuiten
en mss het beter zou zijn om hem eerst te laten spuiten
zou jij je gsm nummer willen doorgeven zodat ik je eens kan opbellen of jij mij
0479/859908
bedankt nogmaals
walter voets
Vooraleer ik kan gaan prijsvragen moet ik wel weten wie zijn hugger in welke kleur wil. Ik laat je nu al weten dat het er enkele zullen moeten zijn die in dezelfde kleur gespoten moeten worden, want anders kan je geen mooie prijs krijgen. Het uitzoeken van de juiste kleur en aanmaken kost hen dan te veel geld om het nog goedkoop te kunnen doen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik ga die van mij laten spuiten in de "Silverstorm" kleur omdat ik nog enkele retouches moet laten doen van een klein akkefietje dat me net voor de verrassingsreis was overkomen. Dus de silverstorms kan ik zowiezo mee laten spuiten. Misschien zijn er nog mensen die retouches willlen doen of van de gelegenheid gebruik willen maken om enkele krassen hier en daar te herstellen, wel dit is het aangewezen moment. Laat ons dus eerst de gewenste kleuren samenvatten en dan kunnen we verder zien.
Firechief
PS: sorry voor de late reactie, maar zoals jullie weten hebben we het uitermate druk nu met alles weer op een goed spoor te krijgen.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman