Aankondiging "Najaarsrit der FJRijders"
Moderator: Abeloos
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
OK Johan, we zullen er zijn om 07.30 uurBig Jomb schreef:Ha de mannen,
@ Shadowrider
7.30-7.45u is voor mij OK, ik zie je daar.
Slukes
Johan
Ik stuur je mijn GSM nummer in PM "just in case", je weet maar nooit h
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ik stel voor dat we als Westvlamingen ook samen oprijden. Tenzij ik me vergis, zie ik alleen @Pakske en @TomH.
Waar spreken we af jongens ?
Ik stel voor ergens langs de E17. De eerste parking die we allen tegenkomen is die van Nazareth. Spreken we daar af, of spreken we ergens vroeger af op ??n of andere op/afrit ?
Patrick, ik vermoed dat je de autosnelweg oprijdt in Kruishoutem. We kunnen misschien daar afspreken.
We moeten omstreeks 08:15 uur aan het clublokaal arriveren. Dat zou dan 07:00 ? 07:15 uur in Kruishoutem zijn.
Wat denken jullie ervan ?
Groetjes,
Bart
Ik stel voor ergens langs de E17. De eerste parking die we allen tegenkomen is die van Nazareth. Spreken we daar af, of spreken we ergens vroeger af op ??n of andere op/afrit ?
Patrick, ik vermoed dat je de autosnelweg oprijdt in Kruishoutem. We kunnen misschien daar afspreken.
We moeten omstreeks 08:15 uur aan het clublokaal arriveren. Dat zou dan 07:00 ? 07:15 uur in Kruishoutem zijn.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Chief,
Zet voor mij en mijne bijzit maar ne vol au vent en ne keer bollekes in tomatensaus opzij...ik breng ook nog ne Hondarijder met zijn madam mee en die zouden graag ne vol au vent en ne spagetti snoepen...
Diene Hondarijder rijdt nog nie zo lang maar ik zal er me graag over ontfermen
Groetjes en tot zondag!
Danneke.
PS Verslag van Bart: kort, bondig, to the point and no bulshitt!
Goed zo.
Zet voor mij en mijne bijzit maar ne vol au vent en ne keer bollekes in tomatensaus opzij...ik breng ook nog ne Hondarijder met zijn madam mee en die zouden graag ne vol au vent en ne spagetti snoepen...
Diene Hondarijder rijdt nog nie zo lang maar ik zal er me graag over ontfermen

Groetjes en tot zondag!
Danneke.
PS Verslag van Bart: kort, bondig, to the point and no bulshitt!
Goed zo.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- den R1 zot
- Clublid
Voor het gemak misschien best parking Nazareth (dat is trouwens niet zo ver van Kruishoutem). Ik zal er staan vanaf 7 uur.FJbaRt schreef:Ik stel voor dat we als Westvlamingen ook samen oprijden. Tenzij ik me vergis, zie ik alleen @Pakske en @TomH.
Groetjes,
Bart
Tot dan,
Pakske
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ R1 Zot,
Zou ik je mogen vragen om zovlug mogelijk door te geven wat jij en je vrouwtje zondag op de middagstop zouden willen eten
zodat we dit dan op ons lijstje kunnen aanvullen
Zoals al eerder vermeld zouden we het tenlaatste morgen 11 oktober graag geweten hebben zodat alles dan kan doorgegeven worden
@ Firechief,
Vergeet ook voor jullie eigen niet iets te noteren he maat want dat staat ook nog blanco
Groetjes,
Max
Zou ik je mogen vragen om zovlug mogelijk door te geven wat jij en je vrouwtje zondag op de middagstop zouden willen eten

Zoals al eerder vermeld zouden we het tenlaatste morgen 11 oktober graag geweten hebben zodat alles dan kan doorgegeven worden

@ Firechief,
Vergeet ook voor jullie eigen niet iets te noteren he maat want dat staat ook nog blanco

Groetjes,
Max

Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 11 okt 2006, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Is dat niet wat hij gedaan heeft "niets" noteren Max? wordt ge oud? hihi

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- den R1 zot
- Clublid
Hallo Max ge moogt er mij ook bij zetten maar onder voorbehoud. Ik moet namelijk op zaterdag naar een feestje en weet nog niet hoe laat dit zal gedaan zijn. Indien ik kom voor mij een 1 croque monsieur, vrouwtje komt niet mee zij gaat eens uitslapen.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Shadowrider 38shadowrider38 schreef:Is dat niet wat hij gedaan heeft "niets" noteren Max? wordt ge oud? hihi![]()

Volgens mij heb je gelijk en zijn het echt de verschijnselen van ouderdom, het enige verschil is dat het niet bij mij is maar dat jij een brilletje nodig hebt zodat je (N)IETS zou kunnen lezen zoals het er staat

Zo zie je maar dat het niet alleen in Photoshop is dat je kan goochelen met krasjes he

Max

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
wihahahaFJR-Freak Max schreef:@ Shadowrider 38shadowrider38 schreef:Is dat niet wat hij gedaan heeft "niets" noteren Max? wordt ge oud? hihi![]()
![]()
Volgens mij heb je gelijk en zijn het echt de verschijnselen van ouderdom, het enige verschil is dat het niet bij mij is maar dat jij een brilletje nodig hebt zodat je (N)IETS zou kunnen lezen zoals het er staat![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar dat het niet alleen in Photoshop is dat je kan goochelen met krasjes he![]()
![]()
![]()
Max

ja man, al goed dat we nog kunnen lachen
Tot zondag
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ FJbaRt,FJbaRt schreef:Max,
Is er ergens een mogelijkheid voorzien om te tanken bij aanvang van de rit ? Is er in de buurt van het clubhuis een tankstation ?
Groetjes,
Bart
Deze mogelijkheid is er zeker want aan het clubhuis juist achter de kerk is een tankstation, iedereen die wil kan daar gaan tanken om zeker te zijn dat we de rit kunnen uitrijden zonder nog een andere tankstop in te lassen

Bij aankomst zondag morgen aan het clubhuis zal iedereen er nog eens aan herinnerd worden

Tot zondag,
Max