Zomerrit 2006 "Het pajottenland"
Moderator: Abeloos
@ Slurf & MamaHaribo,
Tof dat jullie erbij zullen zijn en ik kijk al uit naar zondag.
@ Koboloi & Arlette,
Jammer dat jullie er niet kunnen bij zijn. De steek-zo-nauw-niet zijn bij deze geannuleerd. We hopen je op ??n van de volgende ritten te zien.
@Johnny,
De rit eindigt waar ze begin, nl aan het station van Appelterre. Het uur van aankomst zal echter afhangen van de weersomstandigheden, maar ik veronderstel dat dat zo rond 18u zal zijn. Het kan zijn dat het vroeger is, maar met de huidige weersvoorspellingen lijkt me dat te optimistisch. Als je wil kan ik je wel een belletje geven als we op de laatste stop vertrekken en je zo een idee geven van onze aankomsttijd.
Firechief
Tof dat jullie erbij zullen zijn en ik kijk al uit naar zondag.
@ Koboloi & Arlette,
Jammer dat jullie er niet kunnen bij zijn. De steek-zo-nauw-niet zijn bij deze geannuleerd. We hopen je op ??n van de volgende ritten te zien.
@Johnny,
De rit eindigt waar ze begin, nl aan het station van Appelterre. Het uur van aankomst zal echter afhangen van de weersomstandigheden, maar ik veronderstel dat dat zo rond 18u zal zijn. Het kan zijn dat het vroeger is, maar met de huidige weersvoorspellingen lijkt me dat te optimistisch. Als je wil kan ik je wel een belletje geven als we op de laatste stop vertrekken en je zo een idee geven van onze aankomsttijd.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Elstaf of Danneke,
Misschien is het best af te spreken in Dendermonde dat ligt zowat in het midden voor iedereen.
Dan zou Alano naar Lokeren kunnen komen en vervolgens rijden we naar Dendermonde, geef maar een seintje.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
NB:Bart als ik Appelterre aanvraag in mapsource krijg ik : Appelterre-Eichem maar volgens de ligging zal dat wel kloppen denk ik.
Misschien is het best af te spreken in Dendermonde dat ligt zowat in het midden voor iedereen.
Dan zou Alano naar Lokeren kunnen komen en vervolgens rijden we naar Dendermonde, geef maar een seintje.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

NB:Bart als ik Appelterre aanvraag in mapsource krijg ik : Appelterre-Eichem maar volgens de ligging zal dat wel kloppen denk ik.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Ik had de Q8 in de Mechelsesteenweg in gedachte ( mc donnalds) , vandaar uit 2 mogelijkheden , via lebeke of oudegem.danneke schreef:@ el staff
Okido...waar spreken we af?
Danneke.
vanuit Lokeren : de N47 via Zele en Grembergen over de brug naar links 500 m aan de linkerkant
vanuit St-Niklaas : de N41 via Hamme en Grembergen na Vlassenbroekbrug rechts 500m aan de rechterkant
Euh ...... rond een uur of 8

Greetz Staffke.

Voor diegenen die vanuit Dendermonde vertrekken: 8u aan het gerechtshof? Of is dat te laat?
't Is maar een voorstel, sta voor alles open!
Moet mijne mapsource nog raadplegen waar Appelterre ergens ligt in dit apenlandje.
Groetjes,
Danneke.
't Is maar een voorstel, sta voor alles open!

Moet mijne mapsource nog raadplegen waar Appelterre ergens ligt in dit apenlandje.
Groetjes,
Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Aan alle zomerritrijders,
Hoe bereik ik het makkelijkst het station van Appelterre:
Ik veronderstel dat iedereen via de E40 komt.
Neem afrit Aalst en volg Richting NINOVE
Je komt aan een rond punt te Erembodegem en ook daar neem je richting NINOVE
Opgelet op deze baan want opstukken geldt er een snelheidsbeperking van 70Km/u en er staan Camera's aan de 1e lichten als je van het rond punt komt.
Aan het kruispunt "DEN DOORN" (3e Lichten) neem je richting Brakel (Rechts dus), blijf deze baan volgen.
Aan de Carrefour hou je rechts aan en blijf steeds richting Brakel volgen.
Aan de Mercedes-Garage SERGEANT sla je links af richting Geraardsbergen.
Aan de eerste lichten sla je links af, aan de kerk ga je rechts af naar het ronde punt toe. Hier neem je de tweede afslag naar de 'T Angereelstraat.
Blijf deze volgen. Let op aan het kruispunt want het is alles behalve overzichtelijk. Rij rechtdoor en 15m verder heb je de parking van het station van Appelterre.
Hopelijk ben ik diegenen zonder GPS hiermee van dienst geweest.
Firechief
Hoe bereik ik het makkelijkst het station van Appelterre:
Ik veronderstel dat iedereen via de E40 komt.
Neem afrit Aalst en volg Richting NINOVE
Je komt aan een rond punt te Erembodegem en ook daar neem je richting NINOVE
Opgelet op deze baan want opstukken geldt er een snelheidsbeperking van 70Km/u en er staan Camera's aan de 1e lichten als je van het rond punt komt.
Aan het kruispunt "DEN DOORN" (3e Lichten) neem je richting Brakel (Rechts dus), blijf deze baan volgen.
Aan de Carrefour hou je rechts aan en blijf steeds richting Brakel volgen.
Aan de Mercedes-Garage SERGEANT sla je links af richting Geraardsbergen.
Aan de eerste lichten sla je links af, aan de kerk ga je rechts af naar het ronde punt toe. Hier neem je de tweede afslag naar de 'T Angereelstraat.
Blijf deze volgen. Let op aan het kruispunt want het is alles behalve overzichtelijk. Rij rechtdoor en 15m verder heb je de parking van het station van Appelterre.
Hopelijk ben ik diegenen zonder GPS hiermee van dienst geweest.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Hoi,
Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.
Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.
De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.
Kris
Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.
Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.
De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.
Kris
Je leeft maar ene keer!
@ Kiro
Voor een FJR is er altijd plaats, maar ook voor een kennis (misschien kunnen we hem wel overtuigen om over te stappen
)
Laat je wel nog even de namen weten en het type moto, dan kan ik hem bijvoegen aan de deelnemerslijst
Firechief
Voor een FJR is er altijd plaats, maar ook voor een kennis (misschien kunnen we hem wel overtuigen om over te stappen

Laat je wel nog even de namen weten en het type moto, dan kan ik hem bijvoegen aan de deelnemerslijst
Firechief

Beste Zomerritrijders,
Mag ik aub aan volgende mensen vragen hun menukeuze te plaatsen op het forum teneinde de bestellingen te kunnen plaatsen en dit ten laatste morgenavond voor 19u.
-Kiro & Heidi
-Vriend Kiro & Duo
-Ed Vollegas
- FJRbakkerken (alsook deelname??)
-Elektron
-Karels & Duo
Met dank
Firechief
Mag ik aub aan volgende mensen vragen hun menukeuze te plaatsen op het forum teneinde de bestellingen te kunnen plaatsen en dit ten laatste morgenavond voor 19u.
-Kiro & Heidi
-Vriend Kiro & Duo
-Ed Vollegas
- FJRbakkerken (alsook deelname??)
-Elektron
-Karels & Duo
Met dank
Firechief

- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Firechief ik zal spijtig genoeg
forfait moeten geven voor deze rit. Zaterdagavond is onze eerste BBQ
van mijn (bescheiden) motorclub. Als voorzitter kan ik moeilijk als eerste weggaan. Zeven uur aan de rotonde in Rotselaar zal dus niet haalbaar zijn voor mij, ik denk dat ik dan nog diep zal slapen
Geniet van jullie rit en ik hoop dat jullie stralend weer hebben.
Greetz Ed

Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
El Staff en Danneke,El Staff schreef:Ik had de Q8 in de Mechelsesteenweg in gedachte ( mc donnalds) , vandaar uit 2 mogelijkheden , via lebeke of oudegem.danneke schreef:@ el staff
Okido...waar spreken we af?
Danneke.
vanuit Lokeren : de N47 via Zele en Grembergen over de brug naar links 500 m aan de linkerkant
vanuit St-Niklaas : de N41 via Hamme en Grembergen na Vlassenbroekbrug rechts 500m aan de rechterkant
Euh ...... rond een uur of 8![]()
Greetz Staffke.
Ikzelf ga FJR Marcel ophalen rond half acht (Lokeren).
Van daaruit rijden we naar de Q8 in Dendermonde en zullen er rond 8 uur zijn.
Groetjes,
Den Boete
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Deelnemerslijst die mee met ons samen vertrekken te "Rotselaar"
- Max & Fanny
- Witse
- Gobelijn
- In Extremo
- Fons
Ik heb het uur van samenkomst verlaat met 20min., dus bijeenkomst voorzien om 7.20u aan de rotonde en daar tenlaatste vertrekken om 7.30u richting "Appelterre"
Dus geniet maar van de 20min die jullie langer kunnen slapen
Max
- Max & Fanny
- Witse
- Gobelijn
- In Extremo
- Fons

Ik heb het uur van samenkomst verlaat met 20min., dus bijeenkomst voorzien om 7.20u aan de rotonde en daar tenlaatste vertrekken om 7.30u richting "Appelterre"

Dus geniet maar van de 20min die jullie langer kunnen slapen

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

El Staff en Danneke,
Groetjes,
Den Boete[/quote]
Prima , tot dan.
Greetz.
Vertrekken vanuit Dendermonde : [/b]Danneke , Flitser , Den Boete , Fjrmarcel , El Staff ,....,....
Groetjes,
Den Boete[/quote]

Greetz.
Vertrekken vanuit Dendermonde : [/b]Danneke , Flitser , Den Boete , Fjrmarcel , El Staff ,....,....

hey bart als ge dat wil doen maar bel als ge toekomt op de laatste stopFirechief schreef:
@Johnny,
Firechief
groetjes johnny