italiaans en wat denk je van de engelse.
Je moet de moto pakken met de gebreken die best past bij u.
En ja ben blij dat men niks verbergd anders moeten we aan geen forum beginnen.
Problemen kan je zo oplossen, samen.
Greets.
Nieuwe motoren voor de politie
Moderator: Abeloos
Heb een vraagske,
Ik heb gelezen van die blaasvorming op de cardang, hoe moet ik me dat voorstellen? allemaal kleine precies onder de lak roestplekjes-vorming? En is dat erg?
Ik denk dat mijn bolide daar ook een beetje last van heeft.
Als dit erg is moet de mijne dan ook maar nen keer naar de 'gajajist'
Ik heb gelezen van die blaasvorming op de cardang, hoe moet ik me dat voorstellen? allemaal kleine precies onder de lak roestplekjes-vorming? En is dat erg?
Ik denk dat mijn bolide daar ook een beetje last van heeft.
Als dit erg is moet de mijne dan ook maar nen keer naar de 'gajajist'

Wat is nu 180Km per dag ? Nikske met een FJR onder de benen!
Motarke schreef:........................... allemaal kleine precies onder de lak roestplekjes-vorming? En is dat erg?
........................
Is niet erg, maar ziet er niet zo leuk uit.
Indien de lak er echt af is dan zal er zwaardere corrosie optreden.
CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Re: de Marechaussee is aan het testen geslagen
Het is zover, YAMAHA heeft gewonnen!! afgelopen week heeft de Marechaussee de knoop doorgehakt en een aanbesteding gedaan voor 300 FJR's voor de komende 4 jaar. Deze FJR's zijn behoorlijk gemodificeerd om aan de specifieke wensen van de Kmar tegemoet te komen, kijk maar weer even opZoef schreef:De Nederlandse marechaussee is eind mei met een test begonnen voor een Europeese aanbesteding. De kandidaten, BMW K1200P / Honda Pan-European ST1300 en de YAMAHA FJR1300p
Van de Yamaha kan ik u zeggen dat er zeer veel aanpassingen gepleegd zijn om de punten van kritiek weg te nemen. Kijk voor een fotoreportage:http://www.dienstfiets.nl