Laminar Lip
Moderator: Abeloos
Laminar Lip
Hallo,
Komt er nog een groepsaankoop van Laminar lips??
Er zijn een tweetal FJRijders die nog ??ntje zouden willen kopen.
@ Johan,
Kan je eens polsen indien er nog van onze nederlandse vrienden zouden interesse hebben??
Groetjes,
Seabiker
Komt er nog een groepsaankoop van Laminar lips??
Er zijn een tweetal FJRijders die nog ??ntje zouden willen kopen.
@ Johan,
Kan je eens polsen indien er nog van onze nederlandse vrienden zouden interesse hebben??
Groetjes,
Seabiker
Hallo Seabiker;
Je ne comprend rien ? ce que tu as ?crit mais je suppose que tu lances une proposition pour un achat group? des bulle Laminar.
Je t'en remercie.
Sur le site de Laminar il est possible d'en commander et de me la faire livrer par uspostmail.
le prix pour la France est de 75dollars + 18.50 dollars de frais de port.
J'attends tes propositions et un grand merci encore.

Je ne comprend rien ? ce que tu as ?crit mais je suppose que tu lances une proposition pour un achat group? des bulle Laminar.

Je t'en remercie.
Sur le site de Laminar il est possible d'en commander et de me la faire livrer par uspostmail.
- Action-Joe
- 75 cc
Ation -joe !Anonymous schreef:Hallo Seabiker;![]()
Je ne comprend rien ? ce que tu as ?crit mais je suppose que tu lances une proposition pour un achat group? des bulle Laminar.![]()
Je t'en remercie.
Action-Joe : Jamais premier, toujours à l'arrivée !
N48°44,523' E002°46,367'
N48°44,523' E002°46,367'
- Action-Joe
- 75 cc
Laminar Lip
Allo,
Ik heb wel de product op uwe site gezien, maar wat is jullie ervaring dermee ?
Is er echt een verschil met/zonder dit snuffeltje ?
Dank u bij voorbaat,
Mawk
Ik heb wel de product op uwe site gezien, maar wat is jullie ervaring dermee ?
Is er echt een verschil met/zonder dit snuffeltje ?
Dank u bij voorbaat,
Mawk
Er is wel verschil.Johan schreef:Hallo,
ik heb zonet bericht gekregen van LAMINAR
Als we 10 "lippen" kopen krijgen we er 2 gratis. Van zodra ik de prijs berekend heb volgt info.....
Model 2001of 2004
er is geen verschil
![]()
groeten Johan
De klevers zijn gepositioneerd voor 2001 en 2002 modellen, maar de 2003 en 2004 ruiten hebben bovenaan een andere vorm.
Ik heb vorig jaar voor de 2003 modellen de klevers los bijbesteld, zodat ze door mij zelf op de juiste plaats zijn bevestigd tijdens de montage.
Toon
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Bedankt om het fotoke van mijne bike door te sturen he maatje, nu komt hij ook nog is in beeldJohan schreef:Dan liegt Andy van LAMINAR Amerika. Dit is de mail die ik ontvangen heb.
Johan,
First, thank you for sending the photo of your bike, we put it on the
Owners Page 2. All FJR1300 LIPs are the same....
(het was niet mijnen bike, maar die van de Max)
Groeten Johan

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Die straat komt mij bekend voorFJR-Freak Max schreef:Bedankt om het fotoke van mijne bike door te sturen he maatje, nu komt hij ook nog is in beeldJohan schreef:Dan liegt Andy van LAMINAR Amerika. Dit is de mail die ik ontvangen heb.
Johan,
First, thank you for sending the photo of your bike, we put it on the
Owners Page 2. All FJR1300 LIPs are the same....
(het was niet mijnen bike, maar die van de Max)
Groeten Johan![]()
Max

FJR-Groeten David
Hello Seabiker,
Als die Lips binnen zijn, geef maar een seintje, ik kom die zeker eens bekijken. misschien ben ik daar ook wel kandidaat voor.
Ik had trouwens een goede ervaring met mijn vario screen op mijn Deauville, en dit lijkt me een evenwaardige oplossing.
By de way: ik vindt het een prachtig initiatief om die mens te helpen die door brand zijn machiene is kwijtgeraakt ( zie deauville site).
Het stemt echter wel tot nadenken om eens de brandpolis te controleren.
Misschien wel nuttig eens de FJRijders op deze site daarvan op de hoogte te brengen.
See you
Als die Lips binnen zijn, geef maar een seintje, ik kom die zeker eens bekijken. misschien ben ik daar ook wel kandidaat voor.
Ik had trouwens een goede ervaring met mijn vario screen op mijn Deauville, en dit lijkt me een evenwaardige oplossing.
By de way: ik vindt het een prachtig initiatief om die mens te helpen die door brand zijn machiene is kwijtgeraakt ( zie deauville site).
Het stemt echter wel tot nadenken om eens de brandpolis te controleren.
Misschien wel nuttig eens de FJRijders op deze site daarvan op de hoogte te brengen.
See you