Pagina 1 van 2

Full power

Geplaatst: 01 mar 2006, 10:21
door pieter
Heeft iemand de beschrijving van ; wat , waar , hoe men de FJR op full power zet
en visa versa ????
waar moet men op letten enz....

Liefst digitaal

Thanks

Ps; Deauville is weg en nu maar wachten he op de FJR

Geplaatst: 02 mar 2006, 17:38
door El Staff
Hallo Pieter ,
Ik heb vorige zomer mijn Fjr gekocht bij Lammens dinsdag motor besteld donderdag reed ik er mee.
eerste onderhoud was gratis (1000km) en werd ook gratis naar full power gezet ,alsook het tweede onderhoud is gratis. Zou toch nog eens spreken met je dealer wie weet kan je ook genieten van zulke condities.
Greetz Staff

Geplaatst: 02 mar 2006, 18:00
door dirkske
Inlaatrubbers eruit, er vervangen door een groter type.
(G??n gezever met uitgefreesde rubbers !)
Op de ECU (linkerzijkant) een draadje knippen.


That's all.

Geplaatst: 02 mar 2006, 18:20
door El Staff
[quote="dirkske"]
(G??n gezever met uitgefreesde rubbers !)

welke problemen kan dit geven :?: ( denk dat de mijnne uitgevreesd zijn )
Staff

Geplaatst: 02 mar 2006, 19:04
door Julle
Staff,
We hebben gezien op de sleuteldag dat de reducties in de ronde rubbers uit metaal zijn gemaakt. Je kan deze wegzagen/fresen of wat dan ook maar steeds bestaat het risico dat een stukje metaal in het blok terecht komt met alle mogelijke gevolgen vandien. Beter is de rubbers te vervangen door volledige open rubbers zodat de kans op ongelukjes onbestaande is. Voor de prijs van deze open rubbers moet je het zeker niet laten
Julle

Geplaatst: 02 mar 2006, 19:13
door vake
vorig jaar mijn fjr 2? hands gekocht (9 maand oud)
Het toerental op<< ralentie>> kon niet stabiel geregeld worden.
Na onderzoek door mijn dealer bleek dat de rubber uitgefreesd was,
vervangen door een origineel rubber met groter inlaat en het
probleem was opgelost.

groetjes
Vake

Geplaatst: 02 mar 2006, 19:13
door El Staff
:shock: kan je deze open rubbers bij de belgiche dealers krijgen :?:

Geplaatst: 02 mar 2006, 19:18
door Julle
Ja Staffke
Julle

Geplaatst: 18 mar 2006, 10:11
door ynimmie
hallo


je hebt er 4 nodig
15JW135970000(yamaha bestel code) joint,carburetor 3
prijs 10.72 stuk zonder B.T.W

groetjes yvan

Geplaatst: 19 mar 2006, 21:38
door Mototech
ik weet uit ervaring dat je de rubber wel goed kunt frezen zonder dat je problemen hebt. Voorwaarde is natuurlijk dat je het goed doet. Eerst demonteren natuurlijk.
Dat met de relantie zal wel aan een slechet montage gelegen hebben of aan een rubber die gescheurd of verwrongen was. En nadien wel goed gemonteerd was.
natuurlijk voor de prijs moet je het niet doen, maar het is toch 50? goedkoper he.

Geplaatst: 21 mar 2006, 16:09
door El Staff
ynimmie schreef:hallo


je hebt er 4 nodig
15JW135970000(yamaha bestel code) joint,carburetor 3
prijs 10.72 stuk zonder B.T.W

groetjes yvan
:D dadelijk bestellen .
merci yvan

Geplaatst: 21 mar 2006, 20:36
door Julle
Mototech
50? goedkoper maar prutswerk en toch risicovol
Julle

Geplaatst: 22 mar 2006, 15:30
door Action-Joe
Bonjour ? tous,

:idea: Est ce que c'est la m?me chose pour les mod?les 2006 ?

Merci et ? bient?t.

full power

Geplaatst: 22 mar 2006, 20:40
door snowangel
Hoi aan allen en kan iemand eens een foto posten en aanduiden welk kabbelkeer moet geknipt worden aan de cpu

thanks

full power

Geplaatst: 22 mar 2006, 20:41
door snowangel
Hoi aan allen en kan iemand eens een foto posten en aanduiden welk kabbelke er moet geknipt worden aan de cpu

thanks

Geplaatst: 22 mar 2006, 21:24
door ynimmie
hallo Action-Joe

Ja hoor dat zijn de zelfde op dat gebied is tuussen de 2005 en de 2006 niks veranderd.
Misschien kan iemand het vertalen in het frans voor onze Action-Joe

groetjes yvan

Geplaatst: 22 mar 2006, 22:46
door Julle
Jean-Marc,
D'apr?s ynimmie il n'y auraient pas de changements entre le mod?le 2005 et 2006 en ce qui concerne la modification vers full power

Julle

Geplaatst: 23 mar 2006, 00:29
door Firechief
@ Snowangel,

Best even langs de dealer gaan om te kijken of er wel geknipt moet worden. Vanaf bepaalde serienummers is het niet meer nodig te knippen of te versteken aan de ECU. Dit was bij mij nu bijna 2 jaar geleden al het geval.

Firechief

Geplaatst: 23 mar 2006, 12:46
door Mototech
Julle schreef:Mototech
50? goedkoper maar prutswerk en toch risicovol
Julle
prutswerk wel,

risicovol niet, (natuurlijlk wel goed doen he)

en 50? is 50? he

Geplaatst: 24 mar 2006, 08:02
door Action-Joe
Julle schreef:Jean-Marc,
D'apr?s ynimmie il n'y auraient pas de changements entre le mod?le 2005 et 2006 en ce qui concerne la modification vers full power

Julle
Merci ? ynimmie et ? toi Jule pour ta gentille traduction.