Met mijn Garmin 2720 heb ik een voor belgie en een paar andere lande de flitspalen POI's genstalleerd.
Als je in de buurt van dergelijke zone komt, dan geeft het toestel dat netjes aan. Tot daar alles OK. Toch vind ik dat de waarschuwingsgong vervellt: Ten eerste zelfs als je iets minder rijdt dan de toegelaten snelheid, blijft dat ding maar steeds een gong laten horen(echt vervelend). Vraag 1: is het mogelijk om dat te verminderen naar twee signalen: een eerste als je in de "gevaarzone" terecht komt en een tweede als je die zone verlaat.
Een tweede punt is dat het lettertype zo klein is wat bovenaan het scherm wordt weergegeven. Altijd met de melding "waarschuwing snelheidbeperking" en van volgt het cijfer. Vraag 2: Kan het niet gewoon het cijfer worden, maar dan met een een groter lettertype. (als het rood opflikkert, dan weet je toch dat het een waarschuwing is!)
Melding flitspalen te regelen?
Moderator: Abeloos
-
- 50 cc
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
-
- 50 cc
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
RRoadrunner schreef:
Ik wacht ,vol ongeduld...

Probleem 1 :
Menu, Instellingen, Algemeen, pijltje naar onder, waarschuwingszones, voortdurende melding, op "nooit" zetten, dan ok.

Probleem 2 : ben ik aan het bekijken,maar vind nog niets

Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
In Extremo schreef:RRoadrunner schreef:
Ik wacht ,vol ongeduld...Inderdaad, belooft is belooft ....
Probleem 1 :
Menu, Instellingen, Algemeen, pijltje naar onder, waarschuwingszones, voortdurende melding, op "nooit" zetten, dan ok.
Dit zal aangenamer zijn. Je krijgt nog een gong als je het punt nadert, maar dan ook maar ??n keer.
Probleem 2 : ben ik aan het bekijken,maar vind nog niets![]()
Groetjes,
Michel
Ook van mij een merci michel, 't was idd irritant

Grts,
pessere