Wie ben ik?

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
FJRadmin
125 cc
125 cc
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 mar 2004, 21:45
Locatie: Brugge

Wie ben ik?

Bericht door FJRadmin »

Wie ben je?
Stel jezelf voor als je dit wil aan de rest van de groep.
Wie ben je?
Waar woon je?
Welke motor heb je? (jaartal, kleur)
Enz...

Alles dat je wil vertellen over jezelf.
Er is slechts een bericht per persoon toegelaten.
Alle berichten waarin er niet wordt voorgesteld worden gewist.
Als er iets veranderd zoals je motor wijzig gewoon je post plaats geen nieuwe.

Op die manier leren we elkaar kennen als je dat zelf wilt.
Voor info: info @ Softidesign.com
Gebruikersavatar
FJRadmin
125 cc
125 cc
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 mar 2004, 21:45
Locatie: Brugge

FJRadmin

Bericht door FJRadmin »

Ik ben Sylvester Verbeke
Ik woon te brugge (de panne)
Ik werk als operateur in de cinema.
Ik ben voorlopig motorloos.

Mijn vorige moto's waren een suzuki 500f en de Fazer 600.
Mijn voornaamste hobby's zijn basket, pc surfen en Films.
Ik zit bij FJRijders voornamellijk om de site te verzorgen en hier en daar een handje toe te steken.
Voor info: info @ Softidesign.com
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jan 2005, 13:16
Locatie: Zelzate

Bericht door Spitfire »

Ik ben Luc Swartel?
Ik woon in Zelzate
Ik werk als bediende in een chemiebedrijf in de gentse kanaalzone

Mijn vorige moto's waren Honda MTX 200 en Honda CBR 600. EN NU MET EEN ZWARTE :fjr:
Mijn andere hobby's zijn: alles over wereldoorlog 2 en modelbouw (vliegtuigen)
Ik ben bij FJRijders om (als ik vrij ben) nu en dan een rit mee te rijden en ook voor de vele tips en info
die op het forum te vinden zijn.
En niet te vergeten: nieuwe mensen leren kennen.

Grtz.

Luc.
Afbeelding
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Berichten: 573