Wie ben ik?

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
FJRadmin
125 cc
125 cc
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 mar 2004, 21:45
Locatie: Brugge

Wie ben ik?

Bericht door FJRadmin »

Wie ben je?
Stel jezelf voor als je dit wil aan de rest van de groep.
Wie ben je?
Waar woon je?
Welke motor heb je? (jaartal, kleur)
Enz...

Alles dat je wil vertellen over jezelf.
Er is slechts een bericht per persoon toegelaten.
Alle berichten waarin er niet wordt voorgesteld worden gewist.
Als er iets veranderd zoals je motor wijzig gewoon je post plaats geen nieuwe.

Op die manier leren we elkaar kennen als je dat zelf wilt.
Voor info: info @ Softidesign.com
Gebruikersavatar
FJRadmin
125 cc
125 cc
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 mar 2004, 21:45
Locatie: Brugge

FJRadmin

Bericht door FJRadmin »

Ik ben Sylvester Verbeke
Ik woon te brugge (de panne)
Ik werk als operateur in de cinema.
Ik ben voorlopig motorloos.

Mijn vorige moto's waren een suzuki 500f en de Fazer 600.
Mijn voornaamste hobby's zijn basket, pc surfen en Films.
Ik zit bij FJRijders voornamellijk om de site te verzorgen en hier en daar een handje toe te steken.
Voor info: info @ Softidesign.com
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jan 2005, 13:16
Locatie: Zelzate

Bericht door Spitfire »

Ik ben Luc Swartel?
Ik woon in Zelzate
Ik werk als bediende in een chemiebedrijf in de gentse kanaalzone

Mijn vorige moto's waren Honda MTX 200 en Honda CBR 600. EN NU MET EEN ZWARTE :fjr:
Mijn andere hobby's zijn: alles over wereldoorlog 2 en modelbouw (vliegtuigen)
Ik ben bij FJRijders om (als ik vrij ben) nu en dan een rit mee te rijden en ook voor de vele tips en info
die op het forum te vinden zijn.
En niet te vergeten: nieuwe mensen leren kennen.

Grtz.

Luc.
Afbeelding
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Berichten: 573
Lid geworden op: 20 jul 2006, 20:44
Locatie: Peer
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

hoi,
Wij zijn Hans en Anja. Hans 40 en Anja 38 jaar jong.
Hans werkt als preventieadviseur op de vliegbasis van kleine brogel. Anja werkt als afdelings chef in de Delhaize. Wij wonen in Peer in de provincie limburg.
We rijden op een zilver kleurige FJR1300A van 2005. momenteel 18700 km op de teller.
We zijn nog geen lid van de club maar dit komt nog.

bye
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 feb 2006, 17:58
Locatie: Itegem

Bericht door witse »

Hoy , ik ben Luc Wens en woon in Morkhoven werk bij V.H. in Koningshooikt en rijd met nen blauwe van 2005 waar nu 28000km opstaan .Mijn vorige motor was een virago 750 waar nu het vrouwke mee rijd ( ze is het aan het leren en het gaat al redelijk goed).
Gebruikersavatar
fjrbakkerken
125 cc
125 cc
Berichten: 96
Lid geworden op: 05 mar 2004, 11:47
Locatie: gent

Bericht door fjrbakkerken »

dieter frimout woonachtig te gent en 34 jaar
na een gsxf750 in 2001 een zwarte fjr
en in 2005 ondersteboven gereden met als gvolg nu nen 2005
groetjes den bakker en de bakkerin
Gebruikersavatar
Big Jomb
1300 cc
1300 cc
Berichten: 499
Lid geworden op: 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Nieuwerkerken (Limburg)

Bericht door Big Jomb »

Echte naam is Johan Ombelets.
Ik woon te Nieuwerkerken (Limburg)
Ik werk als vertegenwoordiger in waterbehandeling (filtratie, waterverzachter, ontijzering enz...) voor Watrex, zie www.watrex.be :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mijn vorige motors waren een zwarte Yamaha XJ600N, een grijze Ducati ST2 en sinds 03/2005 een galaxy blue FJR1300 A :fjr: met ongeveer 12.000 km op de teller, en zoals bij velen is dit tot nu toe de beste :!: :!: :!:
Andere hobby's zijn badminton en binnenkort mijnen 1ste kleinen bezig houden.
Ik zit op de site van de FJRijders om iets op te steken of te leren en zelf mijn bevindingen mee te delen, waar de tijd het toelaat een rit mee te pikken en voor de kennissenkring uit te breiden.

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lucske
125 cc
125 cc
Berichten: 88
Lid geworden op: 09 nov 2005, 06:48
Locatie: Scherpenheuvel

Bericht door Lucske »

Mijn naam is Luc Van Meerbeek
Ben woonachtig te Scherpenheuvel maar opgegroeid te Holsbeek bij Leuven waar ik nu werkzaam ben bij de grootste bierbrouwerij van Belgi? ( Inbev : Stella- Artois )
Mijn vorige moto's waren: Kawasaki 550 LTD, Kawasaki 750 Vulcan, Kawasaki 1500 VN
Sinds september vorig jaar ben ik de trotse bezitter van ... neen, geen FJR maar een Dragstar 1100 CL 2006 waar nu 13950 km opstaan.
Das ook meteen de reden waarom ik geen lid ben, maar enkel ge?nteresseerd forummer.
Ik ben wel lid van VZW in wording Star-Riders Belgium waar ik sinds kort ook in het bestuur zetel als secretaris.

Grtz,
Lucske
Afbeelding
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
Afbeelding
N50° 58.485 E4° 57.834
Spy Fox
75 cc
75 cc
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 jun 2006, 19:34
Locatie: Malderen
Contacteer:

Bericht door Spy Fox »

Mijn naam is Edwin Averhals, en die van m'n vrouw Anne Daelemans bouwjaar 1965, en 1964 :lol:
Wonen in Malderen en ikzelf ben werkzaam als hersteller van mediche toestellen in hospitaal en industrie over gans het land, Anne is werkzaam in Puurs bij de firma Pfizer.
Ikzelf ben een fervente wielerliefhebber, sitebouwer, en secretaris van WTC De Blauwe Reigers VZW, http://users.pandora.be/WTC.De.Blauwe.Reigers/ maar glip er zodra ik kan vantussen met de moto.
Onze vorige moto was een Marauder VZ800 omgebouwd met een stuur van 110cm breed, je weet wel het type waar je rond de kerktoren mee rijd en nog last hebt in je rug.
Sinds begin juli ben ik de trotse bezitter van een FJR bouwjaar 2001, tweedehands dus en in een niet alledaagse kleurencombinatie '' Volvo grijs-groen '' :P

Groetjes
Spy Fox
Don*t dream your life but live your dreams!
Gebruikersavatar
Motarke
50 cc
50 cc
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:13
Locatie: Ingelmunster

Bericht door Motarke »

In het echte leven noemen ze me Vandoorne Bart en ik luister hier ook naar!
Ik woon te Ingelmunster alwaar men het Kasteelbier brouwt. Heel lekker maar niet om daarna op de moto te stappen!
Beroepsmatig lig ik in Sint-Niklaas als beroepsmilitair bij de 2Gp CIS (lees: 2de groep cee ai s), ginder mag ik allerlei reparaties doen aan het transmissie materiaal en ook heel wat informatica materiaal onderhouden op technisch vlak.

Mijn eerste moto was een Yamaha Diversion 600 (de XJNEGR659284-nummer ken ik niet) Het was een prachtig occasietje met maar 3500 km op de teller. En nu heb ik een FJR1300 nen zwarten (model 2001?) en gekocht in 2003 met saloncondities toen ze de nieuwe versie lanceerden (heb ik me laten vertellen)
Nu staan er just 59634 km op de teller en volgende week gaan we er weer 1000km bij doen. Ik rij er dagelijks mee heen en terug naar Sint-Niklaas. Doordat ik zoveel km doe in de week is de goesting om te toeren in het weekend ver zoek.

Waarom hier aanwezig? Om kennis op te doen van de moto en na te zien als ik geen problemen heb die anderen ook hebben. ( Tot nu toe enkel nen koffer verloren van de FJR aan 120km/u, een 4 sets banden versleten )
Geen lid van de club maar wel nen forumlezer!

Hobby's: Alles wat maar met nen PC te maken probeer ik van op de hoogte te blijven (wel niet gemakkelijk) voor de rest ligt de rest momenteel een beetje stil qua hobby's.
Wat is nu 180Km per dag ? Nikske met een FJR onder de benen!
Gebruikersavatar
alano
125 cc
125 cc
Berichten: 98
Lid geworden op: 16 mar 2004, 21:21
Locatie: ST-Niklaas

Bericht door alano »

Ik ben Alano, ofwel Buyens Alain uit Sint- Niklaas.
Mijn vrouw zit hier ook op het forum onder de naam Fazerke. :!:

Na een TDM 850, XJR 1300, een FJR 1300 ...en sinds mei 2005 overgestapt op een BMW GS 1200.

Naast het woon- werk verkeer doen wij zoveel mogelijk zondagse Ardennen ritjes, reizen met de motor ...

Heb via dit forum al veel toffe mensen leren kennen , veel info gevonden en andermans bevindingen kunnen lezen.

Groetjes,

Alano
Laatst gewijzigd door alano op 26 okt 2006, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazerke

Bericht door Fazerke »

Hoi allemaal,

ik ben Van Landeghem Marianne, op het forum : Fazerke.

Gehuwd met den Alano en slager van beroep. :!:
Wij hebben een zoon ( Yves ) van bijna 14 jaar.

In april 2001 had ik een Suzuki GS 500 en in november van datzelfde jaar , je raadt het al, een Yamaha Fazer 600 waar ik nu nog altijd mee rij.

Tot ??n dezer,

Fazerke :wink:
Gebruikersavatar
Flitser
1300 cc
1300 cc
Berichten: 249
Lid geworden op: 09 dec 2004, 09:58
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Ik zal me bij deze ook maar eens voorstellen.

Ik ben Mariano Van Hese en ben momenteel 37 jaar jong. Woon te Dendermonde en werk te Wetteren bij Taxipost.
Heb nog gereden met een Honda Deauville en sinds 2004 met een FJR Silver Storm 2004.
Zou op dit moment geen andere moto willen hebben. Rij er dagelijks winter en zomer mee naar het werk en in het weekend doe ik graag eens een toerke in de ardennen of het noorden van Frankrijk.
Mijn partner is Nathalie Cornelis en die is nog meer weg van den FJR dan ik. (Zij heeft mij aangezet om een FJR te kopen)
Een andere hobby van ons is Britse Korthaar katten die we ook af en toe fokken.

Ik kom op het forum om andermans bevindingen te lezen over onze brommer en pik af en toe een ritje mee met de FJRijders. Op deze ritjes heb ik al heel wat TOFFE mensen leren kennen.

Groetjes Mariano
Gebruikersavatar
FJeRic
75 cc
75 cc
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 jun 2004, 21:48
Locatie: Ruddervoorde

Bericht door FJeRic »

Hier het 'geheim' achter FJeRic en FZSus:

FJeRic = Eric Verhelst en rijdt met een zilvergrijze FJR bouwjaar 2002 (na een voorgeschiedenis van een Diversion 600 en een FJ1200), gehuwd met
FZSus = Suzanne Marcus en rijdt met een blauwe Fazer FZS600 bouwjaar 2005 (na een XV500 en een Virago 750).
Het mag duidelijk zijn, Yamaha is voor ons het merk!

Wonen doen we samen in Ruddervoorde (=deelgemeente van Oostkamp, bij Brugge, in de West-Vloanders dus...).
Wat ouderdom betreft, wij zijn er trots op samen 100, en dan nog wel beide 50 te zijn (wat jammer genoeg ergens in december doorbroken zal worden. 't Kan niet blijven duren ?!).
Voor beroepsbezigheden ben ik, FJeRic, meestal de hele week in het buitenland. Dus blijven enkel nog de weekends voor hobbys (en de rest van de geplogenheden...). En dan is het leuk dat we in het motorrijden een 'gemeenschappelijke' hobby gevonden hebben.

Dus proberen we in de mate van het mogelijke zo'n beetje de gebeurtenissen op de FJRrijders-site te volgen (was niet gemakkelijk de laatste maand...) en, als 't enigszins past, als deelnemer te genieten van de ritten die telkens weer enkele moedigen onder jullie inrichten. Altijd leuk om op die manier nieuwe vrienden te maken.

Tot binnenkort!
FJeRic & FZSus
alexxjr

Bericht door alexxjr »

Ik ben alex lefevre, 44 jaar, woon in wilrijk bij antwerpen, en werk bij den antwerpsen tram; De Lijn dus.

Vorige moto's waren Honda CX 500, Vespa 200, Honda Dominator 650, Kawasaki KLE 500, Yamaha XJR, en nu dus FJR grijs/blauw 2005, gekocht in jan 2006.
Ik droomde al een paar jaar van de fjr, maar was supertevreden over mijn xjr, die heeft intussen dan ook al 97.000km op de teller.Vorig jaar aan de ardeche echter frame gebroken, en ik vond het, zelfs na reparatie, te riskant om er nog mee op reis te gaan.
Mijn vrouwke rijdt graag mee, hoe verder hoe liever. Dus de knoop maar doorgehekt.
Heb er nu 12.000km opstaan, vnl toeren en reizen, aangezien ik mijn xjr door regen en wind stuur voor het dagelijkse werk.
Tot op een van de bijeenkomsten, of ergens onderweg..... GAAAAAAAAZZZZZZZ!!
Gebruikersavatar
Frank met zijn zijspan
50 cc
50 cc
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 jul 2004, 21:00
Locatie: Hoboken

Bericht door Frank met zijn zijspan »

Frank Lamberechts, gehuwd in 1992 met Belinda.
Twee schatten van kinderen, Koen 11 jaar en Lotte 10 jaar.
Ik ben geboren op 28 juni 1969.
Trotse eigenaar van FJR 2003 met zijspan EML GT 2001.
Vorige motoren : Honda CB750K7, na zwaar ongeval in 1988 zeven jaar niet meer gereden.
In 1995 Yamaha XV500 gekocht, vervolgens Suzuki Bandit 1200, Honda VFR800i, na zijspanrijschool in Nederland BMW R1100 RS met zijspan EML Speed gekocht in 2000, in 2003 ingeruild voor FJR - terug met zijspan.
Ik heb ook nog een solo motor Yamaha Diversion 900 en Belinda rijdt met een Honda CBR 600
Woonachtig te Hoboken, sinds 1991 eigen bedrijfje loodgieterij en centrale verwarming.
We hebben twee huisdieren : een mexicaanse naakthond en een sphinx naaktkat. De hond rijdt soms mee in het bakje.
Verbeter de wereld. Begin bij jezelf.
Gebruikersavatar
Crusader
75 cc
75 cc
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 aug 2006, 13:42
Locatie: Menen

Wie ?

Bericht door Crusader »

Mijn naam is Filip Beddeleem, gehuwd met Martine
Ik ben geborden te Poperinge op 23 maart 1967. Ben sinds 24 augustus laatstleden de trotse eigenaar van FJR Silver Storm, model 2006 waar ik b?rekontent van ben.
Vorige moto's : Honda XL 600, Suzuki GSX 750 F, Honda GL 1500 Goldwing.
Beroepshalve ben ik dispatcher in een transportbedrijf.
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
wheels
75 cc
75 cc
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 okt 2006, 19:30
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door wheels »

Even voorstellen.
Mijn naam is Bert Verhoeven woonachtig te`s-Hertogenbosch Noord Brabant. De afgelopen tijd volg ik jullie forum en vind het leuk de verhalen van de zuiderburen zo nu en dan door te nemen.
Ik ben geen ouwe rot in het vak maar wel iemand van 1950 die in het jaar1999 het rijden weer heeft opgenomen en sindsdien een 130.000 km heeft weggereden. Deze km zijn veelal gemaakt door vakantiereizen in de Alpen en uitstapjes naar de Ardennen en de Eifel samen met mijn ega maar ook dikwijls zonder. :D
Met mijn lengte van 1.92 mtr zie je me niet over het hoofd en na een kleine aanpassing aan de hoogte van de buddy zit die FJR me als gegoten.
Na mijn VFR is er een Pan European gekomen en sinds 2 jaar de Yamaha en die bevalt erg goed. Als clublid van de Hollandse kant en woonachtig in het zuiden doet jullie clubke ook gemoedelijk aan. Dat clubhuis van jullie vind ik sowieso een goede keuze maar zo ver zijn we hier boven nog niet. Wellicht kom ik op een dag eens afzakken naar dit adres, om eens te ervaren hoe dat bij jullie toegaat.

groeten,
Bert
Ik zie overal als een berg tegenop, maar ik rij er toch niet omheen!!
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Awel Bertje wees welgekomen

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Bertje,

Wij verwelkomen je met open armen "Hier alsook in ons Clubhuis" :headbang:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gesloten