Wie ben ik?

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Henk :wink:

Zoals we de rest hier al verwelkomt hebben doen we het dus ook met jou :headbang:

Hopelijk zal je met het gene je hier kan vinden je FJR tot in de details leren kennen :hello1:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
CBRider
Clublid
Clublid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 aug 2007, 19:25
Locatie: Antwerpen

Bericht door CBRider »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Francois en ik heb sinds deze week een FJR van 2004 gekocht met 7000 km op de teller.

Ik heb enkele jaren zonder Motor gezeten en het is dus wel effe wennen. Toch zijn mijn eerste rijindrukken geweldig positief.

Ik hoop dat ik samen met mijn echtgenote Juliette vele prettige km kan beleven met mijn "nieuwe" FJR
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Fran?ois,

Proficiat met de aankoop van de FJR, hopelijk ga je er nog v??l plezier aan beleven en duizende veilige km's mee kunnen bollen :!:

Ook verwelkom ik je op ons forum en wie weet zien we mekaar al vlug op ??n van onze evenementen die je kan terug vinden in de kalender :idea:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

CBRider schreef:Hallo iedereen,

Mijn naam is Francois en ik heb sinds deze week een FJR van 2004 gekocht met 7000 km op de teller.

Ik heb enkele jaren zonder Motor gezeten en het is dus wel effe wennen. Toch zijn mijn eerste rijindrukken geweldig positief.

Ik hoop dat ik samen met mijn echtgenote Juliette vele prettige km kan beleven met mijn "nieuwe" FJR
Wees beiden welgekomen onder de FJRisten

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
typ110
50 cc
50 cc
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 aug 2007, 18:22
Locatie: Herselt

Bericht door typ110 »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw binnen dit forum en had me graag even voorgesteld:

Mijn naam is Michel Stoelen en ik woon in Blauberg (deelgemeente van Herselt) samen met mijn vrouwtje Annemie en mijn bouwjaar is 1968. Dat van mijn vrouwtje verzwijg ik beter, je weet dat ze daar gevoelig voor zijn h?.... Ik werk in Heist op den Berg bij een farmaceutisch bedrijf als elektricien/technieker. Wij hebben zopas een FJR van 2003 in de kleur silverstorm (denk ik?) met 5600 km op de teller gekocht. Ik heb een voorgeschiedenis (van m'n 18 te beginnen) met een CX500 eurosport over een diversion 900, dan de GTS 1000 tot de FJR. De reden om de FJR te kopen was eigenlijk omdat ik na een operatie aan rechter-pols en elleboog veel last had bij onze jaarlijkse motorreis en dit de pret toch wel een beetje bederfde....De zitpositie op de FJR is veel rechter dan op mijn GTS en verlicht de druk op elleboog en pols, na 500 km op de FJR is het plezier van het motorrijden terug!

groeten aan iedereen,

Michel
Gebruikersavatar
fjrMarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 okt 2004, 11:42
Locatie: lokeren

Bericht door fjrMarcel »

Welkom Michel, en dat plezier zal wel blijven.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Nen buur van onze Gobelijn, wees welgekomen Michel

Dat doet me verdomme ineens denken aan onze pot die nog bij de Gobelijn zit. Zullen we voor eeuwig kwijt zijn vrees ik

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
danneke
1300 cc
1300 cc
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 jun 2004, 09:34
Locatie: Dendermonde

Bericht door danneke »

Julle schreef:Nen buur van onze Gobelijn, wees welgekomen Michel

Dat doet me verdomme ineens denken aan onze pot die nog bij de Gobelijn zit. Zullen we voor eeuwig kwijt zijn vrees ik

Julle
Mijn gedacht Julle! Mijn ?10.00 moet met de intresten die je tegenwoordig bij de banken kunt krijgen serieus aangegroeid zijn! :lol:
Jammer dat Leo (tamelijk emotioneel) van deze site verdween. We zouden hem ons rekeningnummer kunnen geven...

Groetjes en heu...uiteraard welkom Michel :lol:
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Typ110,

Welgekomen onder de forumleden der FJRijders :wink:

We wensen je alvast h??l v??l plezier toe met je nieuwe tourbuffel alsook duizende veilige km's :!:

Hopelijk is de pijn die je voorheen had bij het motorrijden nu voorgoed verdwenen en kan je weer volop gaan genieten van jullie motorreizen :thumbleft:

Groetjes en tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
lex_yam
50 cc
50 cc
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2007, 20:29
Locatie: ruisbroek 1601

wie ben

Bericht door lex_yam »

algoet alex[/b]
Gebruikersavatar
lex_yam
50 cc
50 cc
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2007, 20:29
Locatie: ruisbroek 1601

Algemeen

Bericht door lex_yam »

Wie ben ik ?
ALGOET ALEX 49jaar woonachtig te ruisbroek 1601
beroep planner dispatcher in een beton bedrijf te brussel
ben een jaar de trotse beziter van fjr 2006 blauw
voorige motoren yamaha rd lc 500 yamaha thunderace
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Re: Algemeen

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Alex,

Eindelijk toch door de keuring geraakt van de forum regels :D

Alvast welgekomen onder de FJRijders :thumbleft:

Hopelijk zullen we mekaar eens ontmoeten op ??n van onze evenementen :idea:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
spider
Clublid
Clublid
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 nov 2005, 19:55
Locatie: zaventem

Bericht door spider »

@ CBRrider
@ typ 110
@ lex_ yam

welkom op het forum h??l v??l plezier met de :fjr: tourbuffel alsook duizende veilige km.

Groetjes Rudy
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 feb 2006, 17:58
Locatie: Itegem

Bericht door witse »

Aan alle nieuwkomers WELKOM op het forum van FJRijders en hopelijk tot binnenkort :?:




Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Gebruikersavatar
rcracer
Clublid
Clublid
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 sep 2007, 21:40
Locatie: Ieper
Contacteer:

Bericht door rcracer »

Hallo, ik had al een draadje opgestart als voorbereiding op mijn FJR debuut en uiteindelijk is het zover.
Nog twee keer slapen en ik ben de eigenaar van een zilvergrijze FJR model 2001 met 10500 km op de teller.
Gestart met een suzuki vx800, na een maand overgestapt op touring met een honda deauville en na twee zomers uiteindelijk dus een FJR.

Mijn naam is Francis, ben planner van beroep in de metaalsector, ben 42 jaar.

Mijn hobbys: vanaf dat het mooi weer is rijden met de moto en tijdens de winter rij ik competitie met telegeleide wagens op schaal 1/18e met elektromotor.

Greetz,

Francis
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Welkom bij de FJRijders maat

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
edje
Clublid
Clublid
Berichten: 547
Lid geworden op: 22 apr 2006, 23:41
Locatie: Hoevenen

Bericht door edje »

Hoi Francis,

Proficiat met je bijna aankoop en welkom hier




Grtjs
:P :P :P
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Fran?ois :wink:

We zijn blij je mogen te verwelkomen op het forum der FJRijders :headbang:

Ik wens je alvast h??l v??l plezier met je nieuwe aanwinst alsook steeds een behouden thuiskomst na het toeren :thumbright:

Hopelijk zullen we mekaar eens ontmoeten op ??n of ander evenement van de club om eens kennis te kunnen maken :occasion5:

Groetjes en tot hoors :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Black SteFJR
125 cc
125 cc
Berichten: 81
Lid geworden op: 09 okt 2007, 07:06
Locatie: Tienen

Wie ben ik ...

Bericht door Black SteFJR »

Hallo allemaal, Ik ben Black FstephJR, vrienden noemen mij Steph, en ik heb recent een Chique, mooie, prachtige, formitastische , zwarte FJR gekocht, model 2001. En vermits ik ni veel verbeelding heb , heb ik dus maar gekozen voor Black FstephJR. Komt daar nog es bij dat ik altijd in 't zwart ben gekleed, je kan je dan ook voorstellen hoe kontent ik was toen ik een zwarte :fjr: op de kop kon tikken :toothy7: .
Wij ... Anne, Emilie, Elissa en ik wonen in Tienen. Anne dat is mijn vriendin, waarmee ik nu 3 jaar samen mee woon met onze dochters. Ik werk in Leuven bij de Boerenbond. :roll:
Mijn moto's , die ik al heb versleten heb zijn , op mijn 18de een Yamaha 250 RD LC, dan volgde een Honda Silverwing 500, later een CBR 1000F Honda en dan getrouwd en kindjes en dus 13 jaar ni meer gereden.
Maar natuurlijk bleef de mikrobe kriebelen en in April van dit jaar terug in 't zadel met een Honda VRF 800 Fi , Prachtig machien , rijdt goed, mooie sound die V-4, heel kontent van behalve ... Comfort :cry:
Ik heb geprobeert een paar dingen te veranderen om daar verbetering in te brengen, zoals een hoger windscherm en een Corbin-zadel, maar de pijn in mijn polsen bleef en mijn madam haar poep die pijn deed as we nog maar een 50 km hadden gereden. Dus maar weer uitkijken naar een andere, he. En deze keer heb ik ni meer getwijfeld en dadelijk voor de :fjr: . Mijn spaarrekening is nu wel serieus verkracht geweest, :oops: en nu kan ik enkel zeggen, dat ik nu pas echt een MOTO heb . Wat een prachtig machien die :fjr: Voor mijn rijstijl past ie perfekt gewoon, ben niet zo iemand die de knie op de grond moet krijgen, om te kunnen genieten van het rijden. maar hier en daar wil ik wel zo es een auto of 2 of 3 zo ineens voorbij steken. Zalig gewoon da koppel in alle versnellingen, :notworthy: :notworthy:
Alle julie zullen nu wel geloven zeker dat ik heeeeeeeeeel blij ben met mijne :fjr: . En ik heb altijd graag bij een groep willen horen die dezelfde passie delen, en nog mooier, dezelfde moto. Ik kijk ernaar uit om jullie es te ontmoeten, in 't clubhuis, waar ik de Max al heb mogen ontmoeten, En da viel al direkt goe mee, dus .... tot een van dees , Vriendelijke bikersgroeten aan allen. See ya'll .
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
Gebruikersavatar
edje
Clublid
Clublid
Berichten: 547
Lid geworden op: 22 apr 2006, 23:41
Locatie: Hoevenen

Bericht door edje »

Hoi Black FstephJR ofte Steph,

welkom met de ganse familie.
Uwen uitleg kan ik volledig volgen. Ik denk de meesten in ons klubke.

Vele veilige km's gewenst


Grtjs
:P :P :P
Gesloten