rit vlaamsche ardennen
Moderator: Abeloos
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
rit vlaamsche ardennen
vorige zondag rit gedaan in de vlaamse ardennen streek oudenaarde/brakel/zwalm. Vertrek en aankomst omgeving Wetteren, totaal 176km. Voor de wielerliefhebbers: de kortenberg is echt de moeite, maar ik was blij dat ik niet met de fiets was!
Indien interesse voor de route in Mapsource stuur je maar een mailke.
cu
Rudi
Indien interesse voor de route in Mapsource stuur je maar een mailke.
cu
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
mij mag je gerust het mapsource bestand doorsturen, al was het maar om ff te kijken welke vergelijkende punten/wegen met die van mij bevat, ik deed er een 3-tal jaar over om in die streek maar ik neem er ook nog een ander stuk bij een deftige route te maken, het is deze route die ik dit weekend wou rijden of eventueel volgend weekend
Om maar een vb te geven vele van die hellingen van de ronde van vlaanderen komen er in voor maar de meeste rij ik naar omlaag in tegenstelling tot de fietsers, die moeten naar omhoog rijden h?, andersom voor de motor geeft dit een indrukwekkender beeld, mooier overzicht en ik vol in geen geval hun vastgestelde route, ze is volledig naar mijn hand gezet, normaal gezien ook heel rustig tov hoofdwegen
Er zijn al verschillende mensen, collega's, vrienden, enz.. van me meegereden, ze vonden het tamelijk technisch, wel te verstaan hier in onze streek zo dichtbij, vorige maand moest een koppel het opgeven en hielden ze het voor bekeken, krampen in de vingens en handen, ze vonden dat ze teveel moesten schakelen
, ze zijn dan maar via de hoofdwegen terug naar huisgereden, ze waren nochthans met een div 900 en fazer 600
Vorig jaar reed een collega brandweerman met nen harley mee, man man zei hij mooie tour maar moest ik dat plannen met de harleyclub ze slaan me .................. hahaha moest wel lachen hij stond ook met zijn hand te schudden, die harleys hebben idd wel een straffe koppeling gaf ik toe
dus stuur gerust die route maar naar sevenup@telenet.be
en als je eens zin hebt om mee te rijden geef je maar een seintje h?
groetjes
Om maar een vb te geven vele van die hellingen van de ronde van vlaanderen komen er in voor maar de meeste rij ik naar omlaag in tegenstelling tot de fietsers, die moeten naar omhoog rijden h?, andersom voor de motor geeft dit een indrukwekkender beeld, mooier overzicht en ik vol in geen geval hun vastgestelde route, ze is volledig naar mijn hand gezet, normaal gezien ook heel rustig tov hoofdwegen
Er zijn al verschillende mensen, collega's, vrienden, enz.. van me meegereden, ze vonden het tamelijk technisch, wel te verstaan hier in onze streek zo dichtbij, vorige maand moest een koppel het opgeven en hielden ze het voor bekeken, krampen in de vingens en handen, ze vonden dat ze teveel moesten schakelen

Vorig jaar reed een collega brandweerman met nen harley mee, man man zei hij mooie tour maar moest ik dat plannen met de harleyclub ze slaan me .................. hahaha moest wel lachen hij stond ook met zijn hand te schudden, die harleys hebben idd wel een straffe koppeling gaf ik toe
dus stuur gerust die route maar naar sevenup@telenet.be
en als je eens zin hebt om mee te rijden geef je maar een seintje h?
groetjes
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: rit vlaamsche ardennen
@ Rudi,FJRudi schreef:Indien interesse voor de route in Mapsource stuur je maar een mailke.
cu
Rudi
Laat de route maar komen, er is nog plaats zat in mijn mailboxke

Alvast bedankt he

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
check de meel-boks
Heb de rit enkele weken geleden op internet gevonden, weet helaas niet meer op welke site, anders had ik graag de bron vermeld.
Veel plezier ermee!
Rudi
Heb de rit enkele weken geleden op internet gevonden, weet helaas niet meer op welke site, anders had ik graag de bron vermeld.
Veel plezier ermee!
Rudi
@rudy, thx voor de route
ik zal de rit ten gepaste tijde eens rijden met vrouwke, mss kan ik de mooiste plekjes van deze route achteraf nog koppelen aan die van mij
@Max,
Het is de bedoeling om de route eens te rijden met een maar FJrijders, wanneer de algemene bevindingen positief waren, dan pas zou ik ze maar beschikbaar stellen enkel voor FJrijders die dit wilden, aangezien het nu zo kalm en rustig genieten is samen met vr'ke een paar keer in het jaar, zonder druk verkeer, willen we deze route in beperkte groep houden, ik denk nu niet direct dat het zo een vaart zou lopen, ik zeg het nogmaals, het is een route waarvoor je bent of niet, totaal verschillend aan bvb gassen in den eifel, maar ik geniet van allerlei routes, dus ik denk dat er ook wel zullen tussen zitten bij FJrijders die graag diverse dingen rijden
Zeker beloofd, ten gepaste tijde stuur ik ze jou door via mail, mss pas ik hier en daar eerst nog iets aan
groetjes
ik zal de rit ten gepaste tijde eens rijden met vrouwke, mss kan ik de mooiste plekjes van deze route achteraf nog koppelen aan die van mij
@Max,
Het is de bedoeling om de route eens te rijden met een maar FJrijders, wanneer de algemene bevindingen positief waren, dan pas zou ik ze maar beschikbaar stellen enkel voor FJrijders die dit wilden, aangezien het nu zo kalm en rustig genieten is samen met vr'ke een paar keer in het jaar, zonder druk verkeer, willen we deze route in beperkte groep houden, ik denk nu niet direct dat het zo een vaart zou lopen, ik zeg het nogmaals, het is een route waarvoor je bent of niet, totaal verschillend aan bvb gassen in den eifel, maar ik geniet van allerlei routes, dus ik denk dat er ook wel zullen tussen zitten bij FJrijders die graag diverse dingen rijden
Zeker beloofd, ten gepaste tijde stuur ik ze jou door via mail, mss pas ik hier en daar eerst nog iets aan
groetjes
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Dream,Dream schreef:@Max,
Het is de bedoeling om de route eens te rijden met een paar FJrijders, wanneer de algemene bevindingen positief waren, dan pas zou ik ze maar beschikbaar stellen enkel voor FJrijders die dit wilden, aangezien het nu zo kalm en rustig genieten is samen met vr'ke een paar keer in het jaar, zonder druk verkeer, willen we deze route in beperkte groep houden, ik denk nu niet direct dat het zo een vaart zou lopen, ik zeg het nogmaals, het is een route waarvoor je bent of niet, totaal verschillend aan bvb gassen in den eifel, maar ik geniet van allerlei routes, dus ik denk dat er ook wel zullen tussen zitten bij FJrijders die graag diverse dingen rijden
groetjes
Ik begrijp je redenering en wil je ook niet opdringen om de route vrij te geven indien je dat niet wenst, bij mij was enkel de vraag opgekomen omdat ik ze op zaterdag nooit zal kunnen meerijden maar ze dan wel is in de week of op een vrije zondag zou gereden hebben

Je ziet maar wat je ermee doet en ik zal je beslissing respecteren

Tot hoors

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- fjrbakkerken
- 125 cc
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
via PM kan ik geen bijlage meesturen (denk ik toch), stuur je me je email adres eens?Peet schreef:Stuur je mij ook de rit eens door aub ?
Groeten,
@spider
rit is via de internetsnelweg op komst

cu
Rudi