Austria Tour 2007

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.

Moderator: Abeloos

dirkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 982
Lid geworden op: 04 mar 2004, 15:33
Locatie: 2845 Niel
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Met Lieve alles ok, ik heb niet gezien hoe of wat, maar ze was er al af voor de FJR op z'n rechteroor ging.
@alderweireldt
Eerst zoek je enkele leuke foto's die je wil publiceren, of die een verhaal te vertellen hebben, iets laten zien etc.
Je herwerkt ze naar een formaat dat voor iedereen leesbaar is, nml. in dit geval 600x400 voor de grote foto's, en 300x200 voor de kleine foto's.
Je lijst alle foto's op een blad papier (of een bladzijde of 5 zoals hier het geval was), met een kort stukje tekst over wat er op de foto staat. Bijvoorbeeld 'onderwegVG1' 'onderwegVG2' , 'buffalo', 'topstelvio' etc etc.
Daarna upload je de foto's naar een foto-server, in dit geval was dat gewoon de FJRijders-fotoserver waar elke foto een uniek nummer krijgt.
Dat nummer noteer ik achter mijn eigen beschrijving, en dan begin ik mijn verhaal te schrijven, in een .txt bestand. De foto's en de hyperlinks worden erin gevoegd, als de tekst klaar is, gaat hij online, zonder te verzenden. Pas als de lay-out, de opmaak van de tekst, en de foto's op de juiste plaats staan, druk je op verzenden en daar staat je reisverslag. Daarna kun je nog altijd wat corrigeren door hier en daar nog wat te veranderen, of foutjes uithalen, want die kom ik toch af en toe nog tegen.

Succes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gebruikersavatar
fjrMarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 okt 2004, 11:42
Locatie: lokeren

Bericht door fjrMarcel »

Lieve is wel een snelle he Dirk :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 feb 2006, 17:58
Locatie: Itegem

Bericht door witse »

@ Dirkske , een geluk met een ongeluk maar toch goed dat het enkel bij die spiegel gebleven is , als je lichamelijke letsels had was het al veel slechter geweest , gelukkig ben je daar van gespaard gebleven. Toch nog bedankt voor het mooie verslag en de foto's , ne mens krijgt direkt goesting om te vertrekken als ge dat ziet.


Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Gebruikersavatar
TOMH
1300 cc
1300 cc
Berichten: 365
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:01
Locatie: Harelbeke

Bericht door TOMH »

@ dirske: :thumbright: azoo een reisverslag zeg :thumbright:
(spijtig van die val, maar zolang er geen gekwetsten zijn h??..)

Tom :P
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Gebruikersavatar
PC800
1300 cc
1300 cc
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2004, 19:32
Locatie: Regio Rotterdam (NL)

Bericht door PC800 »

Hi Dirk & Lieve,
bedankt voor jullie foto van o.a. de Timmelsjoch
Afbeelding
Nu weet ik tenminste hoe het er daar uitziet.


Edwin en Ik waren er 2 juni (dag nadat hij gesloten was) en hadden dit (uit)zicht :D
Afbeelding

We hebben op de tast het tol-hokje kunnen vinden, maar gelukkig hebben we de stickers nog :P

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Gesloten