Deactiveren automatisch inloggen

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Gebruikersavatar
Dream
1300 cc
1300 cc
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 dec 2004, 22:08
Locatie: Wetteren

Deactiveren automatisch inloggen

Bericht door Dream »

Dag iedereen,

Kan me iemand zeggen op welke manier ik automatisch inloggen terug ongedaan kan maken?
In mijn profiel ben ik al gaan kijken maar daar zie ik niks staan.

Het vervelende is door steeds hier met deze PC automatisch in te loggen dat ik de routine kwijt ben als ik al eens vanop een andere PC wil inloggen, zo was ik bijna mijn gebruikersnaam en paswoord vergeten :-)

Onlangs ingelogd op 2 andere PC's en daar moest ik dus de gegevens invullen.

Waarschijnlijk heb ik dan hier met deze PC mijn inloggegevens laten opslaan door windows zeker?

Wie weet de oplossing? Anders zoek ik wel eens

Thx, groetjes, Dream
Gebruikersavatar
El Staff
Banned User
Berichten: 425
Lid geworden op: 29 jan 2006, 19:22
Locatie: Baasrode

Bericht door El Staff »

Ik stuur je een leeg privebericht , als je 2X tegelijk opent (via outlook) kom je automatish bij inloggen (ik toch)

Greetz El Staff .
Afbeelding
Gebruikersavatar
edje
Clublid
Clublid
Berichten: 547
Lid geworden op: 22 apr 2006, 23:41
Locatie: Hoevenen

Bericht door edje »

Hoi Dream

Eerst uitloggen. Daarna de volgende keer als je inlogt staat er een vakje automatisch inloggen. Dat moet je uitvinken.

Grtjs
:P :P :P
Gebruikersavatar
Firechief
1300 cc
1300 cc
Berichten: 565
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Ninove

Bericht door Firechief »

Niet vergeten van je cookies te verwijderen ook he.

Firechief

PS: mocht je ooit je paswoord vergeten kan je me altijd een mailtje sturen met je gebruikersnaam en dan maak ik je wel een nieuw paswoord aan.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dream
1300 cc
1300 cc
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 dec 2004, 22:08
Locatie: Wetteren

Bericht door Dream »

Dank je iedereen :-)

Het is dus opgelost :-)

De optie van edje zou wel niet gewerkt hebben, want ik logte steeds uit bij het stoppen op de site van FJrijders, dus als ik daarna terug naar het forum ging was ik meteen aangemeld.

De optie van Bart heb ik meteen uitgevoerd toen ik naar eigenschappen ging van explorer, tabblad algemeen, browsegeschiedenis en dan knop verwijderen krijg je dit

Afbeelding

Ik heb dus alles gewist, ook de opgeslagen wachtwoorden, toen ik daarna naar het forum ging, kom ik direct in het forum maar ben niet ingelogd, klik op inloggen en krijg dan het inlogscherm waar ik opslaan kan uitvinken, maar dan was er terug windows die me vroeg om wachtwoord op te slaan, dat heb ik dus deze keer gewijgerd :-)

El Staff heb ik priv? bedankt :-)

Sorry mannen ik ben nog altijd dienen XP niet gewoon, kom van win 98 h? :-), maar moet toch wel bekennen dat het toch wel beter is

Groetjes, Dream
Gebruikersavatar
Den Boete
Clublid
Clublid
Berichten: 367
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:38
Locatie: Lokeren

Bericht door Den Boete »

Dream schreef:Sorry mannen ik ben nog altijd dienen XP niet gewoon, kom van win 98
Allez, en binnenkort mag je weer studeren, want Vista is nu reeds in het land :D :D
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Gesloten