ProtectionFilm

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
Gebruikersavatar
Dolf
1000 cc
1000 cc
Berichten: 153
Lid geworden op: 20 apr 2007, 18:29
Locatie: 9150-KRUIBEKE

ProtectionFilm

Bericht door Dolf »

Hallo bikers

Via mijn werk was ik vandaag uitgenodigd bij BMT (Belgian Motor Tranformation) te Hofstade bij Aalst. Betreft een firma die in hoofde aanpassingen doet aan motoren van politie (striping - verlichting - radiomiddelen ed).
Op deze bijeenkomst stond er ook een vertegenwoordiger van de firma DECK met protectionfilm materiaal.
Het gaat hier om een doorschijnend plastic folie die je op het koetswerk van je motor kan kleven, op plaatsen waar hij vrij vlug schade oploopt door op en af stappen. Ik denk daarbij aan tank, zijkoffers en kuipgedeelte vooraan door opspattend steenslag. Lijkt mij heel goed spul, kwestie van je motor op die bepaalde plaatsen zolang mogelijk nieuw te houden.
Volledige kits voor bepaalde motormerken zouden al op voorhand gesneden zijn. Een volledige kit voor een FJR 1300 kost welgeteld 121 ? :shock: .
Je kunt kijken op volgende site: http://protect.deck.be/
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 mar 2006, 13:42
Locatie: Wilrijk

Bericht door jantje2 »

Dat ziet er erg goed uit, maar na het lezen van de uitleg voor het kleven, is dit niets voor mij. Handige Harry's zullen dat wel kunnen, maar met twee linkse handen zal het mij niet lukken.
:oops: :oops: :banghead: :walk:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Gebruikersavatar
Thunderace
125 cc
125 cc
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 mei 2007, 05:10
Locatie: Brasschaat

Bericht door Thunderace »

@ jantje2

"Creatiever
De wetenschappers bestudeerden 800 filmpjes over het dagelijkse leven, gemaakt rond 1900. Daarop was duidelijk dat toen 16 procent van de mensen hun linkerhand gebruikten tegenover 24 procent nu.
Linkshandigheid wordt niet meer onderdrukt en dat is een goede zaak. Linkshandigen zouden creatiever zijn, over een hoger IQ beschikken en een beter taalvermogen hebben. Over het algemeen zijn er meer linkshandige mannen dan vrouwen. (bron Het laatste nieuws ).

:idea:
:D
Gebruikersavatar
PC800
1300 cc
1300 cc
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2004, 19:32
Locatie: Regio Rotterdam (NL)

Bericht door PC800 »

Iets vergelijkbaars is al jaren op de markt in de states.
http://www.thetankslapper.biz/

voor de FJR is er een totaalpakket versie voor de USA modeljaren jaren 2001-2005
en 2006-2008. (kosten 45 dollar set en 7 dollar verzendkosten, dus totaal nog geen 50 euri)
Ook alleen tankversie.

Afbeeldingen te zien op:
http://www.thetankslapper.biz/cgi-local ... 1200415922

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Gebruikersavatar
fjrbakkerken
125 cc
125 cc
Berichten: 96
Lid geworden op: 05 mar 2004, 11:47
Locatie: gent

Bericht door fjrbakkerken »

ik weet nie van welk merk de protectie film bij mij is maar ber er wel teverden van behalve dat
hij na 19000km aan de benzinetank bij de billen los
maar anders tevreden
maar is wel een vree werkske om ze te plaatsen
groetjes den bakker en de bakkerin
Gesloten