Clubledenvoordeel

Dit is een rubriek voor de Clubleden en enkel toegankelijk door de Clubleden.

Moderator: Abeloos

Droopy
Clublid
Clublid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 nov 2007, 16:25
Locatie: Tessenderlo

Bericht door Droopy »

Mooi gevonden een forum enkel voor clubleden,

Trouwens zeer mooie en interesante foto,

Even iets anders als dat mag van jullie ?


Als ieder die een idee heeft betreffende voordelen enkel voor clubleden hun idee hier op het forum plaatst, natuurlijk best allemaal items dewelke echt iets uithalen en tot de mogelijkheid van de club horen ( geen te gekke items ) dan hebben we voor de aanvang van het nieuwe moto seizoen mogelijk iets nuttig. Misschien heeft het bestuur al veel in gedachte, of is dit al uitgewerkt. Het is maar een voorstel.

Zo ben ik verschillende jaren lid geweest van GWMCB (Goldwingclub) daar hadden ze verschillende voordelen.
Eentje herinner ik goed, zo was er een pechverhelpingsdienst opgezet door vrijwillige motorrijders dit opgedeeld per provincie en per land en dit dan over gans Europa. Dit samengebundeld in een compact boekje zodat je eender waar je stond met pech of ongeval naar een collega motorrijder kunt telefoneren en kan verzoeken om bijstand te verlenen. ( mogelijk heb ik nog ergens zo?n boekje liggen dat kan dienen als voorbeeld ). Zoiets kan mogelijk naar buitenlandse FJR clubs doorgegeven worden zodat er iets internationaal kan groeien.

Mogelijk help ik hiermee een handje h? ?

Met veel gemotoriseerde FJRgroetjes,
Droopy
Gebruikersavatar
fjrMarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 okt 2004, 11:42
Locatie: lokeren

Bericht door fjrMarcel »

Dit lijkt mij een goed voorstel, misschien te beginnen in Belgie.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gebruikersavatar
Gert
Clublid
Clublid
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 mei 2007, 10:41
Locatie: Tienen

Bericht door Gert »

:D , misschien beginnen in onze club ? Met onze leden verspreid over gans belgie ,of toch een groot stuk ervan,een boekje of A4 tje met namen en GSM nrs per regio of streek met diegene dewelke willen meewerken (vrijwillig) , om zo een onfortuinlijk collega FJRijder te helpen bij pech of ongeval , misschien iets opstarten op't forum indien intresse , op mij kan je rekennen om iets te doen voor een collega FJRijder . :idea:

Mvg Gert
Droopy
Clublid
Clublid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 nov 2007, 16:25
Locatie: Tessenderlo

Bericht door Droopy »

Gert & FJRMarcel,

Betreffende vrijwillige FJRpechverhelpingsdienst :

Gezien er tot op heden 36 clubleden zijn ( en waarschijlijk onvoldoende is om een pechdienst op gang te krijgen ) denk ik dat we ergens anders in dit forum wat reclame dienen te maken.
Mogelijk stimuleren we zo velen om clublid te worden ! ( Toelating vragen aan bestuur ? )


Droopy
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Bert, Marcel & Gert,

Ziet er geen slecht idee uit, zal het even voorleggen aan de andere bestuursleden om te zien wat we ermee kunnen doen :idea:
Hou het dus nog even in deze topic en laat je zo snel als mogelijk iets weten :!:
Ik vind het zeker al tof dat jullie spontaan meewerken aan de toekomst van de FJRijders :notworthy:

Tot hoors,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 117
Lid geworden op: 16 mar 2004, 18:23
Locatie: Schoten

Bericht door slurf »

Is het waar dat blauwe FJR geweerd worden :?: als clublid :!: dan begrijp ik waarom M&M haar blauwe 8) wilt verkopen :D
groetjes een gelukkige Slurf
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Snorry schreef: Snik,snik,.....Ik heb mijne portemonee moeten verkopen om mijn lidgeld te kunnen betalen, :D
Raar :shock: , ik word hier toegelaten :P zonder :roll: te moeten betalen :D :D :D
Maar ja, ik woon kort bij onze voorzitter :bigsmurf:

:twisted: Opgelet, nu zijn jullie hier ook niet meer veilig :!: :!:
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Koboloi schreef:Raar :shock: , ik word hier toegelaten :P zonder :roll: te moeten betalen :D :D :D
Maar ja, ik woon kort bij onze voorzitter :bigsmurf:

:twisted: Opgelet, nu zijn jullie hier ook niet meer veilig :!: :!:
@ Koboloi,

Moest ge dat nu weer komen zeggen :evil:
Binnenkort staan ze allemaal aan mijn deur om het lidgeld voor hun te betalen :? en ge kent de snor he :lol: :lol: :lol:
Hij kan met moeite zijne portemonee nog dragen van 't geld maar toch nog klagen dat hij nog niet genoeg heeft :twisted:
Ik kan niet zeggen dat ik nieuwe sloefkes ga laten leggen op mijne moto en dan terug komen met ne spik splinter nieuwe :fjr: zalle :shock: :thumbup:

Ge kent het spreekwoord he "Klagers geen nood, stoeffers geen brood" :hello2:


Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

:D Oei Max, :D
'k Wist nie dat ik dat nie mocht zeggen :oops: :oops:
:wink: Maar de rest, dat had ik nie beter kunnen schrijve :roll:
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
fjrMarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 okt 2004, 11:42
Locatie: lokeren

Bericht door fjrMarcel »

Hallo Max zou u mijn lidgeld ook willen betalen???
:idea: Hetgeen ik al gestort heb kunt u mij dan op de receptie terug geven :D :D :D :D :oops: :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gebruikersavatar
Snorry
Clublid
Clublid
Berichten: 443
Lid geworden op: 22 dec 2004, 21:40
Locatie: Schoten
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Koboloi schreef: Raar :shock: , ik word hier toegelaten :P
:twisted: Opgelet, nu zijn jullie hier ook niet meer veilig :!: :!:
All?z lap :evil: gedaan met de rust :!:
Als je ziet wat ze hier allemaal binnenlaten..... :lol: :idea: :D

snorry 8)
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Gebruikersavatar
M&M
Clublid
Clublid
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 jun 2005, 11:23
Locatie: Kapellen (bij Antwerpen)

Bericht door M&M »

Die gasten met ne grijzen :fjr: zijn voor niks te betrouwen :D :D :D
Gebruikersavatar
Snorry
Clublid
Clublid
Berichten: 443
Lid geworden op: 22 dec 2004, 21:40
Locatie: Schoten
Contacteer:

Bericht door Snorry »

FJR-Freak Max schreef: Binnenkort staan ze allemaal aan mijn deur om het lidgeld voor hun te betalen :? en ge kent de snor he :lol: :lol: :lol:

Max 8)
Max.......ge hebt mijn bankrekening toch nog h?.....anders.....met alle plezier :D :D :D
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1343
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Max zou u mijn lidgeld ook willen betalen???
:idea: Hetgeen ik al gestort heb kunt u mij dan op de receptie terug geven :D :D :D :D :oops: :wink:
Max.......ge hebt mijn bankrekening toch nog h?.....anders.....met alle plezier :D :D :D
@ Koboloi

Lap het is al van dat, ziet ge het nu met uwe smikkel voorbij te schrijven :evil: de gasten met de meeste poen zijn al daar als gieren op een frisse muis :shock:
Op de receptie zult ge uw winst dat ge gemaakt had dubbel en dik kunnen terug storten aan die mannen zalle :?
Daar gaan je blauwe strepen of uwe pot blauw verf dat je wou kopen :arrow: eigen schuld, dikke bult :lol: :lol: :lol:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

:D Kleine rechtzetting: :P
:!: 'k Heb wel lidg...... be........ :binky:
't Was maar om te testen wie er zal reageren, en j? 't zijn die van Hantwerpe weeral h? :!: :!: :!:
BTW
:blob: 'k Heb toch 16,5 procent vermindering gekregen :geek:
En nu nog met de winst die blauwe stickers aanschaffen voor mijn prachtige grijze 04, zodat :fjr: deruit ziet als nen 08.
:wave: Snorry, :director: zeker voor jou
:occasion5: Yes gedaan met de rust :wav:
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
fjrMarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 467
Lid geworden op: 12 okt 2004, 11:42
Locatie: lokeren

Bericht door fjrMarcel »

Koboloi schreef::D Kleine rechtzetting: :P
:!: 'k Heb wel lidg...... be........ :binky:
't Was maar om te testen wie er zal reageren, en j? 't zijn die van Hantwerpe weeral h? :!: :!: :!:
BTW
:blob: 'k Heb toch 16,5 procent vermindering gekregen :geek:
En nu nog met de winst die blauwe stickers aanschaffen voor mijn prachtige grijze 04, zodat :fjr: deruit ziet als nen 08.
:wave: Snorry, :director: zeker voor jou
:occasion5: Yes gedaan met de rust :wav:
Michel ik ben wel van OOST_VLAANDEREN H?, men mag beledigen maar niet te erg zulle :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gebruikersavatar
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 117
Lid geworden op: 16 mar 2004, 18:23
Locatie: Schoten

Bericht door slurf »

een oostvlaming :?: (paardeworst) :roll: die probeert van samen te spannen met een brabander(trekpaard) 8) waar gaat dit eindigen :?: :arrow: :idea: die van antwerpen gaan zich toch ni laten doen he :!: als den Brabander 16 %krijgt, dan moeten wij toch meer kunnen krijgen nietwaar :D wij hebben tenslotte toch de grootste nietwaar.
groetjes d'n Antwerpse Slurf
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 feb 2006, 17:58
Locatie: Itegem

Bericht door witse »

Allee die me nen blauwe hebben het weeral gedaan :twisted: . Ge zijt allemaal jaloers dat ge zo'n schoon kleurke ni meer kunt krijgen ja :? . Sjans dat ons Tommeke er ook nog een heeft anders was ik alleen :( . Maar trek het jullie niet aan ge zult wel eens zien wat die schoon kleurkes nog allemaal kunnen in de zomer . :lol: :lol: :D :D



Grtjs Luc(ske) met den blauwe :D :D :D
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 159
Lid geworden op: 01 mei 2004, 11:01
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

fjrMarcel schreef: Michel ik ben wel van OOST_VLAANDEREN H?, men mag beledigen maar niet te erg zulle :D :D :wink:
@Marcel,
'k zou Annick noooooooit durven beledigen.. Bericht was voor diegenen n? u.....
BTW:
Wat zitten jullie allemaal achter jullie PC te doen :?: :?: :?: ....
Tis zo'n :flower: prachtig weer :sunny: om jullie rossen van stal te halen.
Ge moet natuurlijk een mooie kleur (zoiets als :fjr: ) hebben om ermee buiten ten komen, zodat de zon niet wegkruipt.
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gebruikersavatar
FJbaRt
1300 cc
1300 cc
Berichten: 493
Lid geworden op: 07 mar 2004, 11:03
Locatie: Zonnebeke

Bericht door FJbaRt »

Droopy schreef:
Zo ben ik verschillende jaren lid geweest van GWMCB (Goldwingclub) daar hadden ze verschillende voordelen.
Eentje herinner ik goed, zo was er een pechverhelpingsdienst opgezet door vrijwillige motorrijders dit opgedeeld per provincie en per land en dit dan over gans Europa. Dit samengebundeld in een compact boekje zodat je eender waar je stond met pech of ongeval naar een collega motorrijder kunt telefoneren en kan verzoeken om bijstand te verlenen. ( mogelijk heb ik nog ergens zo?n boekje liggen dat kan dienen als voorbeeld ). Zoiets kan mogelijk naar buitenlandse FJR clubs doorgegeven worden zodat er iets internationaal kan groeien.

Mogelijk help ik hiermee een handje h? ?

Met veel gemotoriseerde FJRgroetjes,
Droopy
We hebben dit voorstel gisteren besproken op onze bestuursvergadering. Hoewel we het geen slecht idee vinden hebben we besloten om dit voorstel vanuit het bestuur niet te steunen. Eerst en vooral zijn we als FJRijders te klein om iets dergelijks op poten te zetten. We twijfelen er ook aan of er voldoende leden zijn die een deel van hun privacy willen opgeven om hieraan deel te nemen. Dit vergt een grote inzet en beschikbaarheid en je moet natuurlijk ook over de nodige technische bagage beschikken. Er zijn momenteel andere mogelijkheden genoeg om een snelle pechverhelping te bekomen.
Dit neemt uiteraard niet weg dat wij als motorrijders solidair blijven met mekaar en dat we niet zullen aarzelen om in bepaalde situaties halt te houden en waar nodig een helpende hand toe te steken.
Hopend op jullie begrip.


Het bestuur
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Gesloten