Hoi iedereen,
Vanaf nu kan je via mijn eenvoudige website van de FJR1300 ook het de offici?ele werkplaatshandboek van het model 2001 downloaden in PDF-file.
Mogelijk is het ook bruikbaar voor latere modellen.
http://users.edpnet.be/mtcfreedomriders/
groetjes,
Officiëel werkplaatshandboek te downloaden via mijn website
Moderator: Abeloos
Offici?el werkplaatshandboek te downloaden via mijn website
Don't drive faster than your angel can fly.
Het boek van model 2006 zit hier op de server van de FJR-club.Droopy schreef:Senna,
Hartelijk dank om dit werkplaatshandboek op het web te plaatsen.
( ik was er eerlijk gezegt al een tijdje naar aan't uitkijken )
Dit handboek is grotendeels bruikbaar voor de nieuwere modelen.
Indien je het boek voor een 2006 mocht vinden graag een seintje.
mvg,
Droopy
Even de zoekfunctie gebruiken (zoek : server). Dan zie je wel hoe je er op geraakt.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Het handboek vind je terug op volgende link: http://fjrijders.net/FJR1300/HANDBOEK/
Hopend je hiermee verder geholpen te hebben
Max
Hopend je hiermee verder geholpen te hebben

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Hallo Max,
Ik heb begrepen dat jouw bovenstaande link verwijst naar de gebruikershandleiding van het model 2006.
Ik heb op mijn website de werkplaatshandboek staan, toch iets heel anders, zou ik denken.
Jammer genoeg ben ik alleen in het bezit van het werkplaatshandboek voor model 2001.
Heb ik trouwens lang en intensief naar moeten zoeken op het web.
Maar als iemand toevallig een goede link weet naar werkplaatshandboeken van de andere modeljaren ben bereid om deze ook op m'n site te zetten.
Kwestie van bits en bytes te sparen op de site van de "echte" FJR-club. Zo'n handboek is immers gewoonlijk een groot bestand!
groetjes,
Flor
Ik heb begrepen dat jouw bovenstaande link verwijst naar de gebruikershandleiding van het model 2006.
Ik heb op mijn website de werkplaatshandboek staan, toch iets heel anders, zou ik denken.
Jammer genoeg ben ik alleen in het bezit van het werkplaatshandboek voor model 2001.
Heb ik trouwens lang en intensief naar moeten zoeken op het web.
Maar als iemand toevallig een goede link weet naar werkplaatshandboeken van de andere modeljaren ben bereid om deze ook op m'n site te zetten.
Kwestie van bits en bytes te sparen op de site van de "echte" FJR-club. Zo'n handboek is immers gewoonlijk een groot bestand!
groetjes,
Flor
Don't drive faster than your angel can fly.
Hallo Boete,
Effectief gevonden op de door u opgegeven locatie : werkplaatshandboek voor fjr1300A en AS model 2006 !
Ondertussen heb ik het werkplaatshandboek model 2001 uitgeprint ( bijna 600 blz. ). Moest je iemand kennen die dit graag heeft, hij of zij mag dit gratis hebben.
Alvast bedankt voor de tip !
mvg,
Droopy
Effectief gevonden op de door u opgegeven locatie : werkplaatshandboek voor fjr1300A en AS model 2006 !
Ondertussen heb ik het werkplaatshandboek model 2001 uitgeprint ( bijna 600 blz. ). Moest je iemand kennen die dit graag heeft, hij of zij mag dit gratis hebben.
Alvast bedankt voor de tip !
mvg,
Droopy