FJR's in de lift

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Mr.Bubble

FJR's in de lift

Bericht door Mr.Bubble »

Vergeleken met het begin van het motorseizoen, stel ik vast dat er nu zeker een pak meer FJR's in omloop zijn .

Vorige week reden we het mosseltreffen vanuit Oostende en daar hebben we zeker een zestal FJR's gezien.
Gisteren reden wij een rit die vertrok in Ledegem en stelden we vast dat er minstens acht FJR's aan deelnamen. Vergelijking met het begin van het seizoen, toen waren er ne keer twee en maximum drie in een treffen.
Feit is dat we zeker niet meer moeten onderdoen voor onze collega's Pan-rijders, en dan bedoel ik voornamelijk de st 1300 type rijders.

We stellen ook vast dat er nog zeer veel belangstelling is voor bepijlde toerritten, als we de cijfers van inschrijvingen horen, loont het toch wel de moeide om dergelijk evenement op touw te zetten.

In elk geval, wij hebben van beide ritten weer met volle teugen genoten.

Telkens ik thuiskom, kan ik tegen mezelf zeggen " dit is toch een prachtmachiene", daar heb ik weer van genoten.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben gisteren naar een treffen geweest in Landen en tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat er slechts 1 FJR te zien was, die van mij :(
Wel zijn we tijdens de rit een stuk of drie tegengekomen. Ik had mijn stickertjes al in de hand genomen, maar tevergeefs.

Firechief
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Bovenstaand bericht is van mij dus, maar zit op de pc in de brandweerkazerne.

Firechief
FJRboy-dirk

Bericht door FJRboy-dirk »

Firechief schreef:Bovenstaand bericht is van mij dus, maar zit op de pc in de brandweerkazerne.

Firechief
amai da PCtje :roll:

je weet toch wel dat je daar niet mag op zitten :wink: :D
karl

in de lift ?

Bericht door karl »

Ik heb nog nergens een FJR in een lift gezien.
FJRM

FJR sighted

Bericht door FJRM »

Heb 4 ritten meegereden van Hein Gericke
Nogthans een sponsor van Jullie h?
Heb maar 1 FJR gezien! Den die e van meij
erik
125 cc
125 cc

Bericht door erik »

Je ziet ze wel in het straatbeeld maar toch nog te weinig .
Ik vermoed dat de meeste 's nachts rondtoeren ??????

Erik
FJR02
125 cc
125 cc

Bericht door FJR02 »

Das bijna correct...
Als ik niet wwerkverkeer doe dan laat ik mijn FJR 's avonds uit.

Op zondagen begint het me een beetje tegen te steken, dan is iedereen paraat incl. bonnenboekskes.
* If it works, don't fix it *
Gesloten