aankoop banden

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Johan

aankoop banden

Bericht door Johan »

hallo gasten,

Ik kom net terug van een rond tafelgesprek met enkele " bandenboeren" en de goedkoopste is CASET uit Lichtervelde.
Alle merken en types verkrijgbaar en mits voorleggen van je fjr-lidkaart krijg je de beste korting :!:
prijzen kan je telefonisch aanvragen op nr:051/725512 (vragen om PAUL)
of via E-mail: service.caset@skynet.be
wel vermelden dat je lid bent van FJRijders

Groeten Johan
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Dat is pas goed nieuws :D

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Vince
125 cc
125 cc

Bericht door Vince »

Heb je bandenservice Torhout ook gedaan? Is vlakbij Caset en heeft heel scherpe prijzen naar ik dacht. Heb enkel telefoonnummer: 0479/283899.
Deze doet enkel in motorbanden als bijberoep. CHECK IT OUT!
junior
125 cc
125 cc

Bericht door junior »

kan het zijn dat ik de overzichtslijst van handelaars miste , dewelke korting geven mits voorlegging van lidkaart FJR?
er was sprake dat deze hier op het forum zou gepubliceerd worden.
Johan

Bericht door Johan »

Er worden geen prijzen en kortingen vermeld op het forum. Voor je prijs kan je contakt opnemen met Caset en deze is goedkoper dan Didier een eindje verderop waar ik vroeger ook klant was :!:
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Advertentie M & T pag. 122 :wav:

Als je weet dat deze normaal rond ? 350 komen, zie test in Motorwereld, dan is er maar 1 adres, allez, voor de limburgers dan toch h?. :thumbright:

Groeten,

Johan
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Ik ben namelijk op zoek gegaan naar een bandenboer, die voor mij toch iets korter bij huis gelegen is en vond deze bij - http://www.dering.centerall.com/ - gelegen te LIER.
Je bekomt dezelfde voorwaarden als bij Caset in Lichtervelde. Je moet er eveneens je FJR-kaart effe vertonen. Ik ben er tevreden over de bediening - Ondertussen heb ik ongeveer 1000 km afgelegd met nieuw setje Pilot Road's.
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Heb me vandaag laten verleiden,
na lang twijfelen is de nieuwen achter band nen Conti road A geworden.

Bij die Willems in Herk de stad - goeie service - goeie prijs.
Volgens hem op dit moment den beste, prijs - kwaliteit.

k ben benieuwd, k zal het rap gaan weten, want donderdag vertrek naar Austria voor 10 dagen, ze zullen daar rap zijn ingereden.
snowangel
75 cc
75 cc

bande boeren

Bericht door snowangel »

voor de west-vlamingen moet je bandencentrale pyppe (brugge)eens info en vragen achter johan de meeste zullen verstelt staan van de prijs en dat zonder een lidkaart oja ter info johan is die kerel die elk jaar paris darkar mee rijd op motorfiets allee veel plezier met jullie zoek tocht
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

stoefer
Didier

Bericht door Didier »

Beste beheerder,

Waar is mijn reactie van 02 mei op dit onderwerp :?: Blijkbaar is dit hier een corrupten boel en wissen jullie de reacties die niet volgens jullie normen zijn.

Niet alleen van mij, maar ook van een lid van jullie "clubje" die wel klant is van mij is zijn reactie hier verdwenen :?:

Je mag altijd eens langskomen om het uit te leggen als je ballen hebt :!:

Ps: Ook mijn account en gebruikersnaam heb je er uitgesmeten!
In opdacht van ........

Didier
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Beste Didier,

Vooraleer met stenen te gaan smijten en elkaar hier te gaan uitmaken voor rotte vis wil ik er u attent op maken dat er, sinds u bericht geplaatst geweest is, een crash is geweest van de site door toedoen van een onbekende hacker. Jammer genoeg zijn hierbij talloze berichten en postings verloren gegaan. Hier worden geen berichten zomaar gewist zonder de auteur hiervan in kennis te stellen en dit alleen maar om een grondige en terechte reden. Ik heb destijds ook gereageerd op dat bericht van u en u tevens de opmerking gemaakt dat de belgische markt een vrije markt is. Dit laat u tevens de mogelijkheid om een commercieel voorstel te doen mocht u dat wensen en dan kunnen wij dit tevens publiceren op de site, weliswaar zonder prijzen. Wij staan niemand in de weg om concurentie te vormen, maar ieder lid bepaalt voor zichzelf welke de beste leverancier voor hem/haar is.
Bij regelmatig bezoek van de website zou het u en uw bron wellicht wel opgevallen zijn dat de site bijna 2 weken heeft plat gelegen, tot groot ongenoegen van ons allemaal. Er zijn nu eenmaal mensen die het een sport vinden om andermans werk naar de verdommenis te helpen.

Met vriendelijke groeten

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

@Didier,

In niemands doen of opdracht worden er hier berichten gewist of aangepast. Het allerenigste wat de admin's hier wel eens doen, is een posting aanpassen in verband met een quote, of een foto op een andere resolutie zetten, zodat het forum voor iedereen even overzichtelijk blijft. Nooit of nimmer wordt er aan de woordelijke tekst gesleuteld.
Indien er iets aan een posting veranderd, wordt dat door een persoonlijk bericht aan de originele poster verteld, dat er dit of dat aangepast is, er zijn genoeg mensen die dit kunnen bevestigen.

Het feit dat uw postings hier niet meer te lezen zijn, is zuiver en alleen terug te brengen naar een crash die hier een aantal weken geleden gebeurd is. Ongeveer 2000 reply's, waaronder die van u, inclusief de leden die de laatste weken zijn geregistreerd, zijn de mist ingegaan, en verloren op de digitale snelweg.

Het forum dat toen een week off-line is geweest, plus het verlies van gegevens, is al zeer uitgebreid besproken geweest in dit forum.

Didier schreef:Je mag altijd eens langskomen om het uit te leggen als je ballen hebt
Ik hoop dat deze uitleg voldoende en toereikend is,
zodat er geen misverstand meer kan zijn, tussen U, ons en Uw klant.

Dirk Bruijns
admin.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Firechief schreef:Beste Didier,

Vooraleer met stenen te gaan smijten en elkaar hier te gaan uitmaken voor rotte vis wil ik er u attent op maken dat er, sinds u bericht geplaatst geweest is, een crash is geweest van de site door toedoen van een onbekende hacker. Jammer genoeg zijn hierbij talloze berichten en postings verloren gegaan. Hier worden geen berichten zomaar gewist zonder de auteur hiervan in kennis te stellen en dit alleen maar om een grondige en terechte reden. Ik heb destijds ook gereageerd op dat bericht van u en u tevens de opmerking gemaakt dat de belgische markt een vrije markt is. Dit laat u tevens de mogelijkheid om een commercieel voorstel te doen mocht u dat wensen en dan kunnen wij dit tevens publiceren op de site, weliswaar zonder prijzen. Wij staan niemand in de weg om concurentie te vormen, maar ieder lid bepaalt voor zichzelf welke de beste leverancier voor hem/haar is.
Bij regelmatig bezoek van de website zou het u en uw bron wellicht wel opgevallen zijn dat de site bijna 2 weken heeft plat gelegen, tot groot ongenoegen van ons allemaal. Er zijn nu eenmaal mensen die het een sport vinden om andermans werk naar de verdommenis te helpen.

Met vriendelijke groeten

Firechief
Sorry beste vriend,

ik maak hier niemand uit voor rotte vis, en dat de website enkele dagen/weken niet beschikbaar is geweest had ik wel gemerkt. Ik kan wel niet weten dat dit het werk was van een hacker.

Is toch wel vreemd dat juist deze reply's verdwenen zijn!
seabiker

Bericht door seabiker »

Didier schreef:Je mag altijd eens langskomen om het uit te leggen als je ballen hebt :!:
Didier
Man, man, man,

Zoals jij hier tekeer gaat :evil:

Ik denk dat ik zeker niet zal komen, niet om het uit te leggen en zeker niet om banden te leggen :!: In het verleden ben ik een tevreden klant van uw vader geweest (aanhanger) maar zoals jij hier 'als zelfstandige' reageert......... is helemaal niet commercieel en heeft blijk van weinig gezond verstand.
Vergeet niet dat deze site meer dan 1.000.000 hits per maand heeft, dat zijn een heleboel mensen........ en u dan zo van uw mooiste kant laten zien......

Beter zou een persoonlijke mail aan mezelf zijn geweest vooraleer u ons aanvalt.

Wat de reply van Wim (Vectraboy) betreft, deze bleef wel degelijk op het forum maar ging ook verloren door de offline. Tot op heden ontvingen wij geen reply van Wim over dit onderwerp, uiteindelijk zou de persoon in kwestie zelf kunnen reageren en hierop een duidelijk antwoord krijgen. Over het algemeen krijg je een antwoord op dezelfde manier als zoals je zelf je vraag formuleerd :evil:

Iedereen is vrij om te reageren op de berichten in dit forum, wij vragen enkel om geen prijzen te vermelden. Geef uw nettoprijs door aan het clubbestuur, wij noteren deze niet op het forum maar ieder lid kan deze opvragen, dan nog maakt het lid zelf zijn keuze om de bandenboer van zijn keuze te bepalen en hou er rekening mee dat niet altijd de beste prijs bepalend is, goed monteren, de juiste inlichtingen verschaffen, de juiste banden aanbevelen, de vriendelijkheid en het menselijk aspect zijn minstens even belangrijk bij een beslissing en indien deze factoren allemaal ingevuld zijn dan heb je misschien een klant voor vele jaren :!:

Voor mij is deze discussie gesloten, ik trek mijn conclusies en vele die dit forum bezoeken zullen dat zeker ook doen!

Ps. Bedenk ook nog maar dat je met dit 'clubje' zoals jij FJRijders noemt, en zoals er nog vele zijn, dagelijks uw brood verdient.
Laatst gewijzigd door seabiker op 13 jun 2005, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

ALLE, maar dan ook ALLE reply's en postings die geplaatst zijn in de periode 5 tot 6 weken voor de aanval zijn verdwenen en moeten als verloren beschouwd worden.
Het forum is een week offline geweest, maar met de beste wil van de wereld viel er niets meer te repareren.

Een hacker maakt geen onderscheid tussen rang of stand, admin of leden, postings over banden of posting over een overlijden van een collega. Een hacker kent slechts 1 ding : ik geraak binnen en maak er een boeltje van

"Gast" (Didier van de bandencentrale in Lichtervelde, neem ik aan), ook uw postings zijn verdwenen, net zoals ALLE andere postings.

Ik hoop dat er nu duidelijkheid genoeg is, zodat niemand zich benadeeld moet voelen. Op het forum stonden postings, verslagen,foto-reportages waar dagen aan gewerkt is, uren en uren zijn daar ingekropen ... en die zijn net zo goed verloren. Onze jongste reporter, hij is 14 jaar (geloof ik, sorry Koen als ik verkeerd ben), heeft een hele dag gewerkt aan een verslag en foto's van de opleidingsdag in Tongeren. Door 1 druk op de knop van een man die de ballen niet heeft om er voor uit te komen dat hij het gedaan heeft, is al dat werk verloren.

Voor een hacker is iedereen gelijk .....
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Didier,
Eerst goed informeren
Dan pas reageren
Nu ....misschien excuseren?

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
PC800
1300 cc
1300 cc

Bericht door PC800 »

Hacker en/of crash houdt geen rekening met tijd, rang, stand en inhoud van een bericht, dat is denk ik de grootste digibeet wel duidelijk.

@ dirkske
die jongste reporter is 13 jaar :wink:

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
verkenner

Bericht door verkenner »

Zet Uw dinkske er eens opnieuw op manneke en we zullen allemaal eens een positieve reactie plaatsen zodat ge heel content zijt.
(Zo doet men dat met kleine kinders die een beetje de neiging hebben om al te agressief te reageren)
problemen vent? pedalen kwijt?
man man man... :roll: :roll: :roll:
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Bedankt!

Ik weet waar ik niet moet zijn voor mijn banden. :shock:

Groetjes,

den R1 zot ook een lid van dat "clubke" :D :D :D
Afbeelding
Gesloten