Openingsrit 2012

Plaats reactie
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Martine »

Ik kom uiteraard ook af nu dat mijn bijouke terug in orde is :D

Kipspies met satésaus € 13.50
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5048
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers, ;)

:!: :!: :!: Nog even ter info :!: :!: :!:

Hou er rekening mee dat de betaling van het bestelde middageten tijdig op onze rekening moet staan he :idea:
Indien je bij een Fortis of Dexia bank klant bent gaat het ongeveer 3 à 4 dagen duren eer die doorstorten, dus stort dan niet de dag voor de afsluiting van de betaling als je wil want dan ben je te laat :dontknow:

Hopend op jullie begrip en medewerking :notworthy:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
GS-Keke
1300 cc
1300 cc
Berichten: 466
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:08
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: Leopoldsburg
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door GS-Keke »

Mijn betaling is uitgevoerd (via Fortis) dus binnen enkele dagen op jullie rekening :!:

Groeten,

Kevin
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2950
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Online

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Abeloos »

Beste deelnemers,

:!: :!: :!: TER INFO :!: :!: :!:

Er is de mogelijkheid om tot en met zaterdag 7 april in te schrijven met bestelling van middagmaal :!: We verwachten dan wel onmiddelijke overschrijving opdat het verschuldigde bedrag ten laatste woensdag op de rekening staat. Dit is tevens de dag dat ik de bestellingen moet doorgeven aan de uitbaters. Indien het bedrag op woensdag niet op onze rekening staat zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren :oops:
Uiteraard kan er tot en met zaterdag 14 april worden ingeschreven voor de rit, echter zonder middagmaal.
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
FJeRic
Clublid
Clublid
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 mar 2008 21:39
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door FJeRic »

Hallo Arne,

Schrijf mij er maar op : FJeRic
Spaghetti is mijn keuze.

Bovendien breng ik een collega motard mee : Jean-Pierre
Jammer genoeg heb ik hem nog niet van de juiste keuze van moto kunnen overtuigen ;) . Hij komt dus met zijne BMW.
Middagmaal voor hem is Beenham met jägersaus.

Tot 15 April!
FJeRic
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2950
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Online

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Abeloos »

Beste deelnemers,

Na gisteren het finaal testrijden van de rit, is deze klaar bevonden voor gebruik :lol:

Aansluitend deze rit had ik nu reeds graag enkele praktische zaken doorgenomen:
:arrow: Naar ik heb vernomen zijn er verschillende deelnemers die er een meerdaags gebeuren van willen maken. Daarom heeft het bestuur beslist om het GPS-bestand reeds op donderdag te verspreiden ;)

:arrow: Omwille van wegenwerken op diverse toegangswegen naar Wenduine kan ik jullie volgende aanbevelen:
:arrow: :arrow: Deelnemers komende Brussel/Gent E40 rijden best door tot afrit Jabekke. (Dit omdat de afrit Brugge Sint-Pietser op de express-weg is afgesloten :!:) Neem op de rotonde de afrit richting De Haan/Wenduine. Daar de doorgang Vlissegem ook is onderbroken, neem je op de volgende rotonde de eerste uitrit. Volg de weg vervolgens tot aan de volgende rotonde en neem daar de derde uitrit, richting Wenduine :idea:
:arrow: :arrow: Deelnemers komende van Antwerpen via N49 raad ik aan door te rijden tot Knokke-Heist en vervolgens via Blankenberge of Zuienkerke tot Wenduine te rijden.
:arrow: :arrow:Indien gewenst kan ik dit in een mapsource bestand aanmaken. Laat maar weten per PM :idea:

:arrow: Omdat er een vertraging van betaalverkeer is en de uitbaters van de middagstop tijdig hun bestelling wensen te ontvangen, sluiten we de inschrijvingen voor de openingsrit met middagmaal af op zaterdag 7 april :!:
Inschrijven voor deelname aan de rit kan tot en met zaterdag 14 april, echter dient u dan wel voor eigen middagmaal te zorgen. Tot op heden staan er nog 2 betalingen open. Gelieve er rekening mee te houden dat indien er niet of niet tijdig is betaald, uw middagmaal niet zal worden besteld :roll:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Peter & Valérie
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Peter & Valérie »

Hey mannen,
Onze eerste FJR-rijdersrit.
2x kipspies = 27 EU.

Peter & Valérie ;)
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2950
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Online

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Abeloos »

Hoi Peter & Valérie,

Das op de valreep maar meer dan welkom.
Jullie zullen snel merken dat je het je niet zal beklagen om deel te nemen en toe te treden tot FJRijders.
Bestelling is genoteerd!
Mag ik wel verzoeken om ASAP over te schrijven opdat ik tegen woensdag van onze penningmeester een positief antwoord kan krijgen en alle lunch bestellingen kan overmaken ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Openingsrit 2012

Bericht door terdonkske »

Hallo Peter & Valerie ,

Heel fijn dat je een evenement van de Fjrijders wilt mee maken . We kijken er al naar uit om jullie weer eens te mogen ontmoeten .
Hopelijk kan dit je overtuigen om lid te worden van onze gezellige club en kun je kennis maken met al een deel van onze leden .

Grzt Patrik :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2950
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Online

Re: Openingsrit 2012

Bericht door Abeloos »

Daar er enkele niet clubleden aan deze rit deelnemen en gezien het nieuwe seizoen pas van start gaat, willen wij als bestuur nog even het volgende van onder het stof halen om misverstanden te vermijden.
Verwijzing naar artikel 1 van het ritten reglement:

1. Enkel leden bedoeld onder punt 1 rubriek lidmaatschap worden gratis toegelaten tot de rondritten. De LIDKAART - die men ontvangt na betaling van het lidgeld – is het bewijs van toetreding .
Geregistreerde forumgebruikers die met een FJR rijden maar nog geen clublid zijn, betalen 5€ voor deelname aan een rondrit. Alle andere deelnemers worden enkel toegelaten mits zij vergezeld zijn van een geregistreerde fjrijder. Deze deelnemers betalen 8 € voor de rondrit.


Mogen wij deze deelnemers dan ook vriendelijk verzoeken om spontaan onze penningmeester Johnny op te zoeken en hun bijdrage te vereffenen!

Alvast bedankt voor jullie begrip ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Plaats reactie