INFO FJR rit op 25/04/04

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Ok Karels, ik voeg je bij aan in het lijstje, jij bent momenteel onze zesde FJR-Rijder

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

@ Karels,

Vergeet niet om een mail naar onze Koekenbakker te sturen om je in te schrijven. In onze kalender op de hoofdpagina staat er een directe link met onze Koekenbakker.

Groetjes en blij u weer te zien,
Seabiker
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Iemand reeds een idee hoeveel er zijn ingeschreven voor de rit op 25 april?
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

yamaha schreef:Iemand reeds een idee hoeveel er zijn ingeschreven voor de rit op 25 april?
Luc,

Kijk eens bij het 'sticky' topic van de 'lijst inschrijvingen rit 25/04'. Ik denk dat de lijst recent is aangepast door Koekenbakker.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

FJbaRt schreef:
Luc,

Kijk eens bij het 'sticky' topic van de 'lijst inschrijvingen rit 25/04'. Ik denk dat de lijst recent is aangepast door Koekenbakker.

Groetjes,

Bart
Ok, Thanks :notworthy:
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Bij de sticky krijgt u inderdaad een overzicht maar de lijst is zeker deze week nog niet aangepast daar de computer van onze Koekenbakker momenteel gecrasht is.
o.a. Karels komt ook maar staat nog niet genoteerd.
Groetjes,
Seabiker
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Francis,

Ik zie Karels er toch tussenstaan. Weliswaar aan het eind van een stippellijn, tussen haakjes en met een sterretje achter zijn naam, maar hij staat er toch op.
Als ik me niet vergis is de lijst deze week nog aangepast.
Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. :lol:

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door koekenbakker »

hallo gasten,

Ben terug online :P

Inderdaad Bart,Karels staat er tussen maar hij heeft zich nog niet bij mij rechtstreeks gemeld, ik zou nog enkele geg. van hem moeten krijgen , dat is ook zo voor die anderen met een "*" naast hun naam, het zijn zij die zich via het andere forum al reeds hadden gemeld ,doch tot op heden nog niet van zich hebben laten horen aan mijn adres. :cry: :?

Bij deze nog eens een oproep:

Inschrijvingen mbt ONTBIJT en AVONDMAAL moeten binnen zijn VOOR 18/04/04.

Inschrijven om deel te nemen aan de rit kan steeds :!:

wel iets laten weten aub.
Laatst gewijzigd door koekenbakker op 13 apr 2004, 23:19, 5 keer totaal gewijzigd.
Saluu De Bakker

Afbeelding
Walrus
500 cc
500 cc

Bericht door Walrus »

De Nederlandse groep groeit ook nog steeds gestaag.
Ik zal je volgende week de aanvullingen doorgeven, Jo.
Toon
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Zoals ik ook voorgesteld heb aan onze Nederlandse vrienden wil ik volgend aanbod doen.
Iedereen die van ver komt en op zaterdag tot in W-vlaanderen wil komen wordt vriendelijk uitgenodigd om op zaterdagavond een gezellig diner te komen nuttigen bij ons in het hotel.
Ons hotel zit welliswaar vol voor dit weekend maar wij hebben nog vrienden die een villa hebben op 200 m van bij ons en 50 m van het strand en dit tegen de prijs van 25? per persoon.De moto's kunnen in een dubbele garage gestald worden.

Indien u interesse heeft, mail maar op info@peniche.be

Groetjes,
Seabiker
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Vraagje aan de mensen die in Drongen verzamelen.
Word er daarna via Aalter en Tielt gereden?
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Een goeie opmerking, ik wil het best eventjes bekijken.
Tot hiertoe is de route gereden van Drongen via de E40 en de A17, tot afrit Diksmuide, naar Lichtervelde, en dat geeft ongeveer 62 km wat men kan doen in ongeveer 40 minuten. Daar zijn we ongeveer zeker van ... de route over Tielt is zeker korter, maar daarom niet sneller.

Ik ga de route over Tielt deze week eens narijden.
(wordt vervolgd).
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

yamaha schreef:Vraagje aan de mensen die in Drongen verzamelen.
Word er daarna via Aalter en Tielt gereden?
Luc ,

Gemakkelijkheidshalve heb ik de weg uitgezet via E40 - E403 voor de mensen die niet op de (of te laat) rdv punten zullen aanwezig zijn :roll:

@ dirkske
via tielt is de weg inderdaad wel korter maar zeker niet sneller, het is trouwens zondag morgen en er is toch al heel wat volk op de been op deze " lokale" wegen.
maar voor mij mag je deze weg nemen hoor geen probleem, hou er ook rekening mee dat je heel wat verkeerslichten en snelheids beperkingen tegemoet gaat. :o
Saluu De Bakker

Afbeelding
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

dirkske schreef:Een goeie opmerking, ik wil het best eventjes bekijken.
Tot hiertoe is de route gereden van Drongen via de E40 en de A17, tot afrit Diksmuide, naar Lichtervelde, en dat geeft ongeveer 62 km wat men kan doen in ongeveer 40 minuten. Daar zijn we ongeveer zeker van ... de route over Tielt is zeker korter, maar daarom niet sneller.

Ik ga de route over Tielt deze week eens narijden.
(wordt vervolgd).
Eventjes opgezocht met een routeplanner, kom aan 47 km duur:49min.
wel berekend via Koolskamp. berekend met nog een stukje E403 (A17) tussen Ardooie en Lichtervele kom ik aan 51km en 55min.
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

euh, ik ben efkes niet mee ... Drongen ---> Lichtervelde via de E40, de A17 tot afrit 9 geeft 62 km en 40 minuten. Die afstand+tijd klopt, want die is al effectief gereden.
Via Tielt weet ik het niet exact, maar het is volgens mij veel langer rijden.
Donderdag heb ik tijd, en rij ik de aanrijroute's en -tijden naar de RDV punten nog eens volledig na.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
Walrus
500 cc
500 cc

Bericht door Walrus »

Ik heb vanmorgen de route een keer "droog" gereden vanachter mijn computer met een routeplanprogramma.
Ik ben al helemaal in de juiste stemming gekomen, hoewel ik volgend weekend eerst nog twee andere toerritten moet rijden:
1. Tour der 1000 Kurven (725 km uit en thuis) op zaterdag
2. Midden-Brabant Toer (265 km uit en thuis) op zondag
Dan nieuwe banden en daarna de West-Vlaanderen Toer
8)
Toon
Karels

Bericht door Karels »

Bij deze is mijn inschrijving per mail naar koekenbakker vertrokken. Zal er dus zeker zijn en spring bij op de kar vanuit Leuven. Alleen de duo is nog een beetje twijfelachtig daar ze een beetje rugpijnen heeft. :cry:

CU

Karels
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Karels schreef:Zal er dus zeker zijn en spring bij op de kar vanuit Leuven. Alleen de duo is nog een beetje twijfelachtig daar ze een beetje rugpijnen heeft. :cry:

Karels
Hey Karels :wink:

Dan weet je wat je te doen staat tot aan de rondrit :!:
Elke dag een goede rugmassage en je zal zien dat ze mee wil :lol: :lol:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Vandaag werd de rit van zondag 25 april al eens nagereden, om eventuele foutjes op te sporen. Een minieme wijziging zal doorgevoerd worden, de Vlaamse Gemeenschap heeft besloten om ergens een kruispunt opnieuw aan te leggen, en daardoor moeten we enkele honderden meters omrijden. Niets om u zorgen over te maken, het roadbook zal aangepast worden.

De vertrektijden op de RDV punten zullen blijven :
* in Burcht zal vertrokken worden om 7u45. exact naar Drongen.
(toekomen om 7u30.)
* in Leuven zal vertrokken worden om 7u45. exact naar Drongen.
(toekomen om 7u30.)
* in Drongen zal om 8u30. vertrokken worden.

Er is mogelijkheid om te tanken in Burcht, in Leuven, in Drongen en in Lichtervelde bij de start. Alle RDV punten zijn uitgebreide tank-plaatsen, voorzien van enkele faciliteiten zoals toilet. Indien je nog moet tanken, hou rekening met de vertrektijden op de RDV-punten. Tijdig toekomen is de boodschap!

De rit van Drongen naar Lichtervelde gaat over de E40 tot voorbij Koolskamp, dan de E403 op,richting Kortrijk tot aan afrit 9. Richting Lichtervelde, na 5 km een rondpunt, de eerste rechts richting Torhout, na 1 km ziet u Place2B op de linkerkant.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

dirkske schreef:Vandaag werd de rit van zondag 25 april al eens nagereden, om eventuele foutjes op te sporen. Een minieme wijziging zal doorgevoerd worden, de Vlaamse Gemeenschap heeft besloten om ergens een kruispunt opnieuw aan te leggen, en daardoor moeten we enkele honderden meters omrijden. Niets om u zorgen over te maken, het roadbook zal aangepast worden.

De vertrektijden op de RDV punten zullen blijven :
* in Burcht zal vertrokken worden om 7u45. exact naar Drongen.
(toekomen om 7u30.)
* in Leuven zal vertrokken worden om 7u45. exact naar Drongen.
(toekomen om 7u30.)
* in Drongen zal om 8u30. vertrokken worden.

Er is mogelijkheid om te tanken in Burcht, in Leuven, in Drongen en in Lichtervelde bij de start. Alle RDV punten zijn uitgebreide tank-plaatsen, voorzien van enkele faciliteiten zoals toilet. Indien je nog moet tanken, hou rekening met de vertrektijden op de RDV-punten. Tijdig toekomen is de boodschap!

De rit van Drongen naar Lichtervelde gaat over de E40 tot voorbij Koolskamp, dan de E403 op,richting Kortrijk tot aan afrit 9. Richting Lichtervelde, na 5 km een rondpunt, de eerste rechts richting Torhout, na 1 km ziet u Place2B op de linkerkant.
Allemaal heel erg juist,
behalve Koolskamp moet zijn OOSTKAMP, :!: :!: :!:
Verder allemaal waar :?:
Dank u dirkske :D :wink:
Saluu De Bakker

Afbeelding
Gesloten