Toerrit op 12 juni 2005
Moderator: Abeloos
Max,
Als jullie een uur zijn overeen gekomen om in Peutie samen te komen dan pas ik mij wel aan en pik ik aan in Kontich (ik moet anders een heel eind terug) Ik zie jullie van op de parking wel voorbij rijden zodat jullie niet hoeven te stoppen. Voor diegenen die dus met mij willen aansluiten in Kontich kunnen we afspreken dat we in Kontich samen komen op het uur dat jullie vertrekken te Peutie. Zo hebben we een tiental minuten alvorens jullie langs komen
Julle
Als jullie een uur zijn overeen gekomen om in Peutie samen te komen dan pas ik mij wel aan en pik ik aan in Kontich (ik moet anders een heel eind terug) Ik zie jullie van op de parking wel voorbij rijden zodat jullie niet hoeven te stoppen. Voor diegenen die dus met mij willen aansluiten in Kontich kunnen we afspreken dat we in Kontich samen komen op het uur dat jullie vertrekken te Peutie. Zo hebben we een tiental minuten alvorens jullie langs komen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Beste deelnemers,
Om zondag het middagmaal zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben wij de menukaart beperkt tot een klein aantal keuzes.Wij hopen dan ook dat iedereen toch iets lekkers vindt op deze kaart! De keuze is natuurlijk aan jullie?
DAGSOEP MET BROODJE
SPAGETTI BOLOGNAISE MET BROODJE
KIPPENPASTEI MET FRIETEN
STOOFVLEES MET FRIETEN
STEAK NATUUR MET FRIETEN
STEAK PEPERROOMSAUS MET FRIETEN
STEAK CHAMPIGNONSAUS MET FRIETEN
CROQUE MONSIEUR (met garnituur)
CROQUE ZILVERSTRAND (gerookte zalm+champignons)
SLAATJE MET GRIJZE GARNALEN MET BROODJE
SLAATJE TOMAAT- MOZARELLA MET BROODJE
SLAATJE GEROOKTE ZALM MET BROODJE
Het is voorzien dat je zondagmorgend een blad (1 per motor) kunt invullen met jou keuze erop.Wij willen natuurlijk alles in goede banen laten lopen, zodus indien u geen blad krijgt vraag er dan aub zelf achter.
Tot zondag,
vivaro
Om zondag het middagmaal zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben wij de menukaart beperkt tot een klein aantal keuzes.Wij hopen dan ook dat iedereen toch iets lekkers vindt op deze kaart! De keuze is natuurlijk aan jullie?
DAGSOEP MET BROODJE
SPAGETTI BOLOGNAISE MET BROODJE
KIPPENPASTEI MET FRIETEN
STOOFVLEES MET FRIETEN
STEAK NATUUR MET FRIETEN
STEAK PEPERROOMSAUS MET FRIETEN
STEAK CHAMPIGNONSAUS MET FRIETEN
CROQUE MONSIEUR (met garnituur)
CROQUE ZILVERSTRAND (gerookte zalm+champignons)
SLAATJE MET GRIJZE GARNALEN MET BROODJE
SLAATJE TOMAAT- MOZARELLA MET BROODJE
SLAATJE GEROOKTE ZALM MET BROODJE
Het is voorzien dat je zondagmorgend een blad (1 per motor) kunt invullen met jou keuze erop.Wij willen natuurlijk alles in goede banen laten lopen, zodus indien u geen blad krijgt vraag er dan aub zelf achter.
Tot zondag,
vivaro
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Julle,Julle schreef:Max,
Als jullie een uur zijn overeen gekomen om in Peutie samen te komen dan pas ik mij wel aan en pik ik aan in Kontich (ik moet anders een heel eind terug) Ik zie jullie van op de parking wel voorbij rijden zodat jullie niet hoeven te stoppen.
Julle
Het zal nog even af te wachten zijn om te zien dat ik in Peutie FJRijders heb om mee te rijden want anders rij ik over Hofstade om dan in Zemst de E19 op te rijden, ik hou je wel op de hoogte

Aan de mensen die in Peutie op de parking zouden willen samen komen vraag ik omdat zovlug mogelijk te melden zodat ik weet wie me zou vergezellen tot aan de afrit in Wuustwezel, de samenkomst op de parking gaan we voorzien omstreeks 8.25u en we vertrekken daar ten laatste om 8.35u

Tot Hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

OK Max,
Voor diegenen die mij vergezellen van op de parking van het tankstation op de E19 te Kontich is het uur van samenkomst tussen 8.30 en 8.35 uur. Zo hebben we een tiental minuten om elkaar te begroeten en kunnen we aanpikken bij de bende van Peutie. (klinkt wat gangsterachtig, niet?) De groep die van Peutie komt dan maar.
Julle
Voor diegenen die mij vergezellen van op de parking van het tankstation op de E19 te Kontich is het uur van samenkomst tussen 8.30 en 8.35 uur. Zo hebben we een tiental minuten om elkaar te begroeten en kunnen we aanpikken bij de bende van Peutie. (klinkt wat gangsterachtig, niet?) De groep die van Peutie komt dan maar.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
@ Dartagnan,
ik had zo gedacht om toch een EHBO kit mee te nemen.
Wij hebben al 'geleerd ' uit vorige ritten dat een ongelukje vlug gebeurd is. Gelukkig nog niets met lichamelijk letsels maar je weet maar nooit ( liever niet natuurlijk!!)
Daarom , als U het goed vindt , neem ik mijn gerief hier bij mekaar en breng het zondag mee, beter bijhebben en niet nodig hebben , dan andersom.
Marianne.
ik had zo gedacht om toch een EHBO kit mee te nemen.
Wij hebben al 'geleerd ' uit vorige ritten dat een ongelukje vlug gebeurd is. Gelukkig nog niets met lichamelijk letsels maar je weet maar nooit ( liever niet natuurlijk!!)
Daarom , als U het goed vindt , neem ik mijn gerief hier bij mekaar en breng het zondag mee, beter bijhebben en niet nodig hebben , dan andersom.
Marianne.

- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
@ all "Gangs" :
Schoten - Wuustwezel : ik zal maar direct naar daar rijden zeker
.
E19, mooi recht, 07.00 u, Zondag = h??l rustig : ideaal om topsnelheid eens te testen ! Eerst effe heen en weer rijden om eventuele camera's te spotten...
Moet ik geen Poll's meer houden
PS 1: kunnen we in dat caf? bij de kerk koffie krijgen om de overtollig adrenaline weg te spoelen
@
Fazerke : doen die EHBO, ge weet maar nooit !
Herkules
Schoten - Wuustwezel : ik zal maar direct naar daar rijden zeker

E19, mooi recht, 07.00 u, Zondag = h??l rustig : ideaal om topsnelheid eens te testen ! Eerst effe heen en weer rijden om eventuele camera's te spotten...

PS 1: kunnen we in dat caf? bij de kerk koffie krijgen om de overtollig adrenaline weg te spoelen

@

Herkules
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
6 kansen op 10 dat je de groene Laguna (altijd weekenddienst) tegenkomt,Herkules schreef:Eerst effe heen en weer rijden om eventuele camera's te spotten...
4 kans op 10 dat de quasi onzichtbare Tri-Pod jou wel ziet en jij hem niet ...
... deze zomer 30 dagen zonder rijbewijs ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Ivo,Motorist schreef:Wegens omstandigheden kan ik niet aanwezig zijn bij deze rit, domme heb k toch zo n spijt van, maar het is niet anders.
Ge weet wel, de kerk moet af en toe in t midden gezet worden.
't zal tot de volgende keer zijn.
groetjes,
Da's spijtig maar als je nu da kerkske eens mee bracht en het tussen jullie inzet dan staat het toch weer in het midden

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen