Toerrit op 12 juni 2005
Moderator: Abeloos
Veilig en wel terug thuis van onze rit .
Weeral mensen gezien waarvan we alleen de nick kenden.
Dank aan iedereen die deze dag georganiseerd hebben en speciaal aan Sorento en Dirkske die ons begeleid hebben.
' t Was goeie spaghetti ,h? Max???
' t Was leuk , maar een beetje meer power in de rit was n?g leuker geweest.
( niet slecht bedoeld hoor!!)
Ook nog bedankt voor de lekkere " eirebezen"
Alano en Fazerke
Weeral mensen gezien waarvan we alleen de nick kenden.
Dank aan iedereen die deze dag georganiseerd hebben en speciaal aan Sorento en Dirkske die ons begeleid hebben.

' t Was goeie spaghetti ,h? Max???

' t Was leuk , maar een beetje meer power in de rit was n?g leuker geweest.

Ook nog bedankt voor de lekkere " eirebezen"
Alano en Fazerke
de rit was droog op het begin na
lekker in mijn achter tuin
t'is weer iets anders om voor jouw en achter jouw allemaal FJR'S te zien
veilig en een beetje nat thuis gekomen
dank mannen en vrouwen om de gezellige dag
ook de voorrijders dank u
en seabiker dank u voor de tassen mee te brengen
ik kom ook nog uwe kant op voor de lid kaaart
groeten Pol
lekker in mijn achter tuin
t'is weer iets anders om voor jouw en achter jouw allemaal FJR'S te zien
veilig en een beetje nat thuis gekomen
dank mannen en vrouwen om de gezellige dag
ook de voorrijders dank u
en seabiker dank u voor de tassen mee te brengen
ik kom ook nog uwe kant op voor de lid kaaart
groeten Pol
- GTRichard
- 125 cc
- Contacteer:
Allereerst een compliment voor de mensen die deze rit in elkaar hebben gezet. Als bijna belg was ik toch een beetje bang dat het een billenknijper zou worden i.v.m. de vele weggetjes met kinderkopjes en gladde klinkers. Gelukkig hebben we nu kennis gemaakt met andere wegen en was het een relaxte rit, dus genoeg tijd om eens "huisjes" te bekijken. Op de terugweg kwam in Zeeland de zon ons tegemoet. Dat was dus een prima afsluiting van een zo goed als droge dag.
Groeten en tot ziens,
FJRIMA
Groeten en tot ziens,
FJRIMA
Weeral goed en wel thuisgekomen.Denk dat het vandaag enkel in wuustwezel een beetje geregent heeft. Voor de rest was het een prima droog dagje.Aan Gust,Guy en Serge,bedank voor de organisatie van deze rit.Alles OK, Puik werk! Aan alle FJRijders, bedankt voor het gezelschap.Rest enkel nog de sportieve groetjes en tot de volgende rit.
Snorry
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Ook hier een behouden thuiskomst en vooral een droge. Onderweg zelfs nog zonneklep moeten gebruiken voor het zonnetje dat terug kwam doorbreken. Zoals velen hebben wij ook nieuwe mensen ontmoet en met veel liefde opgenomen in de groep van de "al bekende" FJRijders.
Hier en daar een stukje om voorzichtig op te zijn, maar toch wel prachtige wegen en het weer zat ons, met uitzondering van de start en de finish, heel goed mee. De St-Niklaase "TRUUS" liet het op sommige momenten wel eens afweten, maar gelukkig waren de "Watjes" er om de groep terug op het rechte spoor te brengen. Gobelijn zou Gobelijn niet zijn moest er ook nu weer iets niet lopen volgens plan, maar al bij al is hij er ook geraakt. Als klap op de vuurpijl gaf hij een rondje op zijn 50 lentes en is het hem bij deze vergeven. Alsook nog dank aan de organisatoren en de Aardbeienkweker, plukvers en lekker zoet, meer kan je van een aardbei toch niet verlangen.
Firechief
Hier en daar een stukje om voorzichtig op te zijn, maar toch wel prachtige wegen en het weer zat ons, met uitzondering van de start en de finish, heel goed mee. De St-Niklaase "TRUUS" liet het op sommige momenten wel eens afweten, maar gelukkig waren de "Watjes" er om de groep terug op het rechte spoor te brengen. Gobelijn zou Gobelijn niet zijn moest er ook nu weer iets niet lopen volgens plan, maar al bij al is hij er ook geraakt. Als klap op de vuurpijl gaf hij een rondje op zijn 50 lentes en is het hem bij deze vergeven. Alsook nog dank aan de organisatoren en de Aardbeienkweker, plukvers en lekker zoet, meer kan je van een aardbei toch niet verlangen.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Jo demannen,
Prachtige organisatie alles was weer eens in orde, een pluim voor de organisatoren. Sorento bedankt voor ons goed te leiden ook aan Dirk, weeral een prachtige dag gehad en weer nieuwe fjrijders leren kennen. Andere ook maar lekten deze niet? of hoe noemde Max dat ook weer ik herrinner mij de eerste letter nog B.......?
Danneke hoe het komt dat Dirkske en Sorento zijn groep er rapper was, simpel een gps is een pachtig toestel maar soms moet men zijn feeling ook eens gebruiken!!

NB: Nog een gelukkige verdere halve eeuw verder Leo ik bedoel Gobelijn!!
Prachtige organisatie alles was weer eens in orde, een pluim voor de organisatoren. Sorento bedankt voor ons goed te leiden ook aan Dirk, weeral een prachtige dag gehad en weer nieuwe fjrijders leren kennen. Andere ook maar lekten deze niet? of hoe noemde Max dat ook weer ik herrinner mij de eerste letter nog B.......?
Danneke hoe het komt dat Dirkske en Sorento zijn groep er rapper was, simpel een gps is een pachtig toestel maar soms moet men zijn feeling ook eens gebruiken!!

NB: Nog een gelukkige verdere halve eeuw verder Leo ik bedoel Gobelijn!!

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
re
bij deze hebben we onze 1e rit bij de club ook meegereden en het is ons uitstekend bevallen , dus ge moogt ons nog verwachten ,toffe mensen ontmoet ...mooie baantjes gedaan...,jullie zijn een toffe bende
Ook een woordje van dank aan de mensen die dit vandaag mogelijk maakten, u allen wel bekend.
Ps; don't forget ,de dees die moeten tanken gelieve de 2e groep te volgen
(just e magneto
)

Ook een woordje van dank aan de mensen die dit vandaag mogelijk maakten, u allen wel bekend.

Ps; don't forget ,de dees die moeten tanken gelieve de 2e groep te volgen

Hallo, na deze mooie rit door mijn eigen streek (min of meer toch) ben ik alweer wat wijzer geworden.
- Iedereen is bedankt voor het drinken op mijn gezondheid
- De Kempen is groter dan ik dacht
- 280 km door de Kempen is vermoeiender dan 260 km autostrade (ik voel mijn polsen niet meer)
- Sorry voor de tankproblemen, maar blijkbaar werd dat afgesproken terwijl ik met mijn helm op aan het genieten van het gekraak en gepiep van mijn intercom waaraan ik stond te kl* zonder suc6. (het alternatief toertje dat mijn GPS herberekende was trouwens ook mooi).
Buiten mijn pijnlijke polsen (daar zit al dertig jaar een platina parkervijs in sinds mijn eerste 'motor'-(50cc)-accidentje) heb ik echt genoten van deze trip.
Tot de volgende ! (met Jeaninne ?n Marie-th?r?se)
- Iedereen is bedankt voor het drinken op mijn gezondheid

- De Kempen is groter dan ik dacht
- 280 km door de Kempen is vermoeiender dan 260 km autostrade (ik voel mijn polsen niet meer)
- Sorry voor de tankproblemen, maar blijkbaar werd dat afgesproken terwijl ik met mijn helm op aan het genieten van het gekraak en gepiep van mijn intercom waaraan ik stond te kl* zonder suc6. (het alternatief toertje dat mijn GPS herberekende was trouwens ook mooi).
Buiten mijn pijnlijke polsen (daar zit al dertig jaar een platina parkervijs in sinds mijn eerste 'motor'-(50cc)-accidentje) heb ik echt genoten van deze trip.
Tot de volgende ! (met Jeaninne ?n Marie-th?r?se)
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
@ de organisatoren
Van harte proficiat met jullie organisatie, jullie hebben het heel goed gedaan.
Mooi intiatief, goed uitgewerkt, toffe bende, lekkere aardbeien, aangenaam gezelschap........... wat moet dat nog meer zijn?
@ Leo (Gobelijn)
Gelukkige 50? verjaardag en dat er nog vele jaren mogen bijkomen
Van harte proficiat met jullie organisatie, jullie hebben het heel goed gedaan.
Mooi intiatief, goed uitgewerkt, toffe bende, lekkere aardbeien, aangenaam gezelschap........... wat moet dat nog meer zijn?
@ Leo (Gobelijn)
Gelukkige 50? verjaardag en dat er nog vele jaren mogen bijkomen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Organisatoren
Ik kan nog weinig bijvoegen aan de lof dat hier al gegeven is, het was af en dat ligt in de goede aard van elke FJRijder dus meer moet da ni zijn
@ Serge,
Nu weet ik nog altijd niet of dat lekken het zelfde is als euhh....Be
en, da was ook de eerste keer dat ge met je mondje open stond he

Max

Ik kan nog weinig bijvoegen aan de lof dat hier al gegeven is, het was af en dat ligt in de goede aard van elke FJRijder dus meer moet da ni zijn

@ Serge,
Nu weet ik nog altijd niet of dat lekken het zelfde is als euhh....Be

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Heb ongelooflijk genoten van de rit, heel goede baantjes nergens geen problemen(tenzij de persoon voor je plotseling afslaat op het laatste nippertje
), maar ja dan kwam de remtechniek die ik in Tongeren geleerd heb weeral van pas(vooral Edwin was daar blij om)
.
Voor de rest was het weeral heel gezellig en heel lekker eten
.
Grtz Greggel.

Voor de rest was het weeral heel gezellig en heel lekker eten

Grtz Greggel.
Gregske,Idd Max, ik ken mijn vader al heeel lang en dit was een van de eerste keren dat hij niet onmiddelijk wist wa zeggen. :lol:
Ge kent hem al zolang dat ge er grijzer van geworden zijt dan hij zelf is
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ GreggelGreggel schreef: Idd Max, ik ken mijn vader al heeel lang en dit was een van de eerste keren dat hij niet onmiddelijk wist wa zeggen.

Ja he, hij stond daar eerst zo behulpzaam voor iedereen, niet wetend wat er zou gebeuren en denkend dat hij op alle vragen was voorbereid

Ik weet zeker dat ik dit eens zal terug krijgen van je pa maar dat is juist het toffe van heel de zaak, als je iemand laat botsen moet je ook tegen die weerbots kunnen

Max

P.S: Sorry Serge, ik zal het nooit meer doen

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Hallo 12-juni-toerders,
woorden schieten ons te kort na het lezen van al deze lovende woorden. We (Guido, Gust en Serge) zijn ontzettend blij dat iedereen tevreden was, dat alles goed en veilig verliep, dat de weergoden ons, de FJRijders, weer eens gunstig gezind waren en dat iedereen veilig is thuisgekomen.
Zoals 's morgens reeds gezegd, het is voor ons een onverhoopt succes geworden om met zovelen de toerrit te rijden. In onze stoutste dromen hadden we gehoopt op een maximum van 20 rijders. Het zijn er uiteindelijk 32 geworden. Op het laatste nippertje hebben Lieve en Dirkske (die hiervoor zijn nacht(dag)rust heeft opgeofferd) ons nog vervoegd.
Bij aankomst waren we aardig verrast door de onverwachte aanwezigheid van onze alombekende en altijd glimlachende clubuitbaters Francis en Vera.
Meer zinnen ga ik hier niet meer neerpennen, want wat er die dag gebeurd is is reeds verteld door de deelnemers.
Tijd voor enkele sfeerbeelden ;

VERZAMELING IN KRUIBEKE VOOR DE ANTWERPENAREN, DE OOST- EN WESTVLAMINGEN

AANKOMST VERTREKPUNT "DE JUNIOR"

ONZE BEVALLIGE INSCHRIJFSTERS

TUSSENSTOP IN HILVARENBEEK

IN DE HEMEL, EEN PLAATS WAAR VELEN MAAR EENS KOMEN

NETJES OP EEN RIJ

HET IS TOCH PRACHTIG, AL DIE FJR'S

VERTREK GROEP 1 NAAR LUNCH

VERTREK GROEP 2 NAAR LUNCH

AANKOMST IN "ZILVERSTRAND" VAN GROEP 3

ALLEN AAN TAFEL

HE ALAIN, DAT ZIET ER GOED UIT, DENKT UW BUURMAN

EN JAWEL, NEN SPAGHETTI VOOR DEN BE??ER, EUH, DE MAX

EFFE WACHTEN

EEN FOTOREPORTER

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 2

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 1

NOG EFFE ZWAAIEN DIRK EN MARCEL

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 3
DIT IS HET DAN VOORLOPIG. MEERDERE FOTO'S EERSTDAAGS OP TOPIC "FOTO'S 12 JUNI"
Greetz,
Serge
woorden schieten ons te kort na het lezen van al deze lovende woorden. We (Guido, Gust en Serge) zijn ontzettend blij dat iedereen tevreden was, dat alles goed en veilig verliep, dat de weergoden ons, de FJRijders, weer eens gunstig gezind waren en dat iedereen veilig is thuisgekomen.
Zoals 's morgens reeds gezegd, het is voor ons een onverhoopt succes geworden om met zovelen de toerrit te rijden. In onze stoutste dromen hadden we gehoopt op een maximum van 20 rijders. Het zijn er uiteindelijk 32 geworden. Op het laatste nippertje hebben Lieve en Dirkske (die hiervoor zijn nacht(dag)rust heeft opgeofferd) ons nog vervoegd.
Bij aankomst waren we aardig verrast door de onverwachte aanwezigheid van onze alombekende en altijd glimlachende clubuitbaters Francis en Vera.
Meer zinnen ga ik hier niet meer neerpennen, want wat er die dag gebeurd is is reeds verteld door de deelnemers.
Tijd voor enkele sfeerbeelden ;

VERZAMELING IN KRUIBEKE VOOR DE ANTWERPENAREN, DE OOST- EN WESTVLAMINGEN

AANKOMST VERTREKPUNT "DE JUNIOR"

ONZE BEVALLIGE INSCHRIJFSTERS

TUSSENSTOP IN HILVARENBEEK

IN DE HEMEL, EEN PLAATS WAAR VELEN MAAR EENS KOMEN

NETJES OP EEN RIJ

HET IS TOCH PRACHTIG, AL DIE FJR'S

VERTREK GROEP 1 NAAR LUNCH

VERTREK GROEP 2 NAAR LUNCH

AANKOMST IN "ZILVERSTRAND" VAN GROEP 3

ALLEN AAN TAFEL

HE ALAIN, DAT ZIET ER GOED UIT, DENKT UW BUURMAN

EN JAWEL, NEN SPAGHETTI VOOR DEN BE??ER, EUH, DE MAX

EFFE WACHTEN

EEN FOTOREPORTER

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 2

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 1

NOG EFFE ZWAAIEN DIRK EN MARCEL

VERTREK NAAR EINDPUNT GROEP 3
DIT IS HET DAN VOORLOPIG. MEERDERE FOTO'S EERSTDAAGS OP TOPIC "FOTO'S 12 JUNI"
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Beter laat dan nooit, kon nu pas even op het forum...!
Mijn eerste rit met de FJR-club zit erop en ik moet zeggen dat :
1) het perfect georganiseerd was : proficiat voor de onbaatzuchtige inzet van de organisatoren
2) pluim voor de wegkapiteins die kruispunten op- of overrijden een stuk makkelijker maakten
3) het een groep ongeloofelijk toffe mensen was
4) ik zo'n gezellige sfeer niet had verwacht
5) ik verbaasd was over de zelfdiscipline van iedereen (o.a. m.b.t. snelheidsbeperking)
6) voor mijn normaal doen wat te rustig was, maar als je erover nadenkt kan het ook niet anders met zo'n groep + in die regio met het risico op boetes
7) het leuk was eens wat gezichten op die nicknames en "forumpraatjes" te kunnen plakken
8 ) het lang geleden was om zo echt eens een dagje "over de moto lullen..." te kunnen lullen
Kortom, ik heb er van genoten, bedankt allemaal !
Zal ??n van de weekends eens ons clublokaal aan de kust gaan verkennen.... Tot binnenkort allemaal !
@Richard, de halve Belg en Marianne, @fazerke, @pakske : leuk weerzien !
Beter laat dan nooit, kon nu pas even op het forum...!
Mijn eerste rit met de FJR-club zit erop en ik moet zeggen dat :
1) het perfect georganiseerd was : proficiat voor de onbaatzuchtige inzet van de organisatoren

2) pluim voor de wegkapiteins die kruispunten op- of overrijden een stuk makkelijker maakten

3) het een groep ongeloofelijk toffe mensen was
4) ik zo'n gezellige sfeer niet had verwacht
5) ik verbaasd was over de zelfdiscipline van iedereen (o.a. m.b.t. snelheidsbeperking)

6) voor mijn normaal doen wat te rustig was, maar als je erover nadenkt kan het ook niet anders met zo'n groep + in die regio met het risico op boetes

7) het leuk was eens wat gezichten op die nicknames en "forumpraatjes" te kunnen plakken

8 ) het lang geleden was om zo echt eens een dagje "over de moto lullen..." te kunnen lullen
Kortom, ik heb er van genoten, bedankt allemaal !
Zal ??n van de weekends eens ons clublokaal aan de kust gaan verkennen.... Tot binnenkort allemaal !
@Richard, de halve Belg en Marianne, @fazerke, @pakske : leuk weerzien !
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!