Richard, dit is de motor van Pike van de Nl-Club.
Dit stukje tekst stond er bij;
Ik ben nu zo ver dat ik de FJR een beetje naar mijn eigen smaak heb kunnen "vormen". Misschien wel leuk om aan te geven wat ik er tot nu toe aan gedaan heb en ook waarom
Allereerst natuurlijk de Sebring uitlaten met db killers die ik er in gelaten heb. Voordeel van deze uitlaten dat ze onder de limiet/grens zitten van bekeuren en ze een EC keurmerk hebben waardoor je er ook in het buitenland geen problemen mee zal krijgen. Verder zit er een beschaafd en heel mooi geluid in deze uitlaten.
Als 2e natuurlijk mijn Bagster tankovertrek en tanktas. Ideaal voor mij omdat ik niet graag met de koffers rij. Dit neem je overal mee naar toe en ik kan alles meenemen wat ik nodig heb voor een binnenlandse rit. Ook past er een klein koelboxje in met 2 koel elementen waardoor ik altijd gekoelde cola/frisdrank bij mij heb.
Als 3e de "gas-vastzetter" merk en naam ben ik vergeten maar heb ik in Gent laten monteren. Bevalt heel erg goed.
Als 4e heb ik beide zadels 6 cm laten verhogen. Dit heeft een aantal voordelen. Gezien mijn lengte van 185 cm vond ik de zitpositie te laag in die zin dat ik slapende benen kreeg na een paar uurtjes rijden. Nu geen last meer en het dempt goed de tikken die ik anders in mijn rug krijg. Ik zit nu ook iets naar voren en dat vind ik ook prettig. Ik vind het de FJR ook een beetje bulliger maken en met die uitlaten een mooi geheel.